Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla nousee loppukierrosta lämmöt aina 36,9-37,4 vaikka yleensä on 36,2-36,5. Mutta sehän voi myöskin olla raskauden merkki.Kiitos kaikille superisti vastauksista eli toivoa ei välttämättä vielä tässä vaiheessa kannata menettää.
Mulla on kyllä ollu jotenki outo olo nyt tänään ja mittasin sitte kuumeen ja 37.2 lämpöä en nyt tiiä sitte mistä johtuu.![]()

Tuttu fiilis... :arghh: Mutta vielä on monta päivää testata uudestaan tässä kierrossa! :)Äh, siis en yhtään tiedä mikä muhun meni, mutta ovistestejen mukana tuli kaksi raskaustestiä (yleensä ei ole kotona säilössä juuri tämän hätähousuilun takia) Jossain mielenhäiriössä teidän juttuja lukiessani totesin sitten mielessäni, että sehän voi näyttää vaikka jotain (laimeasta iltapissasta dpo 8) noh, ei näyttänyt. Aivan selkeä nega vaikka missä valossa tiirailin. Harmittaa nyt, että menin testaamaan ja harmittaa myös nega tulos![]()
Edelliset menkat kesti 4 päivää. Eka päivä aika vähäistä vuotoa, tokana runsas ja kaks viimeistä päivää aika vähäistä.
Rupesin miettimään et liittykö niukat menkat ohueen limakalvoon tms? Joku muu muistanee?
Mä kävin kerran gynellä, ja sanoi ainakin mulle että "limakalvo on ohut, jos menkat nyt alkaisi niin olisi todella vähäistä vuotoa"..
Eli on periaatteessa vain 1,5-2pv kunnon vuotoa ja muuten niukkaa. Riittääköhän se?Hyvä kysymys.Edelliset menkat kesti 4 päivää. Eka päivä aika vähäistä vuotoa, tokana runsas ja kaks viimeistä päivää aika vähäistä.
Rupesin miettimään et liittykö niukat menkat ohueen limakalvoon tms? Joku muu muistanee?

No höEn tiedä mitä mun kropassa tapahtuu, mutta menkat alkoi justiinsa ja ihan kunnon vuodolla ja kivuillaNyt siis olisi ollut vasta dpo 9. KP 26. Äh, mitähän tässä nyt.
Ihan kuin ylemmässä tosiaan näkyis jotainEilen puhuttiin mun oireista miehen kanssa.
Eli rinnat kipeät, väsyttää, heikottaa, ja nyt uutena närästys ja päivittäiset suonenvedot.
Kaikki tuttuja edellisistä raskauksista.
Joten sorruin tekemään vielä testin.
Ekassa ehkä jotain näkyy (paitsi tietysti tänne koska laatu), mutta tokassa testin melkein kuivuttua ei kyllä mitään näy. Joten oisko vaan varjo kotelosta.
Mä en näköjään vaan suostu nyt uskomaan, että kyllä ne menkat sieltä joskus alkaa jos vaan maltan odottaa
Nyt tilasin raskauskeijulta parit testit, enkä testaa ennen kuin ne tulee!
Mutta puolustaudun sillä, että onhan se hämmentävää, kun keho alkaa melkein 30v jälkeen toimiakin ihan eri tavalla kuin mihin on tottunut![]()
milloin sä saat ne uudet testit käsiisi?
Nämä muutama kuukausi mitä on vasta menkat olleet, niin 29, 31 ja 29. En tiedä heitteleekö vielä pillereiden lopetuksen tai imetyksen lopetuksen takia, mutta ainakin nyt tuo luteaalivaihe taitaa jäädä liian lyhyeksi.No hömiten pitkiä sulla on kierrot aiemmin ollu?
Joo, ihan kyllä tuntuu ”katkeavan” kummasti nyt tämä kierto sulla.. jospa se hakis sit vielä paikkaansa se kierto.Nämä muutama kuukausi mitä on vasta menkat olleet, niin 29, 31 ja 29. En tiedä heitteleekö vielä pillereiden lopetuksen tai imetyksen lopetuksen takia, mutta ainakin nyt tuo luteaalivaihe taitaa jäädä liian lyhyeksi.

Joo, ihan kyllä tuntuu ”katkeavan” kummasti nyt tämä kierto sulla.. jospa se hakis sit vielä paikkaansa se kierto.
Tai sit se on oire?
muoks. kivut & runsas vuoto ei toki kovin hyvää povaa![]()

Minua kans mietityttänyt tämä. Minulla nimittäin on lyhyet menkat. Yleensä eka päivä vain tulee pisara tai pari. Sitten se varsinainen eka päivä vuotaa, kun hanasta kovien kipujen kera. Seuraavana taas vuotaa, mutta yleensä alkaa iltaa kohden jo vähenemään. Kolmas päivä sitten ainoastaan saattaa lorahdella silloin tällöin, eikä enää kummoista vuotoa ole. Ja sitten pisaroikin enää ja suojat voi unohtaa.Eli on periaatteessa vain 1,5-2pv kunnon vuotoa ja muuten niukkaa. Riittääköhän se?
Sitten vuodot alkoivat niukentua ja lyhentyä. Ensin olin tietenkin, että jee jee! Ja sitten vasta aloin huolestua