Raskaaksi 2021

Hei. Te keillä on jo raskauksia takana. Millon teillä alko oireet ja mitä ne oireet oli? Jos ei ollu mitään oireita enne plussaa nii kertokaa sekin :happy:

Täällä dpo 7 tai 8 eikä oireita suuntaan tai toiseen nii alko mietityttään et ei varmaan onnistunu tässäkään kierrossa :sad001

Dpo 9 oli ekat oireet, repäisykipuja ja arat rinnat. Sitä ennen oli niin oireetonta, että olin ihan varma, ettei tärpännyt. Dpo 10 erittäin haalea plussa.

Hei. Te keillä on jo raskauksia takana. Millon teillä alko oireet ja mitä ne oireet oli? Jos ei ollu mitään oireita enne plussaa nii kertokaa sekin :happy:
Mulla on tullut kahdessa raskaudessa ensimmäiset raskausoireet dpo8-9. Silloin on ollut valkovuotoa, paineen tunnetta ja turvotusta vatsalla ja tuikkimista munasarjoissa. Tästä viikon-parin päästä on alkanut pahoinvointi. Ensimmäiset plussat testiin on tullut kolmessa raskaudessa dpo9. Yhdessä raskaudessa tajusin testata vasta pari viikkoa myöhemmin.

Edit. Ja yhdessä raskaudessa ensimmäisiä oireita oli myös nännikipu ja tuossa missä tajusin testata vasta rv6 ihmettelin, kun imettäminen teki kipeää.

Muokattu viimeksi:

Täällä dpo 7 tai 8 eikä oireita suuntaan tai toiseen nii alko mietityttään et ei varmaan onnistunu tässäkään kierrossa :sad001

Mullakin nyt dpo 8, eikä mitään oireita mahdollisesta raskautumisesta. Jos yhtään helpottaa, niin esikoisen kohdalla ei ollut mitään raskausoireita ennen viikkoa 8, jonka jälkeen oksentelinkin pitkälle yli puolivälin. Ei mitään tuntemuksia tisseissä tai selkeitä ja tuntemuksia mahassakaan :angelic:

Toimiikohan tohon lilaan cb ovulaatiotestiin myös ne vaaleanpunaiset puikot, ajattelin kun ne ovat halvempia:grin

Niissä tulee aina paketin mukana uusi kone :wtf: hirveetä tuhlaamista :sorry: harmi ettei testejä myydä erillään koneesta. Joskus tein liilan testin pinkillä koneella, en muista miten se meni, koneeseen eikai tullut mitään mutta puikossa oli kyllä viivat

Hei, te jotka ootte tehny clearblue ovistestejä, niin kun ootte ottanut testipuikon pois, onko tulos ollut senkin mukaan plussa? Tein äsken ja sain vilkkuvan hymynaaman, mutta testissä hyvä että toista viivaa edes oli.
taisi olla viallinen testi

Minä olin ainakin lukevinani siitä ohjelapusta, että niitä viivoja ei sais tarkastella. Tai siis että niiden perusteella ei voi päätellä mitään. Luottaisin digissä siis siihen, mitä se näyttö kertoo.

Ovulaatiolima bongattu ja talleteltu. Eikun odottelemaan tuloksia. Eka kierto ilman tikuttelua, joten jännityksellä odotellaan, miten käy.
:excited001

Aamuvirtsasta pc:n selkeä nega :sorry:
Ei oikeasti pitäisi ikinä ostaa rfsu:n testejä, antaa vaan turhaa toivoa.

Edelleen menkkaoireet loistaa poissaolollaan, tissit on edelleen *****nan kipeät, väsymys aivan kamalaa ja huippaus ja heikotus on läsnä. Eli aivan kuin edellisten raskauksien alussa. Mutta tällä testi määrällä kai pitäisi jo uskoa, että ei siellä mitään toiveita suurempaa kasva :rolleyes:

Mies eilen jo sanoi, että ei se viiva siihen tikkuun tule!
Totesin silti testaavani varmaan sinne asti, kun/jos ne menkat päättää joskus alkaa.
Alan olla lähikaupassa ja lähiaoteekissa niin tuttu näky, että taidan laittaa jo tilaukseen testejä.

Onko suositella hyviä testejä, joita saisi edullisesti tilattua ison kasan, ja jotka eivät antaisi räikeää viivanpaikkaa? :)
Mä olen ollut (punaseen) rfsun 8kpl pakkaukseen ihan tyytyväinen, tai ei ole ollut valittamista mulla. Viiva paikka jos tulee se on aika selkeä verrattuna plussaan, plussassa on väriä reunoissa. En muista viicanpaikkoja saaneeni kovin usein.

Tästä viimeisestä lähinnä valkovuotoa tuli ennen menkkojen alkamisaikaa, mikä oli outoa ja aloin aavistelemaan että menkkoja ei tulekaan. Ei oikein muita oireita ole ollut. Hormonirageeminen oli edellises raskaudes jossain vaiheessa aika aikaisin.

Gb digi ovulaatiotestien viivoista;
Oon käyttänyt yleensä niitä liloja, mutta viime kiertoon ostin vaaleanpunaisia.
Mulla tuli niillä viime kierrossa tällaiset viivat (kuva) ja siis vasta nyt ekaa kertaa katselin/kuvasin viivoja :pompus: (Ohjeissa, kun lukee, että älä tulkitse viivoja niin en oo niitä sit sen enempää katsellu vaan heittäny suoraan menemään. :bookworm:)

Kp15 tuli hymynaama ja en tiedä miksi, mutta ihmettelin tikun viivan haaleutta. Tein mielenkiinnosta seuraavana päivänä uuden ja tuli vahvat viivat.
Tulkitsin kuitenkin tuon kp15 O plussaksi, kun päätin luottaa digin hymyyn. Ja vahvat ovis oireet olikin kp16. :)

On; Tässä kierrossa ovista ennakoivat oireet on ollut hyvin vaisut. Voikohan johtua geleeistä? o_O (Otin ne nyt vasta tässä kierrossa ekaa kerta kokeiluun) Onko kellää kokemusta?

Normaalisti jo nippailis, ois kihelmöivää turvotusta sekä olisin halujen kanssa kovassakin vauhdissa :p, mut nyt ei oikeen mitään. :meh: Onneks sentään vv muutokset on aikataulussaan.
Toivottavasti ovis kuitenkin tulee. :wideyed:
Alotin jo eilen tikuttelun, mutta vielä on ollu negaa (niinkuin toki osasin aavistella, koska yleensä o+ tulee tuolloin kp15 tienoilla). :rolleyes:

Minä ainakin tulkitsen ne digin viivatkin! Tuo pinkkihän näyttää kaksi hedelmällisintä päivää, mä saan perättäisinä päivinä aina hymynaamat. Nuo digitestien viivat vahvistuu aika hyvin samassa tahdissa kuin esim. Pregchekin ovistestien viivat, ainakin itselläni. Se ensimmäinen hymynaama on dpo-1 päivä:happy:

Liitteet

• IMG_20210214_150543.jpg
    IMG_20210214_150543.jpg
    74.8 KB · Katsottu: 95
Minä ainakin tulkitsen ne digin viivatkin! Tuo pinkkihän näyttää kaksi hedelmällisintä päivää, mä saan perättäisinä päivinä aina hymynaamat. Nuo digitestien viivat vahvistuu aika hyvin samassa tahdissa kuin esim. Pregchekin ovistestien viivat, ainakin itselläni. Se ensimmäinen hymynaama on dpo-1 päivä:happy:

Varmaan jatkossa minäkin tiirailen diginkin viivoja. :pompus: vaikka ei suositella. :grin Ihan vaan mielenkiinnosta ja viivojen tiirailemisen ilosta.

Jännä, että se hymyili minulle viime kierrossa sitten jo kp15, kun oli niin haalea viiva. o_O laskin sen silti dpo-1. Toisaalta eipä sen kai enään väliä. Ei se kierto tuottanut haluttua tulostakaan. :hilarious:

No saas nähdä jospa se digi taas huomenna tai ylihuomenna hymyilisi ja lopputuloskin olisi parempi. :rolleyes:

Mä en ees muista edellisistä raskauksista ensioireita, kun aikaa on ihan kamalasti (just täytti vanhempi 13v ja nuorempi täyttää 12v marraskuussa).

Rfsu varhainen anto tänään tämmösen tuloksen. Se joko on. Tai sit se ei ole :woot:
Mut sen tiedän, että eilisessä ei näkyny yhtään mitään.

Liitteet

• 20210407_154543.jpg
    20210407_154543.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 150
Mulla ei ole oikein mitään oireita alussa ollut, muuta kuin olen vaan tiennyt, että olen raskaana. Sitten kyllä yrjötti niin maan perkuleesti, kun meni viikot pidemmälle. Ja migreeniä taisi olla myös alussa.

Kesällä kun oli ilmeisesti kemiallinen, niin tosi vahvat oireet puski päälle. Oli kuin suoraan oppikirjasta: tissit oli ihan kovat ja kihelmöi, hajuherkkyys, kahviällötys, väsymys, pahoinvointi, pissatus, nälkä, nälkä, nälkä, itkuherkkyys ja tuntui alavatsalla jotain ylimääräistä kohdun tienoilla. Ihan kuin pieni pallo. Mutta kolmella aiemmalla kerralla ei ole ollut juuri mitään oireita, noista eka oli keskenmeno rv 8.
Muoks.typot

Viime kierron (kemiallisessa) raskaudessa oireet alkoi dpo 9, jolloin jo vähän arvelinkin että raskaana ollaan. Mulla on kaikissa raskauksissa ekana oireena ollut järjetön palelu ja sitä oli myös ekana oireena dpo 9 lähtien. Ennen testiä oli myös hajuherkkyyttä ja lievää kuvotusta.

Eilen illalla ja tänään aamulla o-testi räikeetä plussaa. Mahaa nippailee ovismaisesti ja limoja bongailtu nyt muutamana päivänä enemmän tai vähemmän. Toissapäivänä viimeks talleteltu, tänään ois tarkotus vielä treenailla. :shy:

Äh, siis en yhtään tiedä mikä muhun meni, mutta ovistestejen mukana tuli kaksi raskaustestiä (yleensä ei ole kotona säilössä juuri tämän hätähousuilun takia) Jossain mielenhäiriössä teidän juttuja lukiessani totesin sitten mielessäni, että sehän voi näyttää vaikka jotain (laimeasta iltapissasta dpo 8) noh, ei näyttänyt. Aivan selkeä nega vaikka missä valossa tiirailin. Harmittaa nyt, että menin testaamaan ja harmittaa myös nega tulos :sad001

Äh, siis en yhtään tiedä mikä muhun meni, mutta ovistestejen mukana tuli kaksi raskaustestiä (yleensä ei ole kotona säilössä juuri tämän hätähousuilun takia) Jossain mielenhäiriössä teidän juttuja lukiessani totesin sitten mielessäni, että sehän voi näyttää vaikka jotain (laimeasta iltapissasta dpo 8) noh, ei näyttänyt. Aivan selkeä nega vaikka missä valossa tiirailin. Harmittaa nyt, että menin testaamaan ja harmittaa myös nega tulos :sad001
Noh!.. ainakin on nyt testi mihin verrata kun sitten teet testin jossain kohtaa uudestaan:smiley-ashamed004 :hug013toivotaan sitten jo näkyvää viivaa testissä!

Muokattu viimeksi:
@Limputti kyseli raskausoireista. Aika samanlaiset ja samaan aikaan alkoi sekä esikoisesta että kemiallisesta, noin dpo10. Palelu, huono olo, jalkasärky ja poikkeuksellisen kipeät tissit. Myös turvotusta ja runsasta valkovuotoa oli molemmissa.

Mulle tulee aina tämä sama tunne liian aikaisen negatestin jälkeen. Harmittaa negan lisäksi ihan todella paljon se, että miksi ihmeessä piti mennä testaamaan niin aikaisin, kun todennäköisesti ei vielä mitään edes näkyisi, vaikka raskaana olisin.. Jossain vaiheessa ne negat alkaa valmistelemaan mua henkisesti siihen, että menkat alkaa, mutta ihan liian aikaisin kun olen testannut, niin harmittaa vaan se miksi piti ylipäätään hätähousuilla :shifty:

Edelliset menkat kesti 4 päivää. Eka päivä aika vähäistä vuotoa, tokana runsas ja kaks viimeistä päivää aika vähäistä.
Rupesin miettimään et liittykö niukat menkat ohueen limakalvoon tms? Joku muu muistanee?

Takaisin