Plussa?

Tämä on kyllä jännittävää et onko kaikki ok kun pääsee ultraan :) meillä on varhaisultra ens viikon tiistaina ja siitä parin vkon päästä on eka nlakäynti :)
 
Heipsan!
Täällä kirjoittelee plussannut ensimmäisen lasta odottava.. Laskettu aika on 25.10 ja erittäin onnellinen asiasta, kuten myös lapsen isä. ❤ olen siis kohta 21-vuotias..
 
Heippa vaan Kyfi7422930! Täällä myös ensiodottaja jolla laskettu aika 25.10 :) Tervetuloa!
 
Heips! Viimeinkin pahoinvoinniltani jaksan kirjoitella tänne. Juttujanne olen joistain osoista lueskellut jo pidempään. Eli täällä ollaan miehen kanssa >30v, ja toista lasta odotetaan. Taustalla on viime syksyltä spontaani keskenmeno, mikä tuonee ainakin tähän ensimmäiseen kolmannekseen ns lisäjännitystä. Mutta tosiaan oireet (pahoinvointi) on tällä kertaa lupaavammat kuin km-raskaudessa, tai ainakin sen verran uuvuttavat ettei vaan kykene joka hetki maalailemaan piruja seinille. :grin
 
Heippa kaikille :) tein aamulla testin kun menkat jo 11 päivää myöhässä ja plussa tuli melkein samantein. Toisesta kierrosta nyt siis raskaaksi ja kyseessä toinen lapsi. Laskurin mukaan menossa olisi 5+3 ja la 28.10, joten liityn nyt mukaan tänne lokakuun puolelle. :)
 
Hei! Täällä liittyy nyt joukkoon ensimmäistä lastaan odottava nainen. Takana 2 vuotta lapsettomuutta ja vasta tehty elämäni ensimmäinen positiivinen raskaustesti! :happy090 Tässä kuussa oli tarkoituksena alkaa lapsettomuushoidot, mutta niille ei näemmä olekaan tarvetta :hello2Ainakin toivon kovasti, että niiltä vältyttäisiin. Omien laskujen mukaan nyt menossa rv 5+3. Vielä ei ole uskaltanut soittaa mihinkään... Huomenna olisi tarkoitus soittaa naistentautien polille ja kertoa tilanne. Oireita tähän mennessä on jumalaton väsymys, etova olo, huono ruokahalu, alavatsaa juilii (onneksi ei paljoa) ja pikkuinen päänsärky alkoi tänään. Kova pelko siitä, että kävisi jotain pahaa. Raskaustestejä kuluu joka toinen päivä, kun tätä ei meinaa millään todeksi uskoa. Niin kovasti tätä on vuosia toivottu :nailbiting:
 
Heippa! Täältä jo hetken aikaa ryhmää seuranneena uskaltaudun suurella varauksella liittyä joukkoonne! Esikoista odotellaan täällä nyt toistamiseen, edellinen raskaus päätyi viime syksynä keskeytyneeseen keskenmenoon. Sen jälkeen kahdet epäsäännölliset kuukautiset välissä ja tärppäsi uudelleen. Edellisistä kuukautisista laskettuna La olisi 18.10, saa nähdä paljon muuttuu ultran jälkeen. Aikamoinen pelko perseessä raskauden suhteen koko ajan, kai se olis vaan rauhoituttava ja ruvettava nauttimaan sen mitä huonolta ololta kerkiää :D Ensimmäinen neuvola 11.3 jolloin 8+3. En valitettavasti saanut samaa terveydenhoitajaa kun viime raskaudessa. Johan tuli pitkästyttävää tekstiä :P Mukavaa odotusta kaikille! ♡
 
Pauveli, eikö kesäkuussa pitänyt olla LA? Oonkin välillä miettinyt mitä sulle kuuluu, kun vanhoja viestejä tuolla kesäkuisissa lueskellut. Voi vitsi, onnea plussasta ja toivotaan parasta, että tämää menee loppuun asti! :)
 
Täällä toinen ex-kesäkuinen! Toivottavasti päästään tällä kertaa maaliin asti. :)
 
Lingon, mä muistin sut kesäkuisista kyllä. :) Todellakin tällä kertaa maaliin asti! :wink Ootko muuten ollu millä mielellä? Itse olen ollu yllättynyt miten rauhallisin mielin olen ollut. Toisaalta tämä pahoinvointi vie kaiken ajattelukapasiteetin.
 
Pauveli: jotenkin olen osannut ottaa rennosti, eikä loppuvuoden keskenmeno paina juurikaan ajatuksia. Onneksi tärppäsi heti ensimmäisestä yrityksestä niin pääsi taas suuntaamaan ajatukset uuteen. Pahoinvointikin on ollut lievempää kuin km-raskaudessa, joten otan sen merkkinä, koska esikoista odottaessa ei juurikaan ollut huonovointisuutta. Yritän nyt vain tarkkailla oireita ja niiden jatkumista, koska edellisessä en kiinnittänyt huomiota oireiden loppumiseen ja tilanne tuli aika yllätyksenä. Vaikka eipä näistä koskaan voi tietää. Parempi vain nauttia päivästä kerrallaan sen mitä voi. :)
 
Lingon; heh, mulla just toisinpäin noiden oireiden kanssa! :grin

Joko Hannahilla tiedossa np -ultra aika? Mulla ei vielä, mutta luulen että kyllä sitä edeltävistä menee muutama päivä jännityksessä.
 
Oletan että ultrakutsu tulee vasta ensi viikolla, perjantaina tulee kaksi viikkoa siitä kun kävin neuvolassa. Toivottavasti on mahd. pian se aika...viimeksi km oli vain kolme päivää ennen ultra-aikaa. Nyt haluaisin todella nähdä ensimmäistä kertaa elämää kohdussani :)
 
Minäkin haluan päästä varaamaan np-ultraan aikaa! :D Jospa ensi viikolla, toivon mukaan.
 
Espoossa soitetaan itse aika ja np-ultran sain 20.3. Kysyin jo rakenneultraakin, koska ollaan juuri siihen aikaan pitkällä lomamatkalla ja niinhän se kävi, että ollaan kaikki sopivat viikot poissa. Rakenneultran varasin paluupäivälle, jolloin on 22+0 suunnilleen ja silloin kuulemma mahdollisia kromosomitutkimuksia ei enää ehdi tehdä ja raskautta ei enää voi keskeyttää, vaikka löytyisi jotain. Yritetään luultavimmin mennä Espanjassa yksityiselle oikeilla viikoilla.
 
Takaisin
Top