Varhaisultra

Itse varasin yksityiselle varhaisultran, jolloin h7+4. Nyt "jo" h5+5 :happy: Haluan tietää, että on kohdunsisäinen raskaus ja sydän sykkii ennenkuin alan mitään neuvola-aikaa varailemaan
 
Muokattu viimeksi:
Ihania uutisia täällä!

Olisi joo pitänyt olla tiukka ja ekan kerran kun soitin niin olinkin. Lääkäriä jännitin jotenkin niin paljon en nukkunut edes pariin yöhön ennen sinne menoa (tää jännittyneisyys tuli jotenkin todella yllätyksenä itsellekkin) ettei järki pysynyt päässä ja purskahdin lopulta itkuun,kun oli niin tyly. Jälkeenpäin tajusin, että eihän se näin voi mennä. Yleensä pidän hyvin puoleni,mutta nyt jännitys vei todella voiton. Olisi pitänyt ottaa mies mukaan järjen ääneksi..!
 
Varhaisultrassa käyty, hirveässä jännityksessä peläten, onko kaikki ok. Ja voi sitä tunnetta, kun välittömästi ultraamaan käydessä näkyy raskausontelo ihan oikeassa paikassa ja siellä oikean kokoinen sikiö ja SYKE! :Heartred Tämä nyt neljäs raskaus ja ekaa kertaa päästiin tuo ihme nyt näkemään, veti kyyneleet silmiin molemmilla. Mitat katsottiin kahdesti, 8,5 ja 8,8 mm eli vastaa täsmälleen arvioitua raskausviikkoa 6+6. Sydän sykki vinhasti menemään 125/min, sydänäänet ihanat ja vahvat. :Heartred

Tämä loi aika paljon uskoa siihen, että ehkäpä meidänkin on mahdollista saada vauva syliin asti. Toki vielä vaaroja riittää ja olen niistä vähän liiankin tietoinen, mutta nyt ollaan päästy pitemmälle kuin koskaan ja suhtautuminen tulevaan pääsi merkittävästi positiivisemmille raiteille.
 
Magnusti, voi ihanat onnittelut myös sun ultrakuulumisista! Varmasti nyt on helpompi ja rauhallisempi jatkaa odotusta. Mä yritin kysyä kans tuotta sykettä mutta se vaan sano että tosi hyvä :D
 
Magnusti, voi ihanat onnittelut myös sun ultrakuulumisista! Varmasti nyt on helpompi ja rauhallisempi jatkaa odotusta. Mä yritin kysyä kans tuotta sykettä mutta se vaan sano että tosi hyvä :D
No meillä se kätilö tiesi aiemmista keskenmenoista ja taisi päätellä, että olen vähän analyyttisempi yksilö ja tarvitsen raakaa dataa, niin kertoi tosi tarkkaan kaikki jutut ja joka kohdassa jaksoi myös vakuutella, että hienolta näyttää. :joyful:
 
Hei mitä teillä yksityisellä käyneet on maksanut varhaisultra? Mä jotenki muistelen esikoisesta et olis maksanut jonku 100-150€, nyt katoin samasta paikasta ni oli 180e ultraääni, tuleekohan siihen vielä se lääkärin vastaanottomaksu päälle.. toki vois soittaa ja kysyä :D
 
Mulla maksoi Perhe Artessa muistaakseni 79€. Ja voin suositella, klinikat sijaitsee Lahdessa ja Helsingissä.
 
Tuun huuteleen tuolta huhtikuisista! Onko täältä kukaan käynyt varhaisultrassa Tampereella? Paljon maksanut?
Mietin myös tota Perhe Artea, voiko ulkopaikkakuntalaiset käydä niissä? :confused:
 
Ei kai yksityisellä ole mitään väliä, miltä paikkakunnalta asiakas tulee. :)
 
Mul on se ongelma et en tiedä uskallanko mennä au:sad001 kun se sit kuitenkaan lohduta jos menee myöhemmin kesken vaik syke näkyiskin. Mul takana kaks km 9/17 ja 2/18. Saisin naistenklinikalta ultran, mutta mutta en tiedä meenkö kuitenkaan. Mut sit taas suututtaa tietää niin myöhään niikun näissä kahdessa. Ekassa ei ehtiny olla ekaa neuvolaa mut toisessa jo ehti. Se onki sit pidempi tarina osa sen on varmasti lukenu jo monesti läpi. Äh niin hankalaa! Saan mun kätilö kaverilta ammatti doplerin lainaksi, ajattelin et se saa luvan riittää et mun mielenterveys pysyy edes jotenki kunnossa. Ehkä odotan kiltisti nt ultraa koska en jaksais vielä soittaa nkl tai edes neuvolaan.
 
Muokattu viimeksi:
Hempuliini, teet niin kun hyvältä tuntuu. Jos alkaa liikaa vaivaamaan, niin sitten ehkä kannattaa mennä. Keskenmenojen tuoma epävarmuus on kyllä raastavaa :sad001

Mä mietin myös ton doplerin hankintaa, milloinhan sillä vois saada jotain kuuluviin :scratch
 
Esme ,raskauskeijun doppleri lupaa kuvauksen perusteella että viikosta 12 lähtien
 
Tuun huuteleen tuolta huhtikuisista! Onko täältä kukaan käynyt varhaisultrassa Tampereella? Paljon maksanut?
Mietin myös tota Perhe Artea, voiko ulkopaikkakuntalaiset käydä niissä? :confused:
Tampereen Mehiläisessä maksoi 202€
 
Hempuliini, teet niin kun hyvältä tuntuu. Jos alkaa liikaa vaivaamaan, niin sitten ehkä kannattaa mennä. Keskenmenojen tuoma epävarmuus on kyllä raastavaa :sad001

Mä mietin myös ton doplerin hankintaa, milloinhan sillä vois saada jotain kuuluviin :scratch
Tolla ammatti dopleril mun kaveri on saanu 6+ kuuluviin! Ens viikol tulee 6+ ja sillon sen saan luultavammin.
 
Takaisin
Top