Raskaaksi 2021

Eli myyrä ja Lapin tyttö me ollaan aika samoissa päivissä tällä hetkellä... Täällä myös on niin yli turvonnut olo! Ihan ku maha ois ilmapallo :bored:Onneks oon kotosalla esikoisen kanssa ni leggingsit ja huppari look on saanut olla jo pari päivää. Myös rinnat on tosi täyteläisen oloiset, tää oli mun eka oire esikoisesta :)
Toivotaan kaikille plussaa :p
Jospa tää munkin haamuntynkä vahvistuis parin päivän sisään :nailbiting: ei oo yhtään hajua noista Apteekin 25ml testeistä, kun en oo ennen kokeillut että antaako ne helposti viivanpaikkoja. Ainakin kun piirtyi oli punertava, kuivana tietty saa selvää kun sen verran hailakka!

Liitteet

• Screenshot_20210408_195135.jpg
    Screenshot_20210408_195135.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 189
Muokattu viimeksi:
Mullakin dpo 10 tänään? Menkkakipuja ollut melkeinpä päivittäin oviksen jälkeen. Repäisy kipuja sekä vihlontaa. Vv on aika runsaasti.Rinnat aristaa vähän. Maha on todella turvonnut ja väsymys piinaa. Pissattaa enemmän ko normaalisti. Maanantaina pitäis kuukautiset alkaa. Saas nähä miten menee.

Mulla pitäis alkaa sunnuntaina.
Vv ei hirveesti oo, mut aina välillä. Oisko tänä aamuna tullu paperiin sellanen eggwhitemainen, mut saatto olla miehenkin eilisiä jämiä, vaikka ne kyllä vissiin muuttuu aika vetiseksi. Mene ja tiedä :hilarious:
Samoten tissit on vähän oudot. Mut oli ne viime kierrossakin. Oon tosi skeptisellä päällä. Aamulla tein early predictorin.
Ja nyt illalla pc.
Kuvassa heti testiajalla ja jälkeen.
Olevinaan näissä jotain näen, mut mulle on kyllä kasvanu sellaisetkin viivalasit päähän :wtf:

Ovistesti vikana. Aika tumma, mut ohkanen :bookworm:

Tänään oli hyvä puhelu hoitojen suhteen. Vähän varailtiin aikojakin jo :nailbiting:

Liitteet

• 20210408_070542.jpg
    20210408_070542.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20210408_195349.jpg
    IMG_20210408_195349.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 148
  • 20210408_121156.jpg
    20210408_121156.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 140
Moi uus täällä :happy:
Yk5 menossa ja toinen lapsi toiveissa :joyful:
Esikoinen on 1v2kk ja toivotaan pienellä ikäerolla saada lapset! Lokakuun lopussa jätin minipillerit veke. Kierto ollu aikalailla 28-31päivää. Nyt menossa kp27. Huvikseen äsken tein pari testiä ja niissä ehkä on jotain haamun tynkää :cat: mielipiteitä näistä?

https://aijaa.com/IKVwDs

https://aijaa.com/sO1FJK

https://aijaa.com/dtiSR4

Ihanaa kuumeilla ja tsempit kaikille eri tilanteisiin!
No kyllä varsinkin tossa keskimmäisessä mun viivalasit :cool14 näkee haamulaisen. Toivotaan vahvistuvaa viivaa!..:thumleft

Hyppäänpä joulukuisista takas tänne. Eilen illalla alkoi tulla veristä limaa, tänään aamulla oli rtesti lähes nega ja nyt illasta alkoi kunnon vuoto :sad010

No kyllä varsinkin tossa keskimmäisessä mun viivalasit :cool14 näkee haamulaisen. Toivotaan vahvistuvaa viivaa!..:thumleft

:smiley-bounce012 toivotaan parasta! Aamuks pcn testi odottelis tuolla. Olisin muutenkin tnä testannut pcllä mut lähikaupasta oli loppu, mies toi sit duuni matkalla toisesta :wink testaus talkoot menossa ehkä :grin

Esikoisen kohdalla en ikinä päässy kokee tätä haamu jännäilyä, koska raskauduin pillereiden läpi ja tein testin vaan, koska oli "se fiilis" ja tissit oli jäätävän isot ja turvonneet. Sillon tein suoraan clearbluen digi ja se oli 3+ viikkoa. :woot:

• Tykkään
Reaktiot: elo
Vv ei hirveesti oo, mut aina välillä. Oisko tänä aamuna tullu paperiin sellanen eggwhitemainen, mut saatto olla miehenkin eilisiä jämiä, vaikka ne kyllä vissiin muuttuu aika vetiseksi. Mene ja tiedä :hilarious:
Samoten tissit on vähän oudot. Mut oli ne viime kierrossakin. Oon tosi skeptisellä päällä. Aamulla tein early predictorin.
Ja nyt illalla pc.
Olevinaan näissä jotain näen, mut mulle on kyllä kasvanu sellaisetkin viivalasit päähän :wtf:

Tänään oli hyvä puhelu hoitojen suhteen. Vähän varailtiin aikojakin jo :nailbiting:
Ihan ku mä näkisin tuossa ylimmässä jonku toisenkin viivan. En vaan pysty sanomaan onko väriä vai ei.

Mä juttelin tänään työterveyslääkärin kanssa työtilanteesta ja hän passitti mut verikokeisiin. Nyt oli osa tuloksista tullut ja niiden perusteella viittais vähän anemiaan. Mä niin toivoisin vaikean työtilanteen takia raskautuvani että sais jäädä vähän pidemmälle lomalle töistä. Todettiin yhdessä että Saikku ei ole ratkaisu tähän tilanteeseen.

Mä juttelin tänään työterveyslääkärin kanssa työtilanteesta ja hän passitti mut verikokeisiin. Nyt oli osa tuloksista tullut ja niiden perusteella viittais vähän anemiaan. Mä niin toivoisin vaikean työtilanteen takia raskautuvani että sais jäädä vähän pidemmälle lomalle töistä. Todettiin yhdessä että Saikku ei ole ratkaisu tähän tilanteeseen.

Täällä myös taistellut viime raskauden jälkeen koko ajan raudan kanssa. Epäilen et siksi meillä tämän tokan tekemisessä mennyt aikaa. Lokakuussa 2020 mun ferritiini oli 7. Nyt viimeks kontrolleissa oli jopa jo 32.
Anemia on kyllä tosi hirvee, kun on niin kokonaisvaltainen. Mulla laitettiin kaikki oireet baby bluesin piikkiin neuvolassa, vaikka olin oikeesti aivan tööt kroppa huus hoosiannaa! Menin sit puhdin kautta testauttamaan ton ferritiinin ni ei ihme ku oli vähä väsynyt olo. Hemoglobiini mulla taas oli ihan ok tuolloin. Nyt oon syönyt 100mg rautaa päivässä ja mama vitamiineja joissa on 30mg lisäksi. Maha onneks ei oo ärsyyntynyt. Synnytyksessä menetin paljon verta ja ihmettelen vieläkin, kun kukaan ei mulle lisä rautaa sillon suositellut :shifty:

Kun pitäisi aloittaa tallettelut, mutta ei olenkaan huvita. Onko kellään koskaan samoja tuntemuksia? :hilarious:

Kp13 täällä, huomenna luultavasti tasavahvat viivat testeissä:bookworm: tänään vihlonu vatsaa ja saanu ravata vessassa.
Tärinä kipua on ja varsinkin kun peittoa heiluttaa niin pitää oviksen ainana käyttää vähä eri asentoja ettei niin kovaa tärise alavatsa:hilarious:

Paino nousee, pikku hiljaa mutta nouseepa kuitenkin! Käväisipä mielessä, että sepäs sattuisi, jos nyt sitten raskautuu kun hoidot alkaa kuun lopussa kun menkat alkaa:laughing001

Ja nyt illalla pc.

Minä näen ylimmässä häivän punaista viivaa oikeassa paikassa! Jospa ilmestyisi kunnolla näkyviin!

Mäkin nään viivoja!! Toivottavasti vahvistuu :)

Ja voimia tänne palaamiseen. On ne vaan niin kurjia tilanteita... Ehtii jo innostua ja suunnitella :sorry:

ON.
Menkoista ei edelleenkään tietoa. Ei tuhrua ei mitään. Tissit edelleen kipeät.
Eilen tuntui alavatsalla sellaista jännää kipua. Ei jomotellut menkkojen tapaan, vaan tuntui että olisi jotain ylimääräistä.
Saattoi olla kaasuakin :hilarious:
Saisi ne testit tulla pian :rolleyes:

Minäkin toivon pikaista plussaa myös työelämän kannalta. Tekisi mieli vaihtaa työpaikkaa ailahtelevan esimiehen vuoksi, mutta ei ole kiinnostavia paikkoja auki. Olen kaupan alalla, ja korona on vaikuttanut siihenkin, joten paikkoja ei vain ole entiseen tapaan.
Voisi helpottaa töissäkin, kun saisi laskea että ei ole montaa kuukautta jäljellä ennen vapaita. Ja toiveissa olisi kuitenkin olla se pari vuotta kotona lapsen kanssa, mikäli talous vain antaa periksi.
Joten se pitkä "loma" olisi täälläkin toiveissa :rolleyes:

Eilen ei vielä vaihtunutkaan kp1, eli tänään dpo 10. Eilen aamulla tosiaan pyyhkiessä jäi kirkasta verta ja sen jälkeen tuli ihan vähän tuhrua paperiin johonkin puolille päivin. Sen jälkeen ei mitään. Menkkakivut kyllä jäi ja kamala paine alapäässä, joten eiköhän ne sieltä ala parin päivän sisällä. Oli kyllä tosi kummallinen välivuoto eilen, kun mulla ei nuo tiputtelutkaan ala yleensä tuolla tavalla o_O Olin ihan varma että kunnon menkat alkoi.

Voi Episma, voimia tosi paljon :Heartred

Takaisin