Raskaaksi 2019

Mä en tiiä onko mun paikka listalla kun olen niin lyhyen hetken kirjoitellut, pitäis varmaan lasketun ajan ryhmään siirtyä mutta mieli ei oo vielä ihan mukana tässä että raskaana ollaan.

Mutta jos joku haluaa ja jaksaa lisätä plussanneisiin niin

MaRilla//35//LA 3/2020//kolmas lapsi tulossa.

Tarkasta lasketusta ajasta ei ole hajua kun oli ylipitkä kierto, joskus kuun loppupuolella todennäköisesti.
 
Täällä on moni miettinyt miksei näy viivaa vielä tai näkyy haamuja niin tässä mun ensimmäinen kunnon positiivinen digin lisäksi, ne mun viime viikon viivathan oli aika onnettomia. Maltoin jopa neljä päivää odotella, onneksi.
IMG_20190718_162042.jpg
Nyt siis oletetusta tärppikerrasta 17 vrk. Ovulaatiohan voi olla ollut vähän sen jälkeenkin, en tiedä.
 
Digi myös nega, eli menkat tulee viikonloppuna. Paska.
En mä jaksais enää :sad010. Kohta on syyskuu, ois ollu ekan laskettu. Ahistaa, ahistaa, ahistaa.
 
Hmm, iltapäivän ovistesti oli nega. Luulin, että tulis vahva plussa, kun päivällä oli aika lupaavaa. Mun pitää nyt päättää, pupuillaanko tänään vai huomenna, kun mies ei pysty molempina päivinä :rolleyes:
 
Hmm, iltapäivän ovistesti oli nega. Luulin, että tulis vahva plussa, kun päivällä oli aika lupaavaa. Mun pitää nyt päättää, pupuillaanko tänään vai huomenna, kun mies ei pysty molempina päivinä :rolleyes:

Oliko samanlainen kuin aamulla? Jos haaleempi ni ehkä huippu meni jo o_O
 
Digi myös nega, eli menkat tulee viikonloppuna. Paska.
En mä jaksais enää :sad010. Kohta on syyskuu, ois ollu ekan laskettu. Ahistaa, ahistaa, ahistaa.

Sama täällä :sad001 mun piti tääl Kreikassa ottaa masukuvia ja julkistaa viimeistään nyt asia mut ei... Marraskuussa ois ollu la.
 
Pahoittelut koirankorvalle ja jannnille:Heartbigred vitsi kun nää hommat on joillakin näin vaikeita, i feel u:Heartbigred olin ihan palasina sen ekan nt:ssä todetun tuulimunan jälkeen ja ihan varma että se oli mun eka ja vika mahdollisuus. Mut ei se lopulta sitten ollutkaan:) mutta taival äidiksi tuntui kyllä järkyttävän piiitkältä (niin kuin nyttenkin). toivotaan teille pikaista onnistumista!

Helena, toi onki paha. Oliko pissa laimeeta tms? Koska sulla yleensä ovis? Ehkä tähtäis siihen?:sign17
 
Pahoittelut koirankorvalle ja jannnille:Heartbigred vitsi kun nää hommat on joillakin näin vaikeita, i feel u:Heartbigred olin ihan palasina sen ekan nt:ssä todetun tuulimunan jälkeen ja ihan varma että se oli mun eka ja vika mahdollisuus. Mut ei se lopulta sitten ollutkaan:) mutta taival äidiksi tuntui kyllä järkyttävän piiitkältä (niin kuin nyttenkin). toivotaan teille pikaista onnistumista!

Helena, toi onki paha. Oliko pissa laimeeta tms? Koska sulla yleensä ovis? Ehkä tähtäis siihen?:sign17

Samoin, monella täällä pitkä ja kivinen tie :Heartred tsemppejä tasasesti :Heartpink
 
Pahoittelut koirankorvalle ja jannnille:Heartbigred vitsi kun nää hommat on joillakin näin vaikeita, i feel u:Heartbigred olin ihan palasina sen ekan nt:ssä todetun tuulimunan jälkeen ja ihan varma että se oli mun eka ja vika mahdollisuus. Mut ei se lopulta sitten ollutkaan:) mutta taival äidiksi tuntui kyllä järkyttävän piiitkältä (niin kuin nyttenkin). toivotaan teille pikaista onnistumista!

Helena, toi onki paha. Oliko pissa laimeeta tms? Koska sulla yleensä ovis? Ehkä tähtäis siihen?:sign17

Viimeks oli kp16. Huomenna olis kp15. Varmaan ihan hyvät tsäänssit, harrasti sit tänään tai huomenna. Viime kierrossa ajoitettiin dpo0 alkuun, mut ei riittäny. Katotaan, miten mies innostuu. Voihan olla, et huippu meni aamulla. Mulla ei Sofiin ole vielä koskaan tullut vahvempaa viivaa kuin tämän aamuinen.
 
Muokattu viimeksi:
Oliko samanlainen kuin aamulla? Jos haaleempi ni ehkä huippu meni jo o_O

Haaleampi oli, reilusti. En ole Sofiin saanut koskaan vahvempaa viivaa mitä tuo tämän aamuinen. Joko huippu meni jo tai sit se tulee vasta huomenna, kun kp15. Viimeks o+ tuli kp16.
 
Viimeks oli kp16. Huomenna olis kp15. Varmaan ihan hyvät tsäänssit, harrasti sit tänään tai huomenna. Viime kierrossa aloitettiin dpo0 alkuun, mut ei riittäny. Katotaan, miten mies innostuu. Voihan olla, et huippu meni aamulla. Mulla ei Sofiin ole vielä koskaan tullut vahvempaa viivaa kuin tämän aamuinen.

Juuh, varmaan jos vahvempia viivoja ei oo mahdollisesti tuloillaan, niin ei muuta kun lempeä kehiin.
:love022
 
Kolme alinta Sofia tältä päivää ja alin One Step samasta pissasta kuin alin Sofi. Pissa joka kerralla yhtä laimeaa/väkevää luullakseni.
 

Liitteet

  • 20190718_204749.jpg
    20190718_204749.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 124
Aaarghhh, pakko purkautua... Dpo5. Rinnat turvoksissa ja arastaa vähän. Turvottaa muutenkin. Hirvee jano, jonka seurauksena tottakai (luonnollisesti) joutuu laukkaamaan pissalla. Taas finni leukaan.

Toiveet niin nousee, varsinkin noista hormoninäpyistä, mitä mulla on ollu vain raskauksissa. Keltarauhasen toiminnasta syntyviä ja vallan hyvin tiedostan että ne perkuleen luget on just sitä. Mahassakin on vähän sellainen hassu fiilis, ihan kun joku kutittelis suolia (saleen siis tyyliin ilmavaivoja). Ai että kun jo valmiiksi veetuttaa pettyä viikon päästä:banghead: Voi kumpa olis mahdollista tietää jo nyt ja pettymyksen jälkeen vois hypätä jo uuteen kiertoon.:mad:
 
Takaisin
Top