Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kemikaaleille on tullut altistuttua kohtuullisen paljon ja nyt yritän pitää minimissä. Tosissaan itsekin pelaan mieluummin varman päälle, kun 9 kuukautta on kuitenkin niin lyhyt aika. Huolestuttavammalta kuin jotkut hiuslakat musta tuntuu se, että läträsin labrassa kloroformilla joitain päiviä hedelmöittymisen jälkeen. Siitä aineesta tulee kohtuullisen kehno olo, vaikka kuinka yrittäisi olla hengittelemättä.
Meilläkin on molemmat nimet valmiina, nyt vaan jännityksellä odotan tädin vauvan ristiäisiä, ettei vaan käy niin kehno tuuri että ryöväävät meidän nimen![]()
No okei mä en silloin vielä ajatellut koskaan lapsia saavani, mutta oli mielessä et jos joskus niin nämä nimet. Toinen vaihtoehto annettiinkin lapselle, vaikka kävi ilmi että sinä vuonna kyseinen nimi olikin yksi suosituimpien joukossa. Ja silloin ku nimeen ihastuin ni ei niitä ollu kovin montaa. Yhden näyttelijän tiesin sillä nimellä. :)Joo tää samainen täti vei jo yhden mun lempi pojan nimistä, joten meillä on selvästi sama makuMä olin pitkään tykänny kahdesta tyttönimestä. Ja eikö mun serkkuni menny antamaan omalle lapselleen just sen ykkösvaihtoehdon.No okei mä en silloin vielä ajatellut koskaan lapsia saavani, mutta oli mielessä et jos joskus niin nämä nimet. Toinen vaihtoehto annettiinkin lapselle, vaikka kävi ilmi että sinä vuonna kyseinen nimi olikin yksi suosituimpien joukossa. Ja silloin ku nimeen ihastuin ni ei niitä ollu kovin montaa. Yhden näyttelijän tiesin sillä nimellä. :)
Silloin ei ollut onneksi nimet vielä valmiiksi mietittynä, niin ei tuntunut niin suurelta menetykseltä