Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apua, nyt löytyi minulle sopiva ketju tai en tiedä onko tämä niin hyvä asia sittenkään..
Täällä on kuumeiltu noin 1 v 3 kk meillä on 2/17 syntynyt lapsi ja aika pian siitä iski "kamala" vauvakuume. Alunperin puhuttiin miehen kanssa, että kolme vuotta on hyvä ikäero lapsille ja olen edelleen sitä mieltä, mutta tämä kuume esikoinen sai alkunsa pillerien pettäessä, eikä silloin ollut kuumeesta tietoakaan. En tiennyt, että se on tämmöistä. Jatkuvasti pyörii mielessä vauvaan liittyvät asiat.
Meillä yrittämistä hillitsee myös se, että minä sain esikoisesta niin pientä äitiyspäivärahaa, etten sitä enää halua. Käyn töissä niin, että saisin sitten puolentoista vuoden päästä tämän vuoden työtuloilla laskettuna parempaa päivärahaa. Mies on vielä ensi kevääseen asti opiskelija, mutta sen jälkeen ei ainakaan taloudellisia hillitseviä tekijöitä pitäisi olla Välillä ärsyttää, kun pitää ajatella niin järkevästi
Kertokaapa kokeneemmat miten tätä kuumetta saisi hieman hillittyä