Millaisia raskausoireita sinulla on?

Jatkuva kylmyys! Vatsa turpoaa iltaa kohden. Aamulla saattaa korkeat farkut olla vielä ihan ok, iltpäivällä jo kiristää inhottavasti :oops:Aiemmin jaksoi helposti työpäivän aamupalalla ja lounaalla, nyt tarvitsee kyllä vähintään kaksi välipälaa :wtf: Annoskoot pienentyneet sen sijaan.
Viimeyönä rinnat alkoi kipeytyä enemmän ja normaalisti nukahdan kun menen sänkyyn ja laitan silmät kiinni, nyt en ja yöllä heräilyä.
Mutta yritän nauttia silti tästä vaikka ei kovin hehkeä olo olekaan aina :)
 
Ei vielä yhtään mitään. Pahoinvointia, selkäkipua, liitoskipuja, väsymystä, turvotusta, stressiä ja muuta kivaa odotellessa... :wink
 
Kaikista ed raskauksista rinnat olleet kipeät, nyt ei lainkaan. Vas rintaa välillä jomottelee mutta hyvin vähän. Aika vahva fiilis tuulimunasta kun oireet kestänyt nyt aika vähäisinä ja samoina koko ajan. Kylmyys on ainoa selkeä ja ilta pahoinvointi. Onko kellään muulla vaihdellut eri raskauksissa rintojen vointi? Mietin onko sillä vaikutusta kun lopetin imetyksen heinäkuussa.
 
Eksyksissä:

Mä oon ehkä vähän huono vastaamaan sun kysymykseen vertailusta mutta vastaan silti. Takana siis kaksi kkm. Ekassa ei ollut rinnoissa arkuutta, tokassa kasvoi reilusti ja oli tosi kipeät ja tässä nykyisessä turpoaminen ja kipeytyminen alkanut vasta nyt rv7.
 
Täällä oireena on ollut kaamean hajuinen hiki! :confused: Onko muut huomanneet moista? Myös nälkä ja välillä voimaton/väsynyt olo...
 
Mulla tänään 4+3, oireina paineentunne ja vihlaisut alavatsalla, tykyttelykohtaukset, kylmät ja kuumat aallot, pieni etova olo ja JANO. Minähän pissin nyt tikkuun joka aamu että nään viivan vahvistuvan. Ja vahvistuuhan se!


Ajattelin vielä testailla maanantaiaamuun asti ihan vaan omaksi ilokseni ja sitten soitan neuvolaan. Joutuukohan sen ekan käynnin käymään uudestaan ihan samalla sapluunalla (täyttämään kyselyt yms), kun huhtikuussa viimeksi kävin?

Alkuraskauden ultrakin varattiin jo 7+0, siihen on vielä/enää kolme viikkoa! Onko muita, jotka aikoo käydä alkuraskauden ultrassa?
 
Itse olen ennättänyt käydä myös kahdessa kkm päättyneessä raskaudessa neuvolassa, viimeisin keväällä, ja kyllä. Kaikki on tehty alusta.
 
Ja olen huomannut myös vaatteiden (hien) haisevan voimakkaasti. En usko että todellisuudessa haju on muuttunut, mutta hajuaisti kyllä.
 
Ja olen huomannut myös vaatteiden (hien) haisevan voimakkaasti. En usko että todellisuudessa haju on muuttunut, mutta hajuaisti kyllä.
Oon huomannut samaa, mutta oon ajatellut hajunkin muuttuneen. Hormonit tekevät kaikenlaista.
 
Tänään on mahdollisesti menossa 4+5. Mulla meni pakarat jumiin pari päivää sitten (se oli lähes tulkoon mun ainoa raskausoire viime kerralla) ja appelsiinimehu rupesi maistumaan todella pahalta. Päädyin eilen tekemään raskaustestin näiden oireiden perusteella, vaikka menkat on vasta muutaman päivän myöhässä. Testiin ilmestyi hailakka haamu. Uusin testin maanantaina. En usko raskautta ennen kuin ne viivat hohtaa kuin joulukuusenvalot :p

Tosin mun pissa on kieltämättä haissut taas "eläimelliseltä" eli sen perusteella olisin raskaana.
 
Turvotusta alkaa olla iltasin. Housut ei vielä paina mahaa tms. Mutta sukat ahdistaa illalla. Eilenkin oli sit kivat painaumat kun viimein otti sukat pois, viimeksi jalkojen turvotus tuli vasta synnytyksen jälkeen.
 
Perun sanani siitä, ettei pahaa oloa ole ollut. Nyt viikon päivät voinut todella huonosti melkein kellon ympäri.
 
Onko kellään muulla vaihdellut eri raskauksissa rintojen vointi? Mietin onko sillä vaikutusta kun lopetin imetyksen heinäkuussa.

Mulla ei ole tällä hetkellä rinnat yhtään kipeät. Esikoisesta oli niin kipeät ettei vatsallaan voinut nukkua. Hämmentävä asia. Ja myös pahoinvointi puuttuu lähes kokonaan.
 
Mä oon ihan uskomattoman väsynyt koko ajan. :sleep002 Ja nälkä myös vaihtelevasti. Joinakin päivinä pitää syödä parin tunnin välein, mutta osana päivinä iltapäivisin ja iltaisin ei tee mitään mieli.
 
En mä muistanu et tää pahaolo on näi kamalaa:hungover: :depressed: Toivottavasti ei kestä enään kauaan:meh:
 
Siis, miten voi vedestä tulla paha olo? Kaikki muu uppoaa, mut vesi ei. :anyone
 
Tässäpä tämä raskaus taisi olla. Eilen alkoi vatsakivut ja tänään sitten kuukautisvuodon kaltaista verta paperiin pyyhittäessä. Raskaustestit on kyllä päivä päivältä vahvistuneet, oli jotenkin tosi varma olo tästä. Mutta eipä se oma olo ole yhtä kuin totuus. Tsemppiä muille kovasti :Heartblue
 
Tässäpä tämä raskaus taisi olla. Eilen alkoi vatsakivut ja tänään sitten kuukautisvuodon kaltaista verta paperiin pyyhittäessä. Raskaustestit on kyllä päivä päivältä vahvistuneet, oli jotenkin tosi varma olo tästä. Mutta eipä se oma olo ole yhtä kuin totuus. Tsemppiä muille kovasti :Heartblue
Mulla oli myös verenvuotoa viime raskauden alussa. Ja terve lapsi tuli silti.
 
Mulla oli myös verenvuotoa viime raskauden alussa. Ja terve lapsi tuli silti.

Ehkä mä en tästä vuodosta olisi ihan näin maani myynyt, ellei sitten olisi nämä vatsakivut kanssa läsnä. Nyt kyllä näyttäisi loppuneen vuoto ainakin toistaiseksi. Miten sulla Cara* kävi, kun huomasit vuodon? Missä vaiheessa olit, tutkittiinko jotenkin vai seurattiinko vaan? Mähän olisin siis nyt tosi alussa (4+3), enkä ole edes soittanut neuvolaan vielä.
 
Takaisin
Top