Heitsu, Kiva kuulla että siellä on nyt leikkaus jo takana päin ja toivottavasti kivutkin! :) Vuosi ei ole lainkaan pitkä aika odotella hoitoihin, joten kohtahan sekin on jo ajankohtaista teillä. 
Mun mies pudotti ketogeenisellä ruokavaliolla todella näppärästi painoa, joten kyllä se varmasti toimii! :)
Ja lisäksi ne ruuatkin ovat hyviä, joten ei kuitenkaan sinänsä mikään "kitudieetti" ole. Tsemppiä!!
Mun mies pudotti ketogeenisellä ruokavaliolla todella näppärästi painoa, joten kyllä se varmasti toimii! :)
Ja lisäksi ne ruuatkin ovat hyviä, joten ei kuitenkaan sinänsä mikään "kitudieetti" ole. Tsemppiä!!

Ihanaa loppu odotusta sinullekkin
mieletöntä miten äkkiä aika menee! Hyvää loppuodotusta kaikille 
kyllä se edelleen siis aloitti sen keskustelun tuossa yhtenä päivänä kun olin ihan kypsä töihin ja totesin että oisin ihan valmis jäämään kotiin lasten kanssa, että ei ainakaan paksuksi laiteta sinua (miehet, ihan niin kuin se nyt muutenkaan tilauksesta tapahtuisi 
), mutta tosiaan tarjosi sitten itselle hyvän väylän tuoda omaa kantaani esiin, eikä se nyt suoriltaan ampunut alas.
Oon niin kärsimätön, etten kestä ajatusta puolen vuoden odotuksesta. Siis puoli vuotta siihen, että voi käydä poistattamassa kierukan. Ja sitten yritysaika ja sitten toivottavasti odotusaika. Olisin ollut valmis vaikka heti