Sirpa40
Sukkela juttelija
Hitto, mulla on pistäny ihan helvetisti vasemman puolen kyljestä tänään. Hirvee vihlonta yhtäkkiä välillä. Pelkään et tiputan vauvan, jos oon pystyssä sen kanssa. Mietin jo et onks mulla joku keuhkoveritulppa.Mut varmaan on tullu tästä istumisesta ja imettämisestä. Pitäis varmaan itekin tsekkaa toi imetysasento. Ja oliks niin et nyt neljän vkon jälkeen voi alkaa tekeen selättimellä kiertoliikkeitä? Sais vähän verryteltyä kylkeä.
Mä eilen vahingossa intouduin joraamaan oikeen kunnolla pari biisiä. Sit muistin et helvetti mähän oon toipilas... Toivottavasti siitä ei tullu mtn vahinkoa.
Olipa kivaa olla eilen kavereiden kanssa!
Mä eilen vahingossa intouduin joraamaan oikeen kunnolla pari biisiä. Sit muistin et helvetti mähän oon toipilas... Toivottavasti siitä ei tullu mtn vahinkoa.
Olipa kivaa olla eilen kavereiden kanssa!

Tyttö on nyt 10 viikkoa vanha ja jos muistelee millasta oli esim 6 viikkoa sitten niin elämä on jo nyt ihan erilaista tytön kanssa. Alku oli aika hankalaa mutta nyt hoitaminenkin on paljon helpompaa jo sen takia ettei vauva oo enää sellainen lötkö vaan jäntevä paketti. Niskat alkaa jo nyt olla aika hyvin kehittyneet ja muuallakin kropassa on lihaksia niin sylissä voi pitää jo paljon eri asennoissa. Tällä hetkellä tyttö ei oikeastaan viihdy selällään sylissä enää ollenkaan vaan pitää olla pystyasennossa jollain tapaa. Ja kehitys tosiaan menee eteenpäin viikkovauhdilla. Se mitä oli viime viikolla niin on jo seuraavalla toisin.
Nyt parina päivänä esim tyttö on alkanut juttelemaan takaisin. Hauskuutan sitä luettelemalla pitkänä vokaaleja samalla ilmehtien. Ääntelee ja nauraa kovasti takaisin.
Luin jostain että vauvat oppii vokaaliäänteet ensin niin hauskuutusleikillä nyt sitten treenataan niitä. Mitä aasimmalta itse kuullostaa niin sitä hauskempaa on tytöllä.