Alcyone
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Teidän häät kuulostaa ihanilta, Yölento ja Helena! 
Minusta parhaita on häät, jotka ei ole viimeisen päälle rahalla laitettuja, vaan persoonallisia ja pariskunnan näköisiä. Pidän siitä, että tehdään itse, jos se vaan on mahdollista. Minulle tulee vieraana arvostettu olo, kun ajattelen miten paljon valmisteluihin on satsattu omaa aikaa ja yritystä. Ylipäätään häät on tosi koskettavia juhlia, olen aina aivan innoissani kun pääsen jonkun häihin.

Minusta parhaita on häät, jotka ei ole viimeisen päälle rahalla laitettuja, vaan persoonallisia ja pariskunnan näköisiä. Pidän siitä, että tehdään itse, jos se vaan on mahdollista. Minulle tulee vieraana arvostettu olo, kun ajattelen miten paljon valmisteluihin on satsattu omaa aikaa ja yritystä. Ylipäätään häät on tosi koskettavia juhlia, olen aina aivan innoissani kun pääsen jonkun häihin.
Ei ole, kyllä sillä hinnalla tekee kimpun, kun en mitään jättimäistä kukkalaitetta edes halua. Ei ehkä ihan tiedosteta, että tyytyväinen asiakas tulee takaisin, mutta tyytymätön tai loukattu ei. Juhlapaikasta en ala edes avautua, muuten tulee itku. 
Saispa itsekin kokea jotain vastaavaa! Meillä tosin mies ei ole erityisen romanttinen tapaus, joten itse varmaan joutuisin kaiken keksimään ja suunnittelemaan...
Mustakin on tärkeintä, että läheiset on paikalla, se tekee juhlan.
.. Mulla täällä kuplassa sellaiset päivät, itkettää ja päätä särkee, onnea ja ahdistusts yhtäaikaa
. Kaikki saa ympärillä osansa, onpahan tullut pitkästä aikaa itkettyä ja pyydettyä anteeksi joka suuntaan. Huhhuh, onneksi tämä muistaakseni helpottaa pian..