Millaisia raskausoireita sinulla on?

Eipä hirveästi ole oireita. Iltapäivällä iskee väsy ehkä vähän pahemmin kuin yleensä.
Kai tästä kannattaisi nauttia, jos vaan pystyy!
 
Täällä vielä myös oireettomuutta! Tai jotain pientä vaan havaittavissa, kuten väsymys ja ruokahaluttomuus
 
Täällä kans melko oireetonta edelleen. Esikoisesta oli paljon enemmän oireita ja odotanki kovasti muutaman viikon päässä olevaa varhaisultraa. Mut iltasin väsyttää aiemmin, paleltaa, mieli herkempi, satunnaisesti hiukan etoo, päiväkahvi ei maistu enää ja iltaisin turvottaa mahaa, kun olis rv 20 jo.
 
Oireita ollu perjantaista asti kun plussailin, nyt 4+4. Etovaa oloa, järkyttävä turvotus, alaselkää särkee, maha nippailee, fiilikset aika herkillä, _järkyttävä_ väsymys. Olikohan vielä jotain:grin
 
Tunnen jatkuen painetta vasemmalla kohdussa. Onko muita kellä sama?
Nännit myöskin arat ja joka yö herättävä nykyään pissalle ☺️ turvotustakin löytyy alavatsassa.
 
Täällä kans ruvennut vaivaamaan yöllinen pissahätä. Ja sit on kokoajan nälkä, mut silti ei oikee tee mieli syödä mitää :joyful: ainakaan mitään kauheen raskasta ruokaa.
 
Joo. Hyvin vähän oireita. Nälkä ja pissahätä. Joskin epäilen tulehdusta. Kaikki makea ällöttää mutta tumma suklaa ja laku menee.
 
Joo. Hyvin vähän oireita. Nälkä ja pissahätä. Joskin epäilen tulehdusta. Kaikki makea ällöttää mutta tumma suklaa ja laku menee.

Lakua ei kyllä kannata kauheesti syödä. Toki en tiedä kuinka aikaisessa vaiheessa noita raskauden aikana kiellettyjä ruokia kannattaa ruveta välttämään:think005
 
Lakua ei kyllä kannata kauheesti syödä. Toki en tiedä kuinka aikaisessa vaiheessa noita raskauden aikana kiellettyjä ruokia kannattaa ruveta välttämään:think005
No en mä nyt kaksin käsin... muutamia paloja päivässä. En muutenkaan noudata aivan orjallisesti noita suosituksia. Vegesushia vedän jne. Lihaa en syö.
 
No en mä nyt kaksin käsin... muutamia paloja päivässä. En muutenkaan noudata aivan orjallisesti noita suosituksia. Vegesushia vedän jne. Lihaa en syö.

Aa okei, en minäkään noita nyt iha orjallisesti noudata, mutta aika hyvin pidän niistä kiinni. Toki vähän maalaisjärkeä käyttäen:)
Mutta jokainen tyylillään, ajattelin että jos et ollut tietoien noista kun ei sitä näin alkuun heti välttämättä kaikkea muista/älyä miettiä:)
Täytyy itsekin vähän paremmin perehtyä noihin uusiin suosituksiin kun viime raskaudesta on jo se reilu 7 vuotta aikaa :bookworm: :joyful:
 
Nyt on iskenyt pohjaton nälkä! Maha kurnii jo parin tunnin päästä edellisestä syömisestä. Iltaisin onneksi helpottaa, kun muuten pelottaa, että kilot lähtee nousuun jo nyt.
 
Mä voisin oireettomille luovuttaa tän vellovan olon ja oksentelun :yuck: jotenkin olen nyt kateellinen niille oireettomille kun itsellä taitaa olla koko lista ja selkeästi :banghead:
 
Mulla kaikki oireet mitä vaan keksiä saattaa!
Pahin on pahoinvointi, oksentelen koko ajan vuorokauden ajasta riippumatta. Ihan hirveää. Alkaa olemaa veto pois pikkuhiljaa.. Saan syötyä vähän jäisiä marjoja, mehukeittoa, vissyä.. Kiva vaan maata joko sängyssä tai vessan lattialla :sad001
Mies toi sipsejä ja dippiä, kun mun kovasti niitä teki mieli.. Saa nähä miten mun käy:angelic:
 
Mullakin on tänään ollut pahoinvointi pahempaa kun aiemmin:depressed: tulee kauhee nälkä kokoajan ja jos ei jotain syö ni tulee heikko olo mut jos syöt niin tulee pahaolo:yuck:
 
Mulla kaikki oireet mitä vaan keksiä saattaa!
Pahin on pahoinvointi, oksentelen koko ajan vuorokauden ajasta riippumatta. Ihan hirveää. Alkaa olemaa veto pois pikkuhiljaa.. Saan syötyä vähän jäisiä marjoja, mehukeittoa, vissyä.. Kiva vaan maata joko sängyssä tai vessan lattialla :sad001
Mies toi sipsejä ja dippiä, kun mun kovasti niitä teki mieli.. Saa nähä miten mun käy:angelic:

Tsemppiä :Heartred tämä olo on ihan kamalaa! Itse vielä peitän huivilla kasvotkin että saan esikoisen kakkavaipat vaihdettua :depressed: en edes muistanut että tämä alku olisi ollut näin kamalaa :grin
 
Täällä havaittavissa nyt lievää pahoinvointia, painottuen aamuun. Tai tässä kohtaa voisi puhua enemmänkin vielä kuvotuksesta. Nälkä on edellä mainituista huolimatta kokoajan.:hilarious: Oireita tulee ja menee, nyt tuntuu taas siltä, ettei olisi raskaana lainkaan.
 
No en mä nyt kaksin käsin... muutamia paloja päivässä. En muutenkaan noudata aivan orjallisesti noita suosituksia. Vegesushia vedän jne. Lihaa en syö.

Saako merilevää syödä? Voisin itekki käydä kasvissushilla kun tekis mieli :)

Oireita on jatkuva infernaalinen väsymys, maha kipuilee välillä, pistelee ja painetta. Tosin se vti oli just.

Paha olo vähän väliä, ruoka ei mene alas mut hedelmät ja välipalat menee.
 
Takaisin
Top