Plussa?

Moikka,
Vuotoa on jatkunut mut semmosii pikkumääriä, alux oli semmoset menkkaoireet mut nyt niitäkään ei enää oo. Neuvolassa kyllä sanoivat että voi olla ns. tyhjennysvuotoa eikä välttämättä tarkoita keskenmenoa. Lisäksi sanoivat että voi olla viikkojakin kun virtsa ei vaan vielä näytä raskautta. Luotan nyt siis siihen verikokeeseen koska rinnat ja nännit ollu turvonneita. En nyt siis ajaudu epätoivoon ja aattele et mennyttä on. Nää on hyvin yksilöllisiä asioita mitä kenenkin kropassa tapahtuu.
 
Soitin kaupunkimme perhe-ja ehkäisyneuvolaan ja pääsen uuteen verikokeeseen 10.2, ei siis tarvitse ihan kahta viikkoa odottaa.
 
Koska jäin yhä miettimään niitä ei-täysin-vahvoja testejä, käyn tänää hakee uudelleen digin. Tai suoraan kaksi meinasin et teen sen la uudelleen mut en malta.. Järkevä odottaisi edes 5+2 mut minä meinasin nyt huomenna 5+1 koittaa havitella 3+ ja ehkä pettyä karvaasti :/ sit odottelee kaapissa toinen myöhempää ajankohtaa varten.
 
Hääääh?! Miksi toi viesti tuli tähän eikä tonne panikointiketjuun :-O eikä tänne tuu hymiötkään. Käytän Applen softaa täällä selailuun.
 
Mulla kans kaapissa kuumottaa toinen testi ja haluaa vielä tehdä loppuviikosta digitestinkin. Haluavat ottaa verikokeen maanantaina, jolloin 5+2, tuloksen saa tiistaina. Sanoivat, että tällä viikolla ei vielä kannata ottaa verikoetta, koska hormonitasot on vielä liian alhaiset. Mene ja tiedä, mutta tää on onnellinen ettei kuukautisia näy eikä kuulu:-) kehottivat malttamaan vielä viikon.
 
Miksköhän yhdessä mun kirjoittamassa viestissä on merkintä tyhmä*x1, kai täällä saa olla omia mielipiteitä omista asioista, en tarkoita mitään pahaa kellekään ja jos on eri mieltä tai tietoa niin voihan sen sitten kirjoittaa tänne suoraan.
 
Oliskohan joku vahingossa painanut? Ei kai kukaan tosissaan tuollaista laita!! :wideyed:
 
Piti heti itse tarkistaa olenko vahingossa painanut jotakin... ei ollut mun merkintä kuitenkaan. Mielipiteitähän saa olla, mutta tuskinpa kukaan sillä mitään pahaa on tarkoittanut. Toivottavasti foorumin viestintä pysyy kannustavana ja tsemppaavana. Tukea kai tässä kaikki tarvitaan, vaikka ajatukset ei aina aivan yksiin menisikään.
 
Kisuliini: toivottavasti on joku näppäilyvirhe. Täällä tuntuu olevan samanhenkistä porukkaa, joka on samassa veneessä odotuksineen ja jännityksineen. Ei ole tyhmiä mielipiteitä. Jokaisella omat ajatukset ja tunteet, mutta ne ei oo tyhmiä jollei niillä yritä toista loukata... Jatka vaan samaan malliin ja kyllä täältä löytyy tsemppiä! :)
 
Kisuliini: varmasti on näppäilyvirhe (toiv. ei omani :nailbiting:). Tää foorumi on vaikeakäyttöinen ainakin puhelimella ja virheitä tulee helposti!

Miten muuten seuraatte näitä ketjuja? Onko helpompaa tapaa, kuin käydä aina kurkkimassa, onko uusia viestejä tullut?
 
Pönttö, omat annetut palautteensa saa tarkistettua: klikkaa nimimerkkiäsi ylhäältä ja "annetut arvostelut".

Mulla on pädillä etusivu lokakuisille auki netissä ja sitä käyn klikkailemassa. Olen ladannut myös mobiilisovelluksen ja se puhelimessa välillä ilmoittelee uusista viesteistä. Ei kuitenkaan kaikkia..liekö joku asetus, jota voisi muuttaa itse. Mobiilisovellus ei anna tehdä hymiöitä, joten mieluummin olen täällä netin puolella. :woot:
 
Kävin katsomassa ja minähän sen olin sinne näppässyt sen arvion ja ihan kyllä vahingossa ja koitin ainakin sen sieltä poistaa toivottavasti onnistu. Ipadillä tätä keskustelua seuraan, pitää näköjään jatkossa tarkemmin katsoa minne tökkää, sori :)
 
Harmittaa ettei tällä saa hymiöitä, ne kuvaa niin hyvin tekstiä :) paitsi näitä perinteisiä toki saa.

No niitä digejä myytiin tuplapaketissa, en oo tienny! Ne sekä raskausvitamiinit lähti mukaan apteekista - ja piilottuivat kun oma äitini tuli iltasella käymään :wink

Neukku bookattu. Voi toivotaan ettei tarvis peruu vaan kaikki menis hyvin!

Minä jos olen vahingossa täpännyt jotain niin pyydän anteeksi :-*
 
Onneks oli tyhmä-merkintä vahinko ja kiva kun tinttis myönsit. :rolleyes: Tuli mullekin asiaan mitenkään liittymättömällä parempi mieli, ettei joku ole oikeasti tollasia merkintöjä meidän viesti-ketjuihin laittelemassa. :)
 
Sunnuntaina sain kp25 haalean plussan ❤️ en osaa vielä iloita kovasti, kun pelkään että onkin kemiallinen tai että menee kesken, mutta päivä kerrallaan. Menkkakipuja on ollu viime päivinä jonkun verran,, lähinnä viiltävää kipua joka kestää muutaman sekunnin kerrallaan ja välillä perus menkkajomotusta, mutta ilmeisesti kuuluu asiaan? Tietääkö kukaan mistä moiset kivut johtuu?

Onnittelut plussanneille!
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli ainakin ekassa kaikin puolin hyvin menneessä raskaudessa menkkamaisia kipuja. Ja erityisesti aina "menkkojen aikaan" monta kuukautta. Joku silloin selitti, että menkkakivut on kohdun jonkinlaista supistelua ja tätä voi hyvin olla raskausaikanakin jo alkuvaiheessa. Mulla liittyi myös selvästi siihen, että jos oli maha sekaisin, niin oli tosi koviakin kipuja. Mulla oli viime kierrossa kemiallinen raskaus ja en kyllä pelästynyt, vaikka siinäkin oli menkkavihlontaa..haaleat viivat päivätolkulla testeissä ja lopulta nega sen sijaan olivat kätilön mielestä syy olettaa raskautta kemialliseksi.
 
Ei siis varmaan syytä huoleen, oli lohduttavaa kuulla että kaikki voi mennä hyvin vaikka on menkkakipuja odottelen viivan vahvistumista, ja tilasin myös pari digitestiä myös, niin pystyn seuraan hcg:n nousua. Nyt vasta 3+5 menossa, eli varmaan normaalia että viiva on vielä haalea, oon vaan itse liian kärsimätön
 
Takaisin
Top