Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo. Hyvin vähän oireita. Nälkä ja pissahätä. Joskin epäilen tulehdusta. Kaikki makea ällöttää mutta tumma suklaa ja laku menee.
No en mä nyt kaksin käsin... muutamia paloja päivässä. En muutenkaan noudata aivan orjallisesti noita suosituksia. Vegesushia vedän jne. Lihaa en syö.Lakua ei kyllä kannata kauheesti syödä. Toki en tiedä kuinka aikaisessa vaiheessa noita raskauden aikana kiellettyjä ruokia kannattaa ruveta välttämään
No en mä nyt kaksin käsin... muutamia paloja päivässä. En muutenkaan noudata aivan orjallisesti noita suosituksia. Vegesushia vedän jne. Lihaa en syö.
Mulla kaikki oireet mitä vaan keksiä saattaa!
Pahin on pahoinvointi, oksentelen koko ajan vuorokauden ajasta riippumatta. Ihan hirveää. Alkaa olemaa veto pois pikkuhiljaa.. Saan syötyä vähän jäisiä marjoja, mehukeittoa, vissyä.. Kiva vaan maata joko sängyssä tai vessan lattialla
Mies toi sipsejä ja dippiä, kun mun kovasti niitä teki mieli.. Saa nähä miten mun käy:angelic:
No en mä nyt kaksin käsin... muutamia paloja päivässä. En muutenkaan noudata aivan orjallisesti noita suosituksia. Vegesushia vedän jne. Lihaa en syö.