Plussa?

Ei tuosta Tuplamamiko? kannata vielä huolestua. Hormonipitoisuudet nousee yksilöllisesti. Ja sehän on 2-3, niin menee se sun viikkoihin.
 
Järki sanookin että no panic mutta mä olen stressaamisen mestari. Kaikkia asioita pitää vähän stressata. Tai enemmänkin :D
 
Mulla tuli digiin "ei raskaana", mutta liuskat kuitenkin antaneet plussia. Tänään kp 28 ja kierto saattaa välillä olla 32-33 päivää. Eikös noissa kuitenkin ole haamu, eka ylimmäinen. Sunnuntailta ja alimmainen eiliseltä:
ImageUploadedByVau Foorumi1423028427.733340.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1423028444.000689.jpg
 
Tsemppiä haamuviivoille ja 2-3 viikoille. Ei auta kuin odottaa ja testata uudelleen, kyllä noissa vielä mahiksia on molemmilla.
 
Tuplamamiko? Ei kannata vielä tuosta hermostua! Voihan olla että sun ovulaatio on ollut vähän myöhemmin kun kuvittelit :) kuitenkin tukevasti raskaana olet!

Ja tinakenkätyttö tsemppiä sullekin piinaavaan odotteluun :) joskus pari päivääkin voi tuntua yllättävän pitkältä
 
Hiphei, oon uusi foorumilla, mutta oli pakko heti kirjautua, kun tuli plussat :) Ollaan siis suunnilleen vuoden alusta miehen kanssa päätetty, että vois antaa vauvan tulla. Ja heti ekasta kierrosta näytti tärppäävän, nyt on eilen ja tänään tullu tikkuun kaks viivaa. Eilen soittelin jo neuvolaan, ja kohta alkaa ilmeisesti rv 5. Hurjaa :)
 
JenCa onnea plussasta. Mahtavaa! Kiitti muuten kaikille kun rauhoitettu mieleni, ajattelin vaan et olin kirjottanut jotain lapsellista ja hölmöä:wink (olin paranoidi:D)
Vuoto loppui, sitä siis kesti 2,5päivää, ti 10.2 pääsen tarkistamaan ne raskaushormonit. Jalkoja on palellu ja rinnat ollu kipeitä välillä ajoittaista päänsärkyä. Toivon et kaikki on hyvin.
Eilen oli kyl huippu kun olin mennyt autolla töihin ja lähdin sitten töistä kävelemään bussipysäkille. Olin unohtanut että tulin autolla. Öö raskaushormoneita ilmassa?:D
 
Minäkin epäuskoinen hain eilen apteekista digitestin ja aamulla se kertoi minulle, että olen raskaana 3+ ! Kaipa se on uskottava :) Tämä epävarmuus on ihan järkyttävää. Tsemppiä kaikille muillekin tähän alkuraskauden hermoiluun! Onneksi täältä saa vertaistukea!
 
Tinakenkätyttö ei kannata säikähtää kuuluu, kuulemma asiaan että tulee alkuraskaudessa vuotoa, jollain ei tuu mut useilla tulee.
 
Valitettavasti tuohan voi kyllä olla merkki alkavasta vuodostakin, kun Tinakenkätyttö sulla ei taida olla vielä menkat myöhässä. Huomiseen mennessä varmaan tiedät, että alkoiko menkat. Haamut testissä olis kuitenkin merkki, että ainakin oli lähellä onnistumista. Se on jo hyvä merkki! En muista olitteko kauan yrittänyt, mutta eiköhän se pian onnistu, vaikka nyt alkais vuoto. Tsemppiä odotukseen!
 
Kiitos lohdutuksista! Noin vuosi ollaan yritetty, edellisen kerran meni kesken viime maaliskuussa, silloi alkoi vuoto samana päivänä kun sain plussan ja vuotoa keski puolitoista kuukautta, kunnes meni kesken. Toki voi olla et tuo vuoto ei merkkaa mitään huonoa, ei auta kuin odottaa loppuuko se.. :S
 
Hei vaan :)

Ilmoittaudun varovasti plussanneisiin :rolleyes: Vahva plussa tuli viime pe kp 27/28-30,
Nyt mennään rv 4+3 ja la on 11.10.

Mulla on kaksi keskenmenoa nyt taustalla :sad001 Ja pelko on hurja , miten tämän käy. No peukut on pystyssä että vihdoin nyytin syliin saisi.

Onnea muille plussanneille !!! :)
 
Tinakenkätyttö :sad001 Oota pari päivää ja jos vuoto ei lisäänny, niin sitten uusi testi. Kuitenkin jotain on yrittänyt kerta haamuja oot saanu. Kemiallinen? Vuosi on tosi pitkä aika (tiedän tunteen), mutta kuitenkin tosiaan jotain yrittää tapahtua.
 
Ei oo onneksi aamun jälkeen tullut mitään, eikä ole mitään kipuja, hassua mutta hyvä näin jos se siihen loppu. Se on kyl totta et on hyvä kun jotain on ytittäny tapahtua, oli se sitten kemiallinen tai ei
 
Ootteko muuten jo uskaltaneet kertoa raskaudesta jollekkin ? :)
Meillä ei tiedä ketään muu kun mies ja te :) enkä vähään aikaan kyllä uskalla kertoakkaan !
 
Takaisin
Top