Mä oon oppinu, ettei meillä kannata vaihtaa vaippaa ennen syöttöä, koska maha rutisee melkeen heti kun saa ruokaa sisäänsä. Ni syötän eka ja vaihdan vaipan sitte. Yöllä vaihdan, jos ei nukahda uudelleen, yleensä vikana on ollu just täysi vaippa.
Mites teillä muilla, tihenikö vauvan ruokahalut jossain vaiheessa? Muistelen, et joku syötti jossain vaiheessa tunnin välein. Meillä on nyt 3vkoo ikää ja tuntuu syövän hereillä ollessaan puolen tunnin - tunnin välein. Vetää ittensä ähkyyn ja sit on opeteltu antaa tuttii, jota imee sitte lohduksi. Mut aivan helvetisti tota imetystä nyt. Eikä meinaa nukkuu millään päivällä, imis vaan ja on ihan väsyny. Eilen huusi ku oli väsy ja maha täynnä mut mikään ei kelvannu ku tissi. Oltiin pikkasen neuvottomia... Odottelin vähintään puol tuntii ennenkuin annoin vähän tissiä ja ne välit se nukkui 10min ja 20min huusi. Nii, tätä kesti klo 12-17...
Mulla painaa univelka ihan helvetisti. Viime yönä äijän piti hoitaa syötöt, et saan nukuttua enemmän ku 3h putkeen. Alkaa pää hajoomaan ja päätä särki eilen jatkuvasti. Mut se saatana klo 2 huudatti sitä niin et heräsin. Vaikka mulla oli korvatulpat ja nukuin eri huoneessa. Ja, oli antanu ekaa kertaa sitte korviketta, ihan oma aloitteisesti. Selityksenä, koska pakkasesta otettu, pumpattu maito kestää niin kauan lämmetä, ja koska vauva huusi. Ei se vituttanu läheskään niin paljon kuin se, et vittuillessaan herätti mut. Aiemmin on ottanu pojan syliin ja menny lämmittää maidon, viime yönä jätti sen sänkyynsä huutamaan ja meni lämmittää maidon. Meinas tulla nyrkkitappelu keskellä yötä. Mä uhkasin,et seuraavat kolme vkoo on äijän vuoro hoitaa yösyötöt ja katotaan missä kunnossa se sitte on. Varsinkin kun nyt on kerran aloitettu korvikkeet... Saatana. 5,5 tuntia sain lopulta nukuttuu. En tietenkään saanu enää sitte unta pariin tuntiin ku vitutti niin perkeleesti.