Raskaaksi 2021

Ette ikinä arvaa mitä on ohjelmassa tänään. Aamun testi nega ja nyt tällainen.

Liitteet

• 20210406_210604.jpg
    20210406_210604.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 198
Ei hitto, kyllä ne menkat näyttää tuhrun perusteella alkavan! :nailbiting: Dpo11 siis, onko liian lyhyt luteaalivaiheen kannalta? :wideyed: Olen kummastunut, viimekierrot olleet siinä ~36 päivän pitusia ja nyt taas lyhenee, nyt kp 32.. ovis oli vasta kp 21 :confused:

onks kellään kokemusta..?

Ei hitto, kyllä ne menkat näyttää tuhrun perusteella alkavan! :nailbiting: Dpo11 siis, onko liian lyhyt luteaalivaiheen kannalta? :wideyed: Olen kummastunut, viimekierrot olleet siinä ~36 päivän pitusia ja nyt taas lyhenee, nyt kp 32.. ovis oli vasta kp 21 :confused:

onks kellään kokemusta..?
11 päivän luteaalivaihe on riittävä raskautumista ajatellen :)

Laskeskelin että mulla ois dpo 10 reilun viikon päästä lauantaina. Onnistuiskohan mulla venyttää ekaa testaamista siihen päivään asti vai sorrunko aiemmin testaamaan. Tikkuja kyllä ois vaikka heti aloittaa testaaminen mutta mitään järkeä siinä ei olis.

Saatiin eilen käytettyä tilaisuus hyväksi vaikka väsy painoikin. Mies meinas jo nukahtaa ennen kuin mulla työt loppui illalla ysin maissa. Vielä jos jaksaa tänään ja huomenna leikkiä niin ainakin on tehty voitavamme.

Kylläpä nyt taas ryöpsähti päälle sellainen vauvakuume että huh huh. Ajattelin, että ihan kiva aloittaa yritys, niin saa muutakin ajateltavaa kuin korona. Ja kyllä toden totta ajatukset pyörivät raskausasioissa niin, ettei koronaa ehdi miettiä ollenkaan. :hilarious: Minä ehdin ensimmäisen raskauden jälkeen ajatella, että tuskin tulee vauvakuume enää ikinä. Onneksi tuli kuitenkin. Vaikka tuleekin lapsille vähän isompi ikäero, niin halusin odottaa, että oikeasti taas haluan tulla raskaaksi ja saada vauvan. Se oli sen verran rankka kokemus kaikin puolin.

Eilen tuli uudet ovistestit eli pääsen taas testaamaan. :smiley-bounce013

Ei oo säännöllinen kierto. Ennen km kierto ollut 32-46 päivän välillä. Toivottavasti kierto ei olis yli 40 päivää :sorry:

Täällä myös yksi jolla on tosi sekalaisen pituiset kierrot 32 - 57 päivää. Flo ennustanut nyt vuoden että mun kierto on aina 44 päivää, joten enemmän oon pitänyt sitä vaan menkkakalenterina :hilarious:.

Toivottavasti sulla kierto pysyy nyt alle 40pv ja tulisi pysyvä plussa :angelic: mulla oli viime kierto 32 päivää ja tuntui pieneltä voitolta jo ”normaalimman” mittainen kierto

ON: Täällä kp 9 ja ovistikutukset ajattelin aloittaa huomenna. :happy: Menkat kesti taas onneksi sen normaalin 5 pv. :angelic: Myös ovikset kahdessa viime kierrossa ajoittuneet ihan hyvin, kp 13 ja kp 14. Toivon että nyt taas samoihin aikoihin! Tallettelut sen mukaan mitä ehditään ja jaksetaan, vähän jännittää et mitä jos nyt sitten tärppäisikin kun aloitan ens kuun alussa uudessa työpaikassa. :nailbiting: Vaan ei sen vuoksi yritystä tauollekaan halua laittaa.

Hei, te jotka ootte tehny clearblue ovistestejä, niin kun ootte ottanut testipuikon pois, onko tulos ollut senkin mukaan plussa? Tein äsken ja sain vilkkuvan hymynaaman, mutta testissä hyvä että toista viivaa edes oli.
taisi olla viallinen testi

joo tiedän, mutta eikö testissä silloin myös pitäisi näkyä toinenkin viiva melko hyvin

Ei välttämättä, se viiva on tosi selkeä vasta sitten kun näyttää pysyvää hymyä. Tässä mun esimerkki, ti oli tyhjä (alotin vasta sillon tikuttaan) ja ke vilkkuva, sitten pe pysyvä hymy ja ero on tosi selkeä tossa toisessa viivassa :) samanlaista oli suunnilleen edellinen kierto mutta siitä ei oo kuvia.

Muoks. Kuva aika huonoa laatua, sori siitä.. :facepalm:

Liitteet

• 7AC22E32-E6C4-40E9-9830-E37626C9E104.jpeg
    7AC22E32-E6C4-40E9-9830-E37626C9E104.jpeg
    26.8 KB · Katsottu: 126
Istun taas labrassa, turvaverikokeet ois tarkoitus ottaa nyt hcg kontrollin lisäksi.

Tämän jälkeen käyn hakemassa tästä muutaman kilometrin säteeltä clearblue ovulaatiotestejä sekä toisen valmistajan liuska ovistestejä, ja pari raskaustestiä mitkä yksi nainen antaa ilmaiseksi eteenpäin. :hilarious:

Tässä voi testejä haalia kaappiin kaikessa rauhassa.

Täällä ei viivanpaikkaa kummempaa testeissä, toki onhan tässä vielä aikaa, mut kuitenkin pikkuhiljaa kohti uutta kiertoa :angelic:

Lantion seutu on kyllä niinku ois tulessa. Ja iskiaskipu ilmestyi, eka oli selkäjumi, joka seuraavana päivänä oli muuttunu iskiaskivuksia. Tuttu vaiva, mut ei oo hetkeen ollu enkä tiiä mistä tuli.

Ei välttämättä, se viiva on tosi selkeä vasta sitten kun näyttää pysyvää hymyä. Tässä mun esimerkki, ti oli tyhjä (alotin vasta sillon tikuttaan) ja ke vilkkuva, sitten pe pysyvä hymy ja ero on tosi selkeä tossa toisessa viivassa :) samanlaista oli suunnilleen edellinen kierto mutta siitä ei oo kuvia.

Muoks. Kuva aika huonoa laatua, sori siitä.. :facepalm:

Okei, helpottavaa kuulla! En oo ennen tota testiä tehnyt, täytyy huomenna tehdä uudelleen. Nyt on niin hyvä fiilis jos ovulaatio kohta ois. jee :happy:

Gb digi ovulaatiotestien viivoista;
Oon käyttänyt yleensä niitä liloja, mutta viime kiertoon ostin vaaleanpunaisia.
Mulla tuli niillä viime kierrossa tällaiset viivat (kuva) ja siis vasta nyt ekaa kertaa katselin/kuvasin viivoja :pompus: (Ohjeissa, kun lukee, että älä tulkitse viivoja niin en oo niitä sit sen enempää katsellu vaan heittäny suoraan menemään. :bookworm:)

Kp15 tuli hymynaama ja en tiedä miksi, mutta ihmettelin tikun viivan haaleutta. Tein mielenkiinnosta seuraavana päivänä uuden ja tuli vahvat viivat.
Tulkitsin kuitenkin tuon kp15 O plussaksi, kun päätin luottaa digin hymyyn. Ja vahvat ovis oireet olikin kp16. :)

On; Tässä kierrossa ovista ennakoivat oireet on ollut hyvin vaisut. Voikohan johtua geleeistä? o_O (Otin ne nyt vasta tässä kierrossa ekaa kerta kokeiluun) Onko kellää kokemusta?

Normaalisti jo nippailis, ois kihelmöivää turvotusta sekä olisin halujen kanssa kovassakin vauhdissa :p, mut nyt ei oikeen mitään. :meh: Onneks sentään vv muutokset on aikataulussaan.
Toivottavasti ovis kuitenkin tulee. :wideyed:
Alotin jo eilen tikuttelun, mutta vielä on ollu negaa (niinkuin toki osasin aavistella, koska yleensä o+ tulee tuolloin kp15 tienoilla). :rolleyes:

Liitteet

• CollageMaker_20210407_132235404.jpg
    CollageMaker_20210407_132235404.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 109
tein sit tietty uuden testin, ja nega..:( tosin pissaki oli laimeempaa. huomenna teen samaan aikaan kun tänään sain ton vilkkuva naaman.

Hei. Te keillä on jo raskauksia takana. Millon teillä alko oireet ja mitä ne oireet oli? Jos ei ollu mitään oireita enne plussaa nii kertokaa sekin :happy:

Täällä dpo 7 tai 8 eikä oireita suuntaan tai toiseen nii alko mietityttään et ei varmaan onnistunu tässäkään kierrossa :sad001

Takaisin