Heippa kaikille!
Liityn myös mukaan tänne. Meillä ennestään kaksi tyttöä (5 ja 7) ja itsellä on kolmannen kaipuuta ollut jo useamman vuoden. Ei olla kotona asiasta kuitenkaan keskusteltu tosissaan ja miehestä on saanut kuvan ettei enää halua. Kuitenkin rohkaistuin kysymään tosissani asiasta ja selvisi, ettei toinen osapuoli ollutkaan niin ehdoton ja päätimme ruveta yrittämään - keväälläOon niin kärsimätön, etten kestä ajatusta puolen vuoden odotuksesta. Siis puoli vuotta siihen, että voi käydä poistattamassa kierukan. Ja sitten yritysaika ja sitten toivottavasti odotusaika. Olisin ollut valmis vaikka heti
Toisaalta, pitäisi kai olla tyytyväinen tähänkin! Toivottavasti täällä saa vähän ns. vertaistukea, muuten kun en hirveästi halua vauvahaaveista ympäriinsä huudella.
Tervetuloa! Ihana että lupa kolmoselle kuitenkin heltisi, täällä sitä vasta hankitaan

Oon niin kärsimätön, etten kestä ajatusta puolen vuoden odotuksesta. Siis puoli vuotta siihen, että voi käydä poistattamassa kierukan. Ja sitten yritysaika ja sitten toivottavasti odotusaika. Olisin ollut valmis vaikka heti
Mutta kun lupa tuli, en meinaa millään pysyä housuissani ja haluaisin jo heti yrittämään, nyt ärsytän miestä haaveilemalla ja suunnittelemalla harva se ilta, raukkaparka.
Niin kauan kun toinen ei sano ehdotonta eitä, on paljon toivoa. Ja ehdotonkin ei voi muuttua ajan myötä. Itsehän kovaan ääneen mainostin nuoremman syntymän jälkeen ettei meillä enää koskaanikinätodellakaan. Eikä sinne ensi syksyynkään niin pitkä aika ole! Harrastan tuota samaa iltaisin..
mua ei toi yöllinen herääminen haittaa koska oon ton esikoisen kanssa herännyt 7v yhtä soittoa joka yö et tää kuopus on ollut hyvä nukkuu toivottavasti saatte vielä luvan raskautua <3 mua pelottaa toi kohdun repeäminen kun on kaksi sektiota nyt takana 

Täälläkin olisi tuo loppukesä/syksy vasta aloitusajankohtana jos nyt lupa kolmanteen edes heltiää ja pitkä on odotus ollut ja on edelleen kun vauvakuume +100
ei ole kyllä itseäni yhtään kaduttanut kierukan poisto :) Ja toivotaan, että molemmille se lupa vielä heltiää