Heitsu, kurjaa jos joudutte vielä kaiken jälkeen yrittämään vuoden ennen mitään apua.
Luulisi taustan vaikuttavan asiaan.
Adiela, mulla taas sektio oli niin kurja kokemus, että mieluummin otan siksikin sen alatiesynnytyksen.
En sinällään koe olevani vanha, mutta vähän on ollut sulattelemista tässä ajan kulumisessa. Olin vielä 20, kun annettiin ekalle lupa tulla. Hän syntyi sitten kun olin 22. Toinen oli haaveissa ja yritettiinkin vähän aikaa pojan täytettyä vuoden. Ja nyt olenkin 28 ja vaikka toinen saisi nyt alkunsa olisin 29 hänen syntyessä (oletuksella että olisi täysiaikainen). Ajatuksena oli tehdä lapset nuorena. No yhden ehti, katsotaan tuleeko toista ennen kun tulee 30-v täyteen. Sen tässä olen todennut ettei elämää voi suunnitella. Ei se kuitenkaan mene suunnitelmien mukaan.
Adiela, mulla taas sektio oli niin kurja kokemus, että mieluummin otan siksikin sen alatiesynnytyksen.
En sinällään koe olevani vanha, mutta vähän on ollut sulattelemista tässä ajan kulumisessa. Olin vielä 20, kun annettiin ekalle lupa tulla. Hän syntyi sitten kun olin 22. Toinen oli haaveissa ja yritettiinkin vähän aikaa pojan täytettyä vuoden. Ja nyt olenkin 28 ja vaikka toinen saisi nyt alkunsa olisin 29 hänen syntyessä (oletuksella että olisi täysiaikainen). Ajatuksena oli tehdä lapset nuorena. No yhden ehti, katsotaan tuleeko toista ennen kun tulee 30-v täyteen. Sen tässä olen todennut ettei elämää voi suunnitella. Ei se kuitenkaan mene suunnitelmien mukaan.

Tapasin miehen just 25, ja olen "vanhoillinen" niin halusin ensin naimisiin, ja toki hetken olla miehen kanssa kaksin ennen lapsia. Olin 29, kun esikoinen syntyi ja nyt pari vuotta tullut taas lisää ikää. Nyt jälkeenpäin ajatellen, niin toisaalta ehdin mennä, matkustella, bilettää, urheilla hulluna ja keskittyä itseeni. Oli todellakin tilaa miehelle ja perheelle kun tavattiin. 
.
itse en kyllä ollut näin ajatellut ollenkaan, vauvakuume oli kova jo paljon nuorempana, mutta halusin opiskelut pakettiin ensin ja tietysti sitten kun miehen kanssa tavattiin, haluttiin elää ihan kahdestaankin. Täytettiin meidän ekana yhteisenä vuotena 23 ja 33, miehellä oli silloin takana edellisessä avioliitossa vuosi lapsen yrittämistä, joka ei kuitenkaan tuottanut tulosta (olikin vähän järkyttynyt kun esikoinen paukahti 3 kk kapselin poiston jälkeen ja kuopus ekasta kierrosta kun ei enää yritetty välttää raskaaksi tulemista
) mutta siis jokuhan on henkisesti kypsä vanhemmaksi parikymppisenä ja toinen vasta joskus myöhemmin! Meidän lähipiirissä on sekä nuorena että vanhempana lapsia saaneita ja kaikilla on asiasta omat hyvät ja huonot puolensa koettuna.
melko varmasti luulen että haluan! Olin ajatellut myydä tänä keväänä noita vauvakamojakin pois, mutta nyt kun tuli tämä korona niin se meni kyllä jäihin ja sitten aloin miettiä että onko edes mitään järkeäkään jos kuitenkin haaveilen vielä siitä kolmannesta. Vaatteet olen kyllä laittanut kiertoon sitä mukaan kun ovat kuopukselle jääneet pieneksi ja kaukalon möin kaverille, mutta muuten sitterit ja muut on yläkerrassa tallessa.
En enää lähde tohon alatiehommaan, kun tiedän mitä kaikkea siitä voi seurata.
Veikkaan että tulee etuajassa. Vitsit mie niin odotan seuraavaa kiertoa
Ja itselle on se 35v ehdoton maksimi. Koska haluaisin lapset niin etten ole sitten se ikäloppu kun ovat aikuisia. Ja millään hirveän isolla ikäerolla sisaruksiin en edes halua.