Millaisia raskausoireita sinulla on?

Toivottavasti tää ei oo vaan toiveajattelua, mutta tänään oli iltapäivästä alkaen öllö-olo. Toivotaan jatkuvan. :angelic: Lisäksi eilen ja tänään ihan mieletön väsymys. Olisin ollut aivan valmis unille seiskalta.
 
Saako merilevää syödä? Voisin itekki käydä kasvissushilla kun tekis mieli :)

Oireita on jatkuva infernaalinen väsymys, maha kipuilee välillä, pistelee ja painetta. Tosin se vti oli just.

Paha olo vähän väliä, ruoka ei mene alas mut hedelmät ja välipalat menee.
Periaatteessahan se on kiellettyjen listalla mut sanopa tuo japanilaisille... ja ei sitä nyt kerralla tuu montaa grammaa syötyä, niin en nyt ottaisi paineita... sama noi yrttiteerajoitukset. Jotenki täs maailmassa on miljardi kiinalaista vaikka ne yrttiteellä suunnilleen elääkin... heh.
 
Mulla ekaa kertaa kunnolla pahoinvointia on ollut tässä raskaudessa. Aamusin on ollut tapana syödä aamu puuro, mutta se ei enään oikeen onnistu. Tuli alkuviikosta nimittäin ylös heti. Rinnat ovat turvonneet ja hellät. Ylipäätänsä turvottaa. Väsymyskin on läsnä. Meen normaalia aikasemmin sänkyyn, joskus klo 20-21 aikoihin. Sit heräilen tälleen yöllä pissalle ja saatan herätä ihan kunnolla ,kuten nyt. :grin Oon mielialalta ollut ihmeen rauhallinen. Toki olen vähän herkistellyt ja tirauttanut muutaman kyyneleen sinne tänne.
 
Vellovan ällöttävä olo. Myös rinnat on niin turvonnut ettei meinaa syystakki mahtua enää kiinni :grin
 
Siis tää ilmavaivojen ja hajun määrä voi jööses. :hungover: Onneksi en ole työelämässä vielä. Olen kuin haisunäätä, eikä auta vaikka haisisi jossain pidemmällä, haju seuraa perässä. :meh: Sosiaalinen kanssakäyminen tällä hetkellä melko mahdotonta.

Pieruhymiö tai haisuhymiö puuttuu. :yuck:
 
Mulla myös ollu muuten tosi paljon ilmavaivoja viime päivinä, inhottavaa :confused:
 
Kiitos. ❤ lääkäristä kehotettiin odottamaan vaan neuvolan aukeamista maanantaina ja soittamaan sinne. Kivut on ihan hirveät ja vuoto niin runsas, että pelkään kohta iskevän jonkun raudanpuuteanemian. Yhden keskeytyksen olen nuorena tehnyt ja sekään ei ollut niin kamalaa kuin tämä nyt.
 
Voi ei, voimia Happycat.:Heartred Toivottavasti neuvolasta antavat ajan tai ohjaavat pikapuolin muualle hoidon piiriin.
 
Voi ei voimia happycat :Heartred itse sain varhaisen km kesällä ja ne kivut olivan ihan järkyttävät.

Onko muut oireelliset huomanneet että oireiden voimakkuudet menisi ns.joka toinen päivä? Itsellä tämä pahoinvointi tuntuu menevän niin, joka pv etovaa oloaa MUTTA joka toinen päivä ei meinaa mikään pysyä sisällä :hungover:
 
Voi ei voimia happycat :Heartred itse sain varhaisen km kesällä ja ne kivut olivan ihan järkyttävät.

Onko muut oireelliset huomanneet että oireiden voimakkuudet menisi ns.joka toinen päivä? Itsellä tämä pahoinvointi tuntuu menevän niin, joka pv etovaa oloaa MUTTA joka toinen päivä ei meinaa mikään pysyä sisällä :hungover:

Mulla kans menee aaltoilevasti niin et välillä voi olla kokopäivän paha olo mut seuraavana päivänä ei ookkaan ja sit taas välillä on ja välillä ei. Voi päivän aikanakin olo vaihtua äkillisesti:wideyed:
 
Täällä pahoinvointi mennyt ihan todella uskomattomaksi.. Ne vähäiset mehukeitot ja marjat mitkä pysyivät sisällä, eivät enää pysy lainkaan. Vesikin tulee ylös jos väärään aikaan juo. Oon niiiin loppu. :arghh:
 
Onkohan mun pahoinvointi tullut ripulina? Oon 4 päivää vesiripuloinut ja mahassa tulee aaltoina kipu. Suoli tyhjenee kylläkin 1-2 kertaa vaan päivässä, eikä kukaan muu perheestä ole vatsataudissa, joten siihen en usko. Onko kellään muulla ollut vatsa sekaisin muutoin kuin oksentamalla..?
 
Yksittäisinä päivinä ollut vatsa sekaisin tässä alkuraskauden aikana. Vaatapainona kova ummetus.
 
Mua huolestuttaa kun kaikki oireet kadonnu tissejen kipeyttä lukuunottamatta. Väsy on aivan jäätävä mutta toisaalta lopetin vasta eilen yövuorot joten laitan sen piikkiin.
 
Pahaa oloa, varsinkin jos ei muista syödä säännöllisesti. Sit tuntuu että hajuaisti on terävöitynyt. Ja sitten kaikkein ärsyttävimpinä ummetus, en tiedä johtuuko raskaudesta vai onko ISB ottanut nokkiinsa lisääntyneestä syömisestä ja ruokarytmin muuttumisesta..
 
Rauhoittelisin. Itse olen elellyt käytännössä erittäin oireettomana. Ei edes rintojen kasvua ja kipeyttä tässä raskaudessa, nännien muutaman päivän arkuutta alussa lukuunottamatta. Tänään ultrassa siitä huolimatta kaikki hyvin. Toki mä oon huono sanomaan, kun edellisetkin päättyny kehnosti, mutta kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan. Kovin väsynyt ja iltaisin turvonnut olen, mutten oikein osaa niitä oireiksi nimetä. Ajoittain aalloillut lievä kuvotus, mutta sekin voi olla mielikuvituksen tuotetta.
 
Takaisin
Top