Plussa?

M&S

Kommentoinnin ninja
Lokakuunmammat 2015
Moikka, onko vielä muita plussanneita? Mulla tänään raskaustesti näytti aika vahvaa plussaa. Laskettu aika laskurin mukaan 1.10. Toinen lapsi toiveissa meillä. Viime kierrossa oli kemiallinen raskaus eli meni heti alkuunsa kesken, joten nyt ei uskalla niin paljoa iloita vielä, mutta ainakin tähän kiertoon saatiin kunnon plussa. Viime kierrossa haaleita plussia viisi päivää ja sitten nega. Vuoto alkoi sitten viisi päivää myöhässä. Digitesti näytti nyt 1-2 viikkoa eli ei nuo hormonit kauheasti ole nousseet, mutta ehkäpä silti...o_O
 
M&S Paljon onnea plussasta! :) Kiva kun täällä on jo eka plussa. ❤️
Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä
yllätyksiä tule.

Minäkin toivon pääseväni parin viikon päästä tänne iloitsemaan plussasta! Saa nähdä :) Viikko sitten päätettiin, että toinen lapsi saa tulla nyt milloin vain ja olisi ihanaa, kun esikoinen saisi pikkuveljen/siskon.

Rentouttavaa viikonloppua! :)
 
Last edited by a moderator:
Onnittelut M&S plussasta! :happy7

Mäkin olen hyvin hailakat plussat parina aamuna saanut testiin, mutta vielä en uskalla varmaksi mennä sanomaan. Täytyy viikonloppuna testailla vielä lisää ja jos viiva vahvistuu niin voisi diginkin uskaltautua tekemään. Menkkojen pitäisi alkaa varmaan sunnuntaina-maanantaina viimeistään. Kierto on ollut epäsäännöllinen, niin vaikea sanoa. Taustalla on marraskuinen keskenmeno aivan alkuviikoilla (omien laskujen mukaan 4+6 taisi olla). Jos tämä nyt vahvistuu niin, toivottavasti pysyisi mukana. :Heartpink
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Kiitos be. :happy: Kyllähän tässä niitä plussatuulia tarvitaan. Niin kovasti toivoo omaa pientä.

Plussatuulia myös M&S:lle. Toivottavasti saadaan molemmat syksyllä uusi perheenjäsen.

Toivotaan, että be pääset myös liittymään seuraan lokakuiseen. :love2
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Vahvoja plussia sulle L82ady!! Mulla tosiaan kans viime kierrossa noita haaleita plussia ja eivät vahvistuneet..vuoto alkoi siinä 4+5. Rupesin niiden hailakoiden viivojen katselua sen verran inhoamaan, että nyt aloitettiin testailu kolme päivää myöhemmin. Mä tunnen raskausoireet jo jossain 3+2 tai jotain, lämmöt nousee tasaisesti illaksi 36,9-37,2 ja palelu on ihan tolkutonta. Pyörrytys alkaa myös tosi pian ja sitä on makuullaankin..ei pääse luulemaan nousuhuimaukseksi. :grin Nyt toivottavasti ei "turhaan" oo raskausoireissa paria viikkoa. :confused:
 
Mä tein tuossa aikasemmin jo muutaman päivän välein pari nega testiä. Kierto ollut niin epäsäännöllinen viimeisen puolen vuoden aikana (24-34 vrk). Ovista yritin myös tässä kierrossa testata, mutta en saanut näkyviin. Sitten kun lopetin testaamisen, niin seuraavana iltana oli ovismaista kipuilua mutta aatteelin, että ei se nyt enää voi sitä olla. :) Kenties olikin.

Mitä oireita sulla on ollu? Mä huomasin keskiviikkona bussissa istuessani, että bussin tärinä ja tutina tuntui jotenkin epämiellyttävältä. En aatellu sitä sillon sen enempää, mutta muistan tuon ajatuksen. Torstaina voi sanoa olleen jo pientä etomista ja tänään myös. Vesipullo ja mynthonit on kulkeneet mukana koko päivän töissä, että on voinu napata jos olo on tuntunu hiukankaan huonolta. Sama pieni etominen oli myös keskenmenneessä marraskuussa. Mahassa myös nippailee. Mitään menkkojen alkua edeltäviä oireita mulla ei oo nyt ollu (päänsärky se tavallisin).
 
Muokattu viimeksi:
Niin, siis sähän oli oireita selittänyt tuossa. :p Ehkä olis syytä lähteä jo nukkumaan, kun tekstin ymmärtäminen takkuaa näin pahasti.:goodnight
 
Mulla on ollut lievää etomista neljä päivää myös. Viime kuussa sain vatsataudin just sellaiseen aikaan, että ei voinut yhtään sanoa, että olisko raskaudesta johtuvaa pahoinvointia. Ekassa raskaudessa luulin myös saaneeni vatsataudin, kun monta päivää ennen testipäivää tuli tosi voimakasta pahoinvointia ja huomasin samassa sillon lämmön nousun. Oli siis kuitenkin vaan raskaudesta johtuvaa. Nyt tällainen lievä etominen tuntuu lähinnä siltä, että ei tässä hormonit nouse. :nailbiting:
 
Mä vaan toivon, että etominen ei pahene tästä. Mulla on melko herkkä kroppa ja pää, päänsärkyjäkin tulee helposti. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. :meh:
 
Mä oon kanssa hirveä pääsärkyilijä ja ekassa raskaudessa meni puoli vuotta ilman yhtään päänsärkyä! Kaikkea muuta ehdin kokeilla (lista raskausoireista venyi venymistään :confused:), mutta päänsärky hävisi. Osasin nauttia siitä! Toivon samaa tokalle kerralle ja sulle, jos pidemmälle päästään näiden raskauksien kanssa. Mä sain kans yhdeltä hyvältä lääkäriltä neuvoja särkylääkkeiden käyttöön eri raskausvaiheissa ja esim. migreenin estolääke olikin ihan sallittu alkuraskaudessa mun pienellä annoksella.
 
Mulla ei varsinaista migreeniä ole todettu, vaikka joskus harvakseltaan on päänsärkyyn liittyvää valoherkkyyttä ja pahoinvointia. Nyt peukut pystyyn, että pysyisi päänsärky poissa molemmilta.

Mä tein tänään digitestin vielä ja näytti viikkoja 1-2. Täytyy vielä seurata muutamana aamuna, että viiva lähtee kunnolla vahvistumaan.:love7
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Plussattu tänään. Jos menkoista laskee niin laskettu aika olis sama kuin mitä esikoisella oli eli 30.9, mutta hedelmöitysajankohdasta laskien la on 4.10.
Meillähän on aika mielenkiintoinen tarina, kun ekaa yritettiin 1,5 vuotta ja hän sai alkunsa kierrosta, jonka kuukautiset alkoivat jouluaattona. Nyt vähän vajaa puoli vuotta on saanut seuraava tulla ja nyt näyttää, että tämä uutukainen on saanut myös alkunsa kierrosta, jossa mun kuukautiset alkoivat jouluaattona :D Eli ihan samoilla kierroilla ja päivillä olis hedelmöittynyt kuin 2 vuotta vanhempi isoveljensä :D
Eli viikot olis nyt joko 3+6 tai 4+3 :D Aika näyttää mihin tästä mennään :)
 
Onnittelut Marsi plussasta! :Heartpink Mullakin la on varmaan 4.10. Mun siskon tyttö on syntynyt 3.10, mukava yhteensattuma tämäkin. :)

Mä tein tänä aamuna vielä liuskatestin ja selkeästi oli viiva vahvempi kuin eilen.
 
Hitto, täällä ei näytä hyvältä. "Vuoto-olo" ollut pari päivää ja yritin rauhoittaa hermojani raskaustestillä..tuli tosi haalea viiva. :sad001 Eli ei rauhoittunut mieli..
 
Marsi Onnittelut plussasta!

M&S millä testillä teit nyt? Oliko se sama mistä sait aikasemmin sen vahvan plussan? Älä stressaa, sullahan myös digi näytti vasta 1-2 viikkoa niin ehkä siksi myös nyt haalea plussa, kun on vähän viikkoja.

Tässä kuva mun kahden vuoden takaisesta plussasta, eka plussa kp 29/28 ja sen jälkeen joka toinen päivä. Kuten näet, mullaki viiva vahvistuu vasta viikon päästä.
ImageUploadedByVau Foorumi1422267056.722531.jpg
 
Oli kyllä eri testimerkki. Lisäks kun vaan on tää olo, että "nyt alko menkat", joka viime kuussa edelsi vuodon alkua. Mulla ekan lapsen raskaudessa tuli menkkojen alkamispäivänä kirkuva plussa (suoraan tikkuun ennen kuin kerkisin vessasta poistua odottamaan) ja viime kuun haaleat viivat oli merkki epäonnistuneesta yrityksestä. Suht vahva plussa 31/31 tässä kuussa sai toivomaan parempaa tulosta ja aattelin, että keho vaan reagoi nyt eri tavalla, kun raskausoireetkin on haaleita. Onhan tuo edelleen mahdollista, vaikka kovasti epäilyttää tällä hetkellä.
 
M&S Voi vitsi, mutta älä vielä luovuta, koska niin kauan kun vuotoa ei ole niin on toivoa. Tsemppiä hirveesti ja toivotaan että plussa vahvistuisi taas. :)
 
Voi, ikävä kuulla M&S haaleasta viivasta. :sad001 Toivotaan, ettei nyt pidä paikkaansa ja vuoto ei alkais.

Onpa täällä vielä muuten hiljasta. Aattelin, et tänään olis päivän aikana jo muitakin ilmaantunu.
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Heissan. Eilen tein testin ja plussaa näytti hailakasti. Tänää ois pitäny alkaa menkat mut ei onneks oo näkynyt. Mul on esikoinen 4,5vuotias ja pari vuotta tässä ehtiny jo kuumeilee. Onneks löysin tän sivuston kun ei uskalla vielä ympäriinsä hehkuttaa.
 
Takaisin
Top