Plussa?

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti M&S, 23 tammi 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. L82ady Tuttu foorumilla

Tervetuloa Marsku! Toivotaan, että viiva siitä vahvistuu. :happy7
  2. be Vieras

Tervetuloa mukaan Marsku ja onnittelut plussasta! :) Täällä on kyllä ihania ihmisiä, joiden kanssa voi jakaa omia ajatuksia ja saada tukea mihin vaan.

Reilu viikko niin pääsee testaamaan, ei yhtään malttaisi odottaa...Onneksi huomenna alkaa työt taas niin menee päivät nopeammin. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Marsku Aloittelija

Kiitos :)
    Mulla olis laskurin mukaan la 6.10.
    Kamala kun esikoisen aikaan ei ollu minkäänlaisia oireita mut nyt jotenki närästää ja heikottaa koko ajan, miettii vaan et onko nää nyt niitä...
  4. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Mä voisin ottaa oireettoman alkuraskauden. :confused: Hajottaa, jos on taas kemiallinen ja kaks viikkoo aivan tajutonta palelua ja lämpöilyä. Urheilutaukoa kaksi viikkoa per kuukausi..mutta paino tippuu silti, se on ihan positiivista. Niin kamala nälkä, ettei kerkee astioita korjata, kun jo uudestaan nälättää. :wacky:
  5. ituitu Peruskäyttäjä

MOIKKA!
    Ilmoittautuisin mukaan. Testasin perjantaina aivan selvän plussan vaikka vielä päivä/pari ois pitänyt olla menkkojen alkuun :) Laskettu aika ois laskurin mukaan 2.10. Meinaan haljeta riemusta :)
    Minulla on 7,5 vuotias lapsi ennestään ja toinen on enemmäin kuin odotettu.
    Syksyllä koimme rankan keskeytyneen keskenmenon vkolla 10. Vielä varhaisultrassa kaikki oli kunnossa ja sydän sykki. Mutta minulla kyllä silloin koko sen lyhyen raskauden ajan oli outo tunne, että kaikki ei ole kunnossa.
    Nyt on täysin toisenlainen seesteinen ja luottavainen olo. Ja vielä kun tein äsken Clearbluen testin mikä näytti vkoja 2-3 hedelmöittymisestä, eli täysin oikein.
    JEEE. Ihanaa lukea muiden samassa veneessä olevien kirjoituksia :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. L82ady Tuttu foorumilla

Onnittelut ituitu! Ihana lukea sun niin onnentäyteistä tekstiä. :) Itse vielä hiukan varovainen luottamaan tähän, vaikka munkin olo on jollakin tapaa varma. Neuvolaankin ajattelin vasta ensi viikolla soittaa, jos sattuu että menee kesken niin ei tartte aikaa sitten perua.
  7. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Onnittelut plussasta Marskulle ja ituitulle! Eilisen huolestuttavan haalean viivatestin jälkeen palasin clearbluen plussatestiin ja sain tosi vahvan plussan! Jes.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Marsku Aloittelija

Kiitti :cat:
    Mä en ajatellut enempää testejä tehdä, joa ei mitään vuotoja tule niin parin viikon päästä varaan neuvola aikaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. ituitu Peruskäyttäjä

Juu siis viime raskaudessa tein oikeasti varmaan 15 testiä ja ihmettelin kun clearbluen viikkotestikään ei näyttänyt oikeita lukuja.
    Nyt ajattelin ottaa vähän kröhöm erilaisen lähestymiskannan asiaan ja olla enää tuhlaamatta yhtään pennosta testeihin :)
  10. ituitu Peruskäyttäjä

Onko teillä vielä tullut mitään oireiden kaltaista? Itselläni ei oikeastaan mitään muuta kun iltaisin olen nukkumaanmeno valmis varmaan klo 20 ja toisena on armoton ummetus. En kyllä tiedä liittyykö se nyt tähän raskauteen mutten muutakaan keksi.
  11. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Mä aloittelinkin tonne kokonaan toisen ketjun raskausoireista. :p

Mä päädyin kans testikierteeseen edellisen kierron kemiallisessa raskaudessa, kun hormonit ei noussu ja testit näytti päivä toisen jälkeen haaleaa plussaa, vaikka kiertopäivien mukaan olis pitäny jo vahvistua. Viisi päivää testasin ja sit todettiin että odotetaan vaan vuodon alkua. Parin päivän odotuksen jälkeen alkoikin. Nyt aloin turhaan uudestaan testaamaan, kun oli monta päivää sellainen olo, että alkaa vuotaa. Ihan siis fyysisesti vähän väliä tuntui, että nyt hulahti..koko ajan sai tarkistaa asiaa. Tein testin, kun ajattelin sen rauhoittavan oloa..mutta eri testimerkki, joka oli jäänyt kaappiin, aiheuttikin paniikkia haalealla viivalla. Pakkohan se oli sit viel testata omalla merkillä, joka onneksi näytti vahvistunutta plussaa. :)
  12. ituitu Peruskäyttäjä

M&S vitsi miten ihanaa :) plussan pärähtäminen ruutuun kyllä saa sydämen jättämään yhden lyönnin välistä.
    Hauskinta kyllä on, että ennen edellistä raskautta ja nyt tässä parin kuukauden yrityksen aikana taas jokaisena kuuna, jolloin menkat on sit alkaneet ni on ennen testausta ollut tuntevinaan ihan koko skaalan raskausoireita. Ja nyt edellisen kierron lopussa ei kyllä ollut sitten pienintäkään aavistusta, kunhan "tavan vuoksi" testasi ni sitten pärähtikin plussa tauluun. Hauskaa :)
  13. L82ady Tuttu foorumilla

Mulla on molempien plussien yhteydessä ollut kans olo, että nyt ei ole ainakaan tärpääny. :) Sen kun huomaa niin on niin epätodellinen olo.

Mahtavaa M&S! Vahvistunut viiva on niin kiva nähdä. :) Mä tein (taas) tänään yhden testin ja viivat on jo lähes samanvahvuiset. Taidan tehdä enää ens viikolla kaapissa odottavan digin, että saa siihen varmasti 3+.
  14. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Mulla on kanssa yksi digi vielä kaapissa. En tiedä, milloin sen testaisi..eihän sitä nyt kaappiinkaan kannata jättää, jos tää nyt oikeesti tästä jatkuu. Mutta en kaipaa mitään "miksei tää näytä enempää viikkoja" -pohdintoja. Varhaisultra on varattu niinkin onnekkaalle päivälle kuin 13.päivä perjantai, heh. :wideyed: En ole taikauskoinen, mutta raskaus saa kaikki taikauskoni heräämään..sitä kummasti, kun ei voi kontrolloida tätä niin yrittää väkisin keksiä tapoja, joilla voi vaikuttaa. Vaikka se olisi sitten se, ettei osta etukäteen vaatteita vauvalle ym. :rolleyes:

Niin ja mä tosiaan olen aloittanut oireilun joka kerta kun on yritetty niin jo viikko ennen kuin voi testin tehdä. Sekä onnistuneissa että siinä viime kierron kemiallisessa ..plussa ei siis sinänsä ole yllättänyt, mutta on se testaus silti aina jännää!
  15. L82ady Tuttu foorumilla

Ai sä olet M&S varhaisultran varannu. :) Yksityisellekö vai pääsitkö kunnalliseen? Oletko neuvolaan jo aikaa varannu? Mä aattelin neuvolaan soitella vasta ens viikolla. Varhaisultraankin on tarkotus mennä, vielä en oo uskaltanu vaan varata. Jos senkin tekis ens viikolla.
  16. ituitu Peruskäyttäjä

Meilläkin tarkoitus mennä tässäkin raskaudessa varhaisultraan. Neuvolaankin soitin ja koitin saada kunnalliselle ultra-aikaa vedoten edelliseen keskenmenoon, mutta ei onnistunut. Eli yksityiselle siis..
    Sovittiin puhelimessa, että soittelen myös neuvola-aikaa vähän tuonnempana kun silläkään ei vielä niin kiire ole.
  17. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Digissä 3+, hyvältä näyttää siis! Meillä on varhaisultra klinikalla, jolla tehtiin myös luovuttajasolujen inseminaatio. Ollaan naispari, joten tarvitaan vähän apua lasten tekoon. :) En pystyisi ikinä odottamaan np-ultraan asti..tää kaksikin viikkoa varhaisultraan tuntuu ikuisuudelta. :wink

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  18. Marsi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Meidän neuvola on niin edistyksellinen, että siellä pääsee ultraan heti ekalla kerralla. Hoitajilla on oma ultra.. :) Mulla on eka aika, kun oon 8 jotain viikolla :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. JAM Aloittelija

Moi!! :) Minäkin ilmoittaudun mukaan. Plussasin eilen selvän viivan ja laskettu aika on 6.10. Yritetty on reilu vuosi ja takana on kaksi keskenmenoa, joten en lähipiirille uskalla vielä hehkuttaa. Neuvolaankin ajattelin soittaa vasta ensi viikolla, jos tässä ei parin päivän aikana rupea vuotelemaan. Mukaavaa lukea täältä vastaavassa tilanteessa olevien kokemuksia, kun ei kaveripiiristäkään juuri löydy perheellisiä. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. ituitu Peruskäyttäjä

JAM super suuret onnittelut! ! (Viimeistään) kolmas kerta toden sanoo, eikö se niin ole :) saanko kysyä että missä vaiheessa sulla edelliset keskenmenot on tulleet? Ei tarvitse kyllä vastata jos haluat keskittyä vain tähän uuteen ihanaan raskauteen :)

Marsi, wou! Kuulostaa kyllä oikein edistykselliseltä mutta melko upeelta. Noin sen olla pitäis kaikkialla!

M&S wauuu oikein hieno 3+ siinä :wink
    Ja en kyllä todellakaan itsekään jaksaisi odottaa np asti. Nytkin ihan tulisilla hiilillä haluaisi saada tiedon että kaikki on kunnossa
    .

Jaa tämä sivu