Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jos tulisin nyt raskaaksi, tulisi lapsille ikäeroa 3,5v. Pienempää en olisi jaksanutkaan, en murehdi siitä. Minulla on itselläni sekä 2v. että 7v. nuoremmat veljet. 2v. nuorempaa en ole tavannut melkein kahteen vuoteen ja hän on tavannut lapseni vain kerran. Lapsenakaan emme olleet läheisiä. Uskon temperamentin ja kemioiden vaikuttavan enemmän kuin ikäeron, tällainen ainakin omakohtainen kokemukseni. Toisinaan minua surettaa, ettei lapsellani ole (eikä tule olemaankaan) suhteellisen samanikäistä sisarusta. Olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että biologian kannalta 3-4v. ikäero on ihmiselle lajityypillinen, metsästäjä-keräilijäkulttuurissa synnytettiin suunnilleen 3-4v. välein.
Tuntuu, että ei ehkä tarvitse miestä kauheasti suostutella seuraavaan lapseen, kun hän itse aktiivisesti ottaa "seuraavan lapsen" puheeksi.. :D
Pitää varmaan alkaa oikeasti pohtia, että miten hoidetaan ehkäisy (vai hoidetaanko) kun jälkitarkastus lähenee. En haluaisi hormoniehkäisyä ottaa, jos sitä tulisi käytettyä alle vuosi koska se voi nostaa riskiä saada tulppa vaikka muita riskitekijöitä ei olisikaan. Poika on täysimetyksellä, joten voihan se olla että se hoitaa homman vaikka vuodenkin verran - tai sitten ei.
) yritetty tuputtaa minipillerireseptiä, mutta totesin vaan että hormoneja mun kehoon ei enää tule ja koska todnäk tähdätään alle 2v ikäeroon niin kuparikierukka on aika turha -> kumilla mennään. Nauratti kun jälkitarkastuksessa sanottiin kondomin olevan hyvä ehkäisymenetelmä jos sitä käyttää oikein JA JOKA KERTA. No shit, Sherlock...?
Meillä oli ennen esikoista käytössä melkein kaks vuotta varmat päivät + keskeytetty, mutta nyt jotenkin ei uskalla siihen vielä luottaa vaikka mulla onkin kierto palautunut kutakuinkin normaaliksi.
Tietysti otetaan avosylin vastaan se joka meille haluaa saapua, mutta varovaisia toiveita on tytöstä niin olisi sitten yksi kumpaakin :angelic: