Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eclipse, mä taas haluaisin pitää nää tissit ja mieluiten tietysti tällasina pulleina palloina. Pitäis ehkä ottaa paljon kuvia nyt ja suunnata sitten myöhemmin kirurgin puheille, et yhdet tällaset kiitos.o_O

Tähtipölyä :) Niin sulla oli ne supertissit, aika erikoista, hihh:dance008

Kauanko muuten suunnittelet imettää?:rolleyes:

Tähtipölyä :) Niin sulla oli ne supertissit, aika erikoista, hihh:dance008

Kauanko muuten suunnittelet imettää?:rolleyes:

Voi kun saisinkin pitää nämä!:wacky:
Mä en ole suunnitellut mitään, imetän tilanteen mukaan. Poika hylkäsi itse tissin 3kk iässä, katsotaan miten sisko haluaa luopua rinnasta. Joku pari kuukautta vielä voisi olla mun mielestä hyvä ja sitten voitaisiin siirtyä pullolle ja korvikkeisiin..

Tsemppiä Tähti painon pudotukseen!
Mulla alkoi tänään karkkilakko, ruokavalioni kun on niiiin mahdottoman huono, että pakko tehdä pieni korjausliike tai maitokin on kohta pelkkää sokeria.:oops:
Eka päivä kohta kunnialla takana.:)
Lohdutuksesi, että rintamaito on aina tasalaatuista. Huolimatta äidin huonostakin ruokavaliosta vauva saa siis kuitenkin laadukasta maitoa. Ainoa joka kärsii mahdollisista vitamiinipuutoksista yms on sitten äiti itse. Joten sikäli voi hyvällä omallatunnolla herkutella. :)

Mä alotin tänään liikunnan, kävin kahvakuulatunnilla. :) Mulla oli kuntosalijäsenyys jäädytettynä vuoden alusta lähtien ja sen jälkeen en tosiaan oo liikkunut luluun ottamatta kävelylenkkejä. Ja ainoa mitä nostellut on vauva ja rattaat, niissäkin vähemmän painoa kuin kahvakuulassa. Voipi olla huomenna lihakset vähän kipeät... Raskauskilot kyllä sinänsä hävis parissa viikossa, mutta kiinteytyä olis varaa. No tästä se lähtee...:)

Mä alotin tänään liikunnan, kävin kahvakuulatunnilla. :) Mulla oli kuntosalijäsenyys jäädytettynä vuoden alusta lähtien ja sen jälkeen en tosiaan oo liikkunut luluun ottamatta kävelylenkkejä. Ja ainoa mitä nostellut on vauva ja rattaat, niissäkin vähemmän painoa kuin kahvakuulassa. Voipi olla huomenna lihakset vähän kipeät... Raskauskilot kyllä sinänsä hävis parissa viikossa, mutta kiinteytyä olis varaa. No tästä se lähtee...:)

Upeeta Titti! :) Saako sillä kiinteytystä vähän aika moneen lihakseen kropassa?Varmaan keskivartalolle tosi tehokasta. Tekisi mieli kanssa kokeilla tuota :)

Sellon tapaamisesta; sopisiko porukalle jo elo-syyskuun vaihteessa?

Mä kokeilin netissä toimivaa, Doodle-nimistä sivua, joka on tarkoitettu tapaamisaikojen sopimiseen. Voisiko kaikki, jotka on kiinnostuneet tapaamaan Sellossa, käydä tuolla klikkaamassa itselleen sopivat ajat?

Doodlessa pystyy laittamaan vain pvm ja klo-ajan. Laitoin sinne ajat klo 10, 14, tai 18. Nuo ei siis tietenkään tarkoita minuutilleen ko.aikoja, vaan sopiiko parhaiten aamupäivä, iltapäivä vai ilta. Sovitaan yksityiskohdat sitten, kun on löydetty ensin hyvä päivämäärä :)

Eli tällälailla:
1. Klikkaa Doodleen
http://doodle.com/poll/d8fwsn7ywp29md4k
2. Laita nimeksi nimimerkki, jota käytät tällä palstalla.
3. Klikkaa aikataululistasta ne ajat, jotka sopivat sinulle.

Hei hitto, pakko raportoida! Tänään tää nukutusprojekti: tein samat temput ku eilen, elikkäs isä hoiti iltapesut ja yöpuvun ja sitte tissille ja siihen nukahti. Noh, tänään se kuitenki heräs vartin jälkeen ja oikeen venytteli. Arvasin et just joo, luulee pääsevänsä olkkariin... Ja sit väänteli suutaan, et tissiä. Oli saanu jo molemmat tyhjiksi ni annoin tuttia ja pitelin sylissä. Ei kerinny alkaan parkuu. Se ei ota tuttia jos kerkii alkaa itkee. Sitte keksin, et nyt mä kapaloin sen ku tuntui et se virkisty aina ku kädet alko heiluu. Se oli rauhallinen ja rauhassa käärin sen jättiharsoon. Sitte duddi suuhun ja sylin kautta sänkyyn. Jäi perskutarallaa sänkyyn silmät auki ja ihan tyytyväisenä. Mä jätin sen sinne ja siitä on nyt kaks tuntia. Kävin kattoo hetken päästä, ni silmät oli viel pikkasen auki ja duddi suussa. Oijjoijjoi, oisko vaan hyvää tsägää, vai mitä??? Ja, kauankohan nukkuu nyt sit putkeen?

Päätän raporttini täältä tähän! Jatkuu huomenna....

Hei kysyinkö tätä jo teiltä? Meidän tytöllä on hirveet ilmavaivat...tai siis en mä tiiä paljonko muiden vauvat pierii...Mitä ruokia mun pitäs välttää että tytön olo helpottuis? Sit meil on käytös noi Rela+D tipat jotka on öljypohjasia. Voisko niist tulla? Miten muistaisin jostai et vesiliukoset saattaa sopii paremmin?

Piti vielä kirjoittaa, että ei käytetä enää ilmavaiva lääkkeitä ( disfatyl / cuplaton), kun ei syytä.. Ilma tulee pieremällä ulos, eli ihan perusilmavaivoja :)

Silloin, kun muutaman kerran lääkettä annoin, niin vain yöksi.

Mä muuten unohdin d-tipat antaa kokonaan eilen... Et se niistä äidinvaistoista ja silleen.

Viddu en taaskaan saa unta. Oon kyl ihme jätkä. Ja oli ed.syötön jälkeen pakko siirtyy sohvalle, sängyssä venttaan vaan seuraavaa syöttöä. Ikäänkuin "turha nukahtaa ku koht täytyy herätä kuitenkin...". Perse soikoon. (Toisilla soi, toisilla ei, kuten olemme lukeneet :happy:. Ehheh, vittu vitsi klo 4:48... Meitsi sekoo.)

Kurjaa toi unettomuus. Ei sua sit Sirpa ala siinä imettäessä nukuttaa. Mä simahdan siihen ihan täysin.
Meil oli eilen poitsulla joku ihme päivä. Itki vaan rinnalla mut ei useinkaan suostunut syömään. Pelkään jo et mul tulee rintatulehdus, kun maito pakkautuu rintoihin.

Mä muuten unohdin d-tipat antaa kokonaan eilen... Et se niistä äidinvaistoista ja silleen.

Viddu en taaskaan saa unta. Oon kyl ihme jätkä. Ja oli ed.syötön jälkeen pakko siirtyy sohvalle, sängyssä venttaan vaan seuraavaa syöttöä. Ikäänkuin "turha nukahtaa ku koht täytyy herätä kuitenkin...". Perse soikoon. (Toisilla soi, toisilla ei, kuten olemme lukeneet :happy:. Ehheh, vittu vitsi klo 4:48... Meitsi sekoo.)

Sirpa :) Arvioin viestin hauskaksi, vaikka olisi tehnyt mieli laittaa toi <3 sympatiaa

Mulla kans unohtunut d-tipat monesti. Neuvolassa terkkari sanoi, että voi seuraavana päivänä antaa tupla-annoksen, jos on edellisenä päivänä unohtanut.

Ossooko kukaan sanoa, että onko pelkkää nestettä poistunut kehosta, kun 5pv:n aikana vaaka näyttää tasan -3kg ?:eek::eek:

Laihtumistahti vaikuttaa ainakin kovalta, nyt kun homma lähti liikkeelle...:p Eihän tuo -10kg ole, kuin kivenheiton päässä tätä tahtia...:cool14

Upeeta Titti! :) Saako sillä kiinteytystä vähän aika moneen lihakseen kropassa?Varmaan keskivartalolle tosi tehokasta. Tekisi mieli kanssa kokeilla tuota :)
Joo, kahvakuula on aika kokonaisvaltainen, vaikuttaa moneen lihakseen. Aattelin tota tehä kerran viikossa, sit joku muu ryhmäliikuntajumppa ja ehkä yks kerta kuntosalia. Että jos 2-3 käyntiä / vko sais tehtyä.

Esikoisen aikana mulla ei ollut kuntosalijäsenyyttä, niin kävin sit syyslukukauden kansalaisopiston äiti-lapsijumpassa (liikuntaa äidille, lasta käytettiin painona osassa liikkeitä). Ja sit kävin myös saman paikan babybailatinossa (tanssia lapsi sylissä, välillä oli kyllä pakko laskea maahan, kun kävi liian raskaaksi). Tota bailatinoa suositeltiinkin 6 kk asti, kun sen jälkeen vauvoilla jo painoa enemmän.

Vauvavatsa hävisi muutamassa päivässä synnytyksen jälkeen ja seisten on ihan normaali mutta annas kun istun, niin se "tyhjä" iho menee ihanasti rullalle.:yuck:

Tähtipölyä :) Mitenköhän siitä pääsee eroon?:eek: Miten keinoja käytät? Ja tuliko sulle muuten raskausarpia?

Mulla iho ei ihan vielä roiku/lölly, mutta voi hyvinkin pian, kun ylimääräiset kilot on poissa...mä en saanut raskausarpia.

257 viestiä... En taida kahlata kaikkea läpi :)

Mulla on 2kg enemmän painoa ku raskauden alussa. Maha on silti röllykkä. Miten sen saa pois?

Kamalaa tahtia tulee tosiaan viestejä!

Meillä pieritään kovalujaa! Mutta ähkii ilmat ulos eikä vaivaa!

Miten noi vartsalihastreenit sektion jälkeen? Oliko jotain rajoituksia?

Takaisin