Kuunteliko ne sulta sykkeen neuvolassa? Miten pitkällä olit silloin, kun siellä kävit? Meidän neuvolassa sanoivat, että eivät edes kokeile kuunnella sykettä ensimmäisellä käynnillä.
Mietin, meniskö tämä biokemiallisen raskauden piikkiin näin aikaisessa vaiheessa (nyt menkat vasta 3 päivää myöhässä), tosin olen ymmärtänyt että biokemiallisessa testit haalenis päivä päivältä eikä vahvistuisi. Kellään tästä kokemusta?
Tosi sekopäinen olo, kun on jo luovuttanut tämän suhteen ja silti toivoo, että kyse ei olisikaan keskenmenosta! Oon lueskellut tässä pitkin päivää alkuraskauden vuodosta ja kyse voi mahdollisesti olla ainakin keskenmenosta, uhkaavasta keskenmenosta, istukasta kohdunsuun kohdalla tai sitten valekuukautisista. Tosin luulisi ehkä, että ne valekuukautiset tulisi silloin, kuin kuukautisetkin normaalisti tulisi eikä kolme päivää myöhemmin? Mun kierto on ollut aina tosi säännöllinen, mitä nyt edellisen keskenmenon jälkeen vaihteli 26-28 päivän välillä, muuten ollut prikulleen se 28 päivää.
Ei ole nyt vuotoa tullut enempää, kuin mitä silloin aamulla paperiin pyyhkäistessä. Siteenkin laitoin varuiksi, mutta se pysyi puhtaana paria pientä tiplua lukuunottamatta. Myöskään alavatsa ei ollut samalla lailla kipeä, kuin eilen illalla ja aamulla.
Eipä tässä voi kun odotella että mitä tapahtuu. Soitan maanantaina neuvolaan että mitäs nyt sitten, seuraanko vaan tilannetta kotona vai mitähän tämmöisissä tilanteissa yleensä tapahtuu?