Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 päivän luteaalivaihe on riittävä raskautumista ajatellen :)Ei hitto, kyllä ne menkat näyttää tuhrun perusteella alkavan! Dpo11 siis, onko liian lyhyt luteaalivaiheen kannalta? Olen kummastunut, viimekierrot olleet siinä ~36 päivän pitusia ja nyt taas lyhenee, nyt kp 32.. ovis oli vasta kp 21
onks kellään kokemusta..?
Ei oo säännöllinen kierto. Ennen km kierto ollut 32-46 päivän välillä. Toivottavasti kierto ei olis yli 40 päivää
Vilkkuva naama ei ole ovisplussa vaan kertoo estrogeenin noususta. Vasta pysyvä hymynaamaa on ovisplussa.
Viivojen vahvuus ovisplussassa voi vaihdella.
joo tiedän, mutta eikö testissä silloin myös pitäisi näkyä toinenkin viiva melko hyvin
Ei välttämättä, se viiva on tosi selkeä vasta sitten kun näyttää pysyvää hymyä. Tässä mun esimerkki, ti oli tyhjä (alotin vasta sillon tikuttaan) ja ke vilkkuva, sitten pe pysyvä hymy ja ero on tosi selkeä tossa toisessa viivassa :) samanlaista oli suunnilleen edellinen kierto mutta siitä ei oo kuvia.
Muoks. Kuva aika huonoa laatua, sori siitä..
Ei välttämättä.
Googlasin nopeasti ni tuossa kuvassa on noi Vilkkuva merkattu tikkuihin. Ekassa vilkkuvassa ei ainakaan näy kunnolla toista viivaa.
View attachment 101727
View attachment 101728
(nää siis netistä löytyneitä kuvia, ei mun)