Yritystä odottavat

Onnea yritykseen Riikas! :)

Hienoa tiuhtimus että arki tuntuu mukavalta. :)

Toivottavasti kierto tasaantuu pian Heitsu. Se voi kai olla pitkäänkin epätasainen, mut toivottavasti teillä ei. :)

Mulla kanssa kierto taas venyy. Yhden puhtaan negan ehdin jo testata. :meh:
 
Heippa taas!

Oon nyt lähinnä vaan taustaillut ja lukenut teidän kuulumisia. Vähän tiukkaa tekstiä välillä, mutta kivojakin uutisia täällä tullut :) Tsemppiä kaikille! Ja Vargynja, jospa se nega vielä vaihtuisi plussaksi. Peukut pystyssä.

Meillä käytiin terapiassa juttelemassa vauvakuumeesta pariinkin kertaan ja sitten sain miehenkin sinne tungettua. Tuntui tosi raskaalta kaikki. Juttelu ammattilaisen kanssa sai oman olon vähän helpottamaan ja ajatukset hetkeksi pois asiasta. Alkuun tosin tuntui, ettei se edesauta miehen mielenmuutosta laisinkaan. Ehkä päinvastoin, oli jopa vahvempi kannastaan.

Jotain kuitenkin tapahtui siinä vaiheessa kun olin itse jo oikeastaan luovuttanut ja totuttautumassa ajatukseen, ettei meille enempää lapsia tule. Jotain kuitenkin tapahtui ja edellisviikonloppuna mies pyörsi sanansa. Ja nyt tuntuu, että vauvakuume heräilee entisestään siellä putkiaivoissa. Kummallisia käänteitä pitää elämä sisällään.

Joku täällä jossain vaiheessa kyseli muistaakseni miehen lapsihaluttomuudesta. Ajattelin silloin, että meillä on täysin toivoton tilanne enkä saanut edes vastattua. Mutta niin kovin voi tilanteet muuttua. Itse oon nyt vähän jopa hämillään. Ja ehkä pelottaa eniten se, ettei raskautuminen nyt onnistuisikaan. Kaksi ekaa saaneet alkunsa nopeasti, mutta sen jälkeen on poistettu toisen puolen munasarja ja vastakkaisen johdin. Sormet ristissä siis.

Varailin myös kierukan poisto aikaa ja sain sen jo ylihuomiselle. Hui! Voiko olla älyttömänpää, mutta nyt hirvittää itseä. Meneekö kaikki liian nopeaan tahtiin.. ja nyt miettii myös töistä pois jäämistä jne. Toisaalta ihan hävettää moiset ajatukset. Paljon sekavaa tekstiä :D Pahoittelut!

Onkos muilla kokemuksia kierukan poistosta? Sattuukohan?
 
Heippa Hentta! Mukava kuulla kuulumisiasi. Ja hienoa että mies on muuttanut mieltään ja pääsette vauvapuuhiin! Onnea yritykseen. :) Isot muutokset vaatii aina sulattelua, ehkä tarviit hetken aikaa että mielesi pääsee taas kärryille.
 
Hentta88, Vargynja vei sanat suustani, aivan samoja asioita olin tulossa kommentoimaan :happy:

Miehen töissä tilanteet on nyt muuttuneet ja tänään selvinnee hieman mihin suuntaan kaikki muuttuu, ylennystä tms :nailbiting:
Ja me puidaan nyt tässä lähiaikoina, mm illalla istuudutaan juttelemaan ihan vakavammin aloitetaanko me jo nyt sitten yritys, jännittää :rolleyes:
Noh, yksi syy tähän sellainen että mieluusti ottaisin nää äitiys- ja vanhempainrahat jotka ollutkin.
Ja kun oikeasti ei ole erityisempää syytä toppuutella, paitsi omat ajatukset ja pelot jotka tietysti täytyy myös ottaa huomioon.
Kun ei haluttaisi kovin isoilla ikäeroilla..
 
Mihinkäs tulokseen teillä Miitu tultiin? Ja kuinkas Vargynja?

Täällä eilen poistettu kierukka, ei ollut ihan yksinkertainen juttu. Onneksi on nyt kuitenkin poissa. Tänään jo ihan normaali olokin. Eilen mahaa juili aika kovin. Nyt sitten vain odotellaan tätiä saapuvaksi. Ei mitään tietoa, missä kohdin kiertoa mennään.

Onneksi viikonloppu ja saa vähän levähtää :)
 
Uusi kierto on alkanut. En oikein ole edes hirveän pettynyt. Olisin pikemminkin yllättynyt jos ois heti tärpännyt. Kun ekaa tehtiin pitkään en jaksa edes toivoa että toinen tulisi nopeasti. Pessimisti ei pety! :D

Harmi kun sen kierukan ottaminen ei ollut niin helppo juttu. :sad001 Onneksi kivut on nyt ohi ja saat levätä. :)

Mitenkäs Miitulla asian puiminen? Tsemppiä siihen jos se on vielä kesken!
 
Oon lukenut teidän kaikkien jutut, mutta en vain ole jaksanut vastailla ja ei ole ollut edes aikaa :sad001 No mitäs meille käytiin Tukholmassa risteilyllä ja kierto kadoksissa edellen siitä en stressaa, mutta jotenkin hermot koetuksella koko ajan. Yks päivä keskusteltiin miehen kanssa vähän taas sivuten yrittämisestä hän jälleen oli sitä mieltä, että ei mutta ei oikein vakavasiin kai puhunut heitti jos pakkasessa alkioita sitten ehkä muutoin ei.No juttelut asiaan liittyen jatkuu täytyisi oikeasti vakavissiin tässä keskustella.


Heitsu jolla75kp
 
Tänään just kaivelin kanta palvelua etsien tietoa oliko alkioita pakkaseen asti, kun kaikki alkion tiedot ja hoitoon liittyvät tiedot pyyhkiytynyt aivoista.No 6munarakkulaa punktuoitu 4kypsää mitkä yritetty hedelmöittää 1 kehittynyt normaalisti ja tämä normaali on meidäm poika :Heartred jos hoitoihin päästäisiin/mentäisiin kaikki *****alusta :sad001 ei vain jotenkin voimavarat kanna ja jaksaisi sitä piinaa. Tuo tieto myös laittoi ahdistuksen tulemaan, että kaikki alusta ja emme saaneetkaan pakkaseen alkioita jos pakkasessa alkioita ehkä miehen päätös myös olisi helpompi. Samalla oli, että seuraavat hoidot tehtäisiin pitkän kaavan mukaan ja munarakkuloita ehkä tulisi pakkaseen ja olisi raskaampi hoitokerta. Fiilis myös yrittämisestä ei oo ihan samalainen, kuin ennen ennen päämääränä vauva pakko saada keinoin mikä tahansa. Nyt päämäärä se olisihan se plussaa jos joskus olisi sisarus/sisaruksia pojalla ihan kotona ja kokea kolmannen raskauden ja toivon mukaan saisi ihan täysiaikaisen raskauden/synnytyksen kokea.Yrittäminen ei niin pakkopullaa olisi ja ei varmaan mitään suuria vippakonsteja otettaisiin käyttöön eikä hoitojen välikierroissa otettaisiin edes ovulaatiotestejä käyttöön.
 
Voimia Heitsu! :Heartbigred jospa asiat järjestyisivät.

Niittipyssylle plussatuulia! Kaikille muillekin tsemppiä omiin tilanteisiin :Heartbigred

Täällä ollut jotenkin tosi raskaita viime pariviikkoa.. oon ollu aivan loppu tähän arkeen ja koko vauva asia on kadonnut mun päästä johonkin. Töissä ollu vähän raskasta ajoittain ja ollut niin hirmuisesti muistettavaa ja tekemistä työpäivien lisäksi!

Mutta täällä tänään kp 10 ja ajattelin jos huomenna tai ylihuomenna alkais taas tikuttelemaan ovista :) nyt ei oo ollu tosiaan sitä ehkäisyä enää käytössä, saa nähdä miten käy.
 
Täälä tänään ovistesti plussa. Mikä dpo huomenna on jos tänään näyttää testi plussaa? :)
eikös se oo dpo 0 vai onko mun muisti jo ihan hapertunut tässä hieman vajaassa kolmessa vuodessa :joyful:

Nyt vaan tärppionnea!
 
Miten mun mielestä ovistesti plussa on dpo -1 ja sitten seuraava päivä 0 jne. Voi olla ihan hapero omakin muisti. :p Koska se ovistestihän ennakoi ovulaatiota, ja dpo on day past ovulation. Mut tää on vissiin vähän jokaisen tulkinnan varainen juttu, miten kukakin tapaa laskea.
 
Tosiaan oon aloittanut tyroksiinin kilpparin vajaatoimintaan ja elellyt jossain sumussa tässä viimeiset viikot. Lääkäri jo pudotti annostustakin kun alkoi turhan kovat oireet olla. Mulla on kaiketi raudanpuutettakin, eikä itse asiassa välttämättä kilpparin kanssa muutoin ongelmaa kuin että ei jaksa toimia tästä syystä. En ole siis hirveästi jaksanut foorumillakaan pyöriä, mutta kai tästä pikku hiljaa jo olokin alkaa kohentua! :)

Nää terveysasiat mietityttää, ja meillä olisi nyt tässä vuodenvaihteeseen aikaa yrittää kolmosta, jos siihen päädytään. Ei saatu vielä juuta eikä jaata aikaiseksi, kun näissä oloissani aloin tietysti jänistää.
Mulla pitäis kp 1 kolkutella kohta ovella, joten katsotaan. :) Muutoinhan se yritys siirtynee jonnekin vuosien päähän, koska ensi syksynä alkaisi sitten opinnot/työt.
Meidän kuopuskin täyttää huomenna 2v. :rolleyes:

Riikkas, Tsemppiä, toivotaan pian kahtaa viivaa myös siihen toisenlaiseenkin testiin! :happy:

Mikä tilanne muilla on, mitä kaikille kuuluu? :)

Heitsulle paljon voimia hankalaan tilanteeseen! :Heartred
 
Tsemppiä Miitu, toivottavasti olo parantuu.

Minustakin ovisplussapäivä on dpo-1, seuraavana päivänä sitten ovis niin on dpo0.

Meidän poika putosi (ei edes korkealta) päiväkodissa kiipeillessä. Käytettiin päivystyksessä, kun käsi oli niin kipeä ja hyvä niin. Käsivarressa on pieni murtuma. :sad001 Nyt on sitten kipsi kädessä ja tää viikko pitää olla kotona ettei päiväkodissa heti loukkaa vasta toipumisen alussa olevaa kättä. Alkuun oli vähän totuttelua kipsin kanssa, mutta nyt ei enää juuri menoa haittaa.

Mitäs muille kuuluu?
 
Tänne iski uhmaikä ihan yhtäkkiä :facepalm: ollaan nyt viikon verran ihmetelty että kuka on vaihtanut meidän niin aurinkoisen taaperon tuohon kiukkupussiin. Saa nähdä kauanko tätä vaihetta kestää näin rajuna, joudutaan me vanhemmatkin vähän tsemppaamaan kun yhtäkkiä joutuukin kasvattamaan kilometrin verran lisää pinnaa :rolleyes:

Aikalailla viikon päästä ois sitte eka yrityskerta, jännää! :p Taidan kuitenkin jäädä tänne hölisemään, monessa yrittäjien ryhmässä on aika hc-meininki meikäläiselle.
 
Miitu, toivotaan että olo kohenee pikkuhiljaa! Mullakin varmasti raudan puutetta kun niin väsy kokoajan, oon tosin nyt ostanut rautatabletteja, jos olis apua :)

Vargynja, voi että, toivotaan että käsi paranee pienellä pian! On nämä niin kerkeäväisiä!

Niittipyssy, tsemppiä ekaan yrityskerran ja plussatuulia! :happy: Täällä kans molemmilla lapsilla kunnon uhmakausi meneillään... Oma tahto kova.
 
Takaisin
Top