Plussa?

Pitäisiköhän minunkin ostaa vielä yksi digi, että näkisi sen 3+ -tekstin... :) Nyt rv 5+3, joten testin pitäisi kyllä jo sitä näyttää.

Miksi oi miksi täällä Helsingissä ei ultrata neuvolassa! :grumpy:
 
Tee toki testi, jos se mieltäsi rauhoittaa. Itse ajattelin, että tämä yksi testi saa mulle riittää ja odottelen vielä 24.2 asti, jolloin pääsen neuvolaan, ellei mitään kummaa sitä ennen tapahdu. :)
 
Hetkellisesti jo mietin että pitäiskö vielä tehdä yks testi et saisi sen 3+ näkyviin, mutta yllätyin vähän itsekin kun mietinkin vain että "pyh, raskaana tässä ollaan näytti mitkä näytöt mitä tahansa :D"
Hyvähyvä, stressierkki on tainnut vähä alkaa relata.
 
^ samasta oliain itsekin kiinnostunut.

Mun piti vielä tänään tehä kaapissa lojunut apteekn testi pois. Viiva oli vahvistunut. :Heartred
Neuvola-ajanki uskalsin nyt sit varata. Soitin myös ar-ultraan ajan. Kummankin sain 23.2.
Yllätyin tuosta, että nla ajanki sain nuin aikaseen. Tuolloin rv 7+3.
 
Haluaako joku, että fb-ryhmä jo perustetaan? Mä oon useammassa ryhmässä ylläpitäjänä, että voin sellaisen laittaa kasaan? Haluaako joku lähteä mun kanssa ylläpitäjäksi?
 
Niin esikoisen ajoilta on ryhmä fb (salainen ja suljettu) ja ajattelin että tästäkin varmaan tulee semmonen? :) se on kätevä vaikka aluksi epäilinkin. Meitä on siinä n. 60.

Varailin varhaisultraa yksityiseltä ja 18.2 mennään , sillon on 7+1. La on näillä näkymin 6.10 (vai 4? Ei tokan kanssa enää muista :wink)

Oon tässä välillä pohtinut tätä ja yhä enempi tulee olo että jeeee! Yllätyin miten epäileväinen olin aluksi ja vähän yhä. Mut nyt jos antaa ajatuksien laukata vaikka ens talveen, niin ihanalle tuntuu ajatus pikkunyytistä täällä meidän lisäksi ❤️ ei saa vielä niin ajatella mut kyllähän sitä kaikkea pyörii mielessä. Nyt kuitenki eka odotellaan tuo ultra ja toiv nt ja siitä eteenpäin :)

Vaikee olla kertomatta tästä! Miten teillä muilla? Tänään viimeks näin äitiäni ja teki mieli möläyttää ja ihan vahingossakin!
 
Joo mä oon tykänny kans fbssä keskustella. Kans esikoisen ajalta on ryhmä ja vieläkin suhteellisen aktiivinen.. Fb on lähes aina auki, niin se on kätevä :)
 
Itse tykkään kyllä kirjoitella nimimerkillä. Olen esikon lasketun ajan ryhmässä ja kyllähän se juttelu siellä hiipui, kun kaikki tulivat esiin omalla nimellään ja naamallaan.
 
Joo joskus käy niin. Meilläkin on vaan tietyt henkilöt jotka on aktiivisia, mutta ne on niinku kavereita, jotka tuntis hyvinkin, kun on ne niin kauan tiennyt.. :)
 
On äärimmäisen vaikeata olla kertomatta!! Äitini ja mieheni tietää mut ei kukaan muu.
Ja te ryhmäläiset:wink)

Vaan omalla kohdalla pieniä mutkia matkassa, tullut nyt eilen ja tänään ns. tyhjennysvuotoa. Neuvolassa sanoivat että kuuluu asiaan mut itse pelottaa pahin:sad001
To kävin antamassa verinäytteen ja tulos oli positiivinen. Tänään tein Clearblun ja negatiivista näytti. Menkkamaista jomottelua ja tosiaan ruskee/punavuotoa. Soitin neuvolaan ja nyt pitää odottaa 2 vkoa ennenkuin voi tehdä yhtään mitään, uudet testit jne. Sain kuitenkin neuvola-ajan 23.2. positiivisen veri kokeen mukaisesti.
Toivotaan että on syytä mennä sinne:sad001 koitan ajatella positiivisesti,mun mies on tosi hyvä tukemaan ja rauhoittelemaan mut me naiset...mehän murehditaan ja stressataan ihan kybällä.
 
Oi hitsi, Kisuliini32. Eihän toi kovin rohkaisevalta näytä. Saitko raskaustestissä hormoniarvot? Niitähän miittaamalla saa tietää eteneekö raskaus, jos ihmettelee, että onko vuoto keskenmenoa vai ei. Yksityisellä ei käsittääkseni ole edes älyn kallista. Labrassa verikoe raskaustestinä ja hormonien noususta voi päätellä onko raskaus edennyt. Kaksi viikkoa tuntuu tosi pitkältä ajalta odottaa, jos ei tiedä, onko edelleen raskaana! Mulla ei ole omaa kokemusta labrakokeesta, mutta oli suunnitteilla omassa kemiallisessa raskaudessa (vuoto alkoi kuitenkin 4+5). Toisaalta jos apteekin testit näyttää negaa, niin kertoohan sekin, että hormonit ei nouse. :sad001 Omalla kohdallani olin lopulta helpottunut negasta vuodon loputtua, koska se oli merkki, että kaikki olisi poistunut kohdusta ja pääsee yrittämään uudelleen seuraavassa kierrossa. Ultralla vielä varmistettiin kyllä, että kohtu palautui kemiallisesta normaaliksi. Ja nyt olen täällä uudestaan raskaana, joten jos Kisuliini32 huonosti on käynyt, niin huhu sanoo, että seuraavassa kierrossa on tavallista suuremmat mahikset onnistua..mun kohdalla näyttäis pitävän huhupuheet paikkansa. Tsemppiä!
 
Neuvolasta kyllä sanoivat että voi tällaista vuotoa tulla, jos keskenmeno olisi, niin kivut olisivat jo huomattavampia ja vuoto todella runsasta, koitan olla toiveikkaana kuitenkin. Sanoivat myös että vaikka olisikin vuotoa niin myöhemmin on kuitenkin katsottu että kaikki on ollut hyvin. En saanut arvoja mutta kiitos oli hyvä idea josko sitten vkon päästä uudelleen verikokeeseen kattomaan niitä arvoja. Virtsatesti ei aina näytä raskautta mutta verikoe on varmempi ja näillä nyt meen. Kiitti kaikille tuesta ja onnea sinne muitten masuille:wink
 
Moi, itse plussasin lauantaina ja laskettuaika ois 5.10. Ensimmäinen raskaus on ja jännityksellä nyt katon miten lähtee menemään. Mies on ollut tosi innoissaan, itse kans, mutta olen kuitenkin luonteeltani hieman pessimistinen niin en ihan täysillä uskalla mennä, katotaan missä vaiheessa sitten. Omille vanhemmille ollaan kuitenkin kerrottu :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Voi kisuliini. Täältä kaikki tsempit sinulle. Keho on niin ihmeellinen, että joskus toimii ihan eriskummallisella tavalla vaikka loppupelissä kaikki olisikin ihan kunnossa ja normaalisti.
Koita olla aivan liikaa stressaamatta, vaikka 2 vko on kyllä ihan järkky aika tossa epätietoisuudessa :/
 
Heippa, ajattelin liittyä seuraan toiveikkaana, kun tänään pärähti eka haalea plussa, sillä pakko on päästä keskustelemaan anonyymisti jossakin. Miehen lisäksi ei kukaan vielä tiedä. Laskettu aika olisi laskurin mukaan 10.10. Ja vkoja vasta 4+3. Yritystä takana jo pidemmältä ajalta, mm. Yksi keskeytynyt keskenmeno ja hoitojakin, mutta toivotaan, että nyt tärppäisi ensi kerran, iästä (40v) ja riskeistä huolimatta. Toivottavasti joku muukin tässä iässä oleva ja ensikertalainen innostuisi mukaan:-)
 
Huomenta! Ihanaa kun useampi uusi on päässyt joukkoon liittymään.

Kisuliini32: voi surkeus tuo vuoto! :-( Onko lisääntynyt vai mihin suuntaan mennyt? Mulla marraskuussa 4+6 alkanut km oli käytännössä normaalit kuukautiset, ehkä hiukan runsaammat. Mitään normaalista poikkeavia kipuja ei ollut ja kestoki se noin 5 päivää vuodolla. Toivotaan että saat pysyä meidän mukana. :Heartred
 
Takaisin
Top