Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä! Vielä on jaksanut ok. Ens viikolla tarkoitus lähteä edustamaan koulua 10 muun kollegan kanssa Ouluun yön yli yhteen kouluvisiittiin. Aattelin, että tekis mulle hyvää.Jää Helena sit helposti saikulle jos tuntuu että ei voimat riitä. :) voit kuitenkin panostaa sit pelkästään perheeseen ja töihin palata hyvällä sykkeellä :)
Kääk! Vuoden eka plussa tänne !Testattu pp7 ja jos oikein siristää niin EHKÄ tuossa joku haamu on.
Viimeksi odotin kiltisti pp12 asti ennen testiä niin en osaa näitä haaleuksia tulkita. Varovainen iiiiiiiik!!Ei tarvii edes siristää, kyllä minun silmillä ainakin viiva näkyy. Varovainen onnittelu
Vai siristää!! Täällä tuo lasketaan jo kyllä vahvaksi plussaksi! Aivan mahtavaa! Täällä on peukut kohti taivasta. Sano vaan, milloin saa onnitella!Testattu pp7 ja jos oikein siristää niin EHKÄ tuossa joku haamu on.
Testattu pp7 ja jos oikein siristää niin EHKÄ tuossa joku haamu on.
No onhan siinä! PC olis varmaan jo selkeempi. Peukut nyt tästä eteenpäinTestattu pp7 ja jos oikein siristää niin EHKÄ tuossa joku haamu on.
Kyllä! Tekee varmasti hyvääKyllä! Vielä on jaksanut ok. Ens viikolla tarkoitus lähteä edustamaan koulua 10 muun kollegan kanssa Ouluun yön yli yhteen kouluvisiittiin. Aattelin, että tekis mulle hyvää.
Onnea muuten avioitumisen johdosta!!!
Joskus nuokin voi olla raskausoireet.. Nim tämä raskaus alkoi ihan juurikin pms hermoilla ja päänsäryllä. Mikään ei ole varmaa ennen vuotoa!Täällä tuskin tarvii edes testiä tehdä, eilen alkoi tuttu päänsärky ja pms kiukku... Viikonloppuna varmaan viimeistään alkaa.