Yritystä odottavat

Vargynja, Voi pientä, mutta onneksi ei pahemmin käynyt :sad001 Kaikkea sitä sattuukin näiden kanssa. Pikaista toipumista sinne! :Heartred

Niittipyssy, Oi että, tsemppiä alkavaan yritykseen! Ja hölise ihmeessä vaan täällä, mukava lukea ja jännäillä täällä hengessä mukana :joyful:

Meilläkin on ollut uhmaa ilmoilla. Enemmissä määrin. 4v & 2v. Mutta sitten on päiviä kun uhmasta ei tietoakaan ja se jotenkin auttaa jaksamaan, kun muistaa että aika on niin häilyvä käsite. Pian nämäkin hetket on vaan muistoja. :) Jotka aika on kullannut :wink
 
Kiitos. :Heartred Lapset kyllä ehtii ja tekee vaikka ja mitä. Tosin tuossa tilanteessa ei ollut tekemässä edes mitään mitä ei olisi saanut. Kiipeili sallitussa paikassa ja ote lipesi tai jalka luiskahti (kukaan ei nähnyt mitä tapahtui ja lapsen kuvaus tapahtuneesta ei ole niitä selkeimpiä.)

Tsemppiä kaikille uhmailijoiden kanssa!

Ja Niittipyssylle tsemppiä yritykseen! :)
 
Meille ei yhtään sen ihmeitä, kuin yks ilta käytiin näyttämässä pojan silmää päivystyksessä kun valkuainen punotti.Oli hieraissut joko kädellä silmään tai osunut joku siitä punaisuus.kierto edelleen kateissa.
 
Tämän päivän kuulumisia:
Tänään oli kehitysseuranta käynti Naistenklinikalla kasvua ja kehitystä tulee ja kaikki niin kuin täytyy seuraava käynti tammikuussa.Mitat tänään paino 5870g ja 61,5cm pituus. Kehitysseurantaa edeltävä yö meni niin ja näin ja jännitti aamulla ja edeltävänä illalla ja mieli myös oli aika masentunut ja itkuinen :sad001 Naistenklinikalla todettiin kohtukuolema ekan raskauden kohdalla ja Naistenklinikalla myös kaikki raskaudet saaneet alkunsa hoitojen kautta. Pojan keskosuuden teho-osasto oli myös Naistenklinikalla niin ei mieltä oikein ylennä kun taustalla osin surua kohdattuja asioita.
 
Voi Heitsu, varmasti tuollaisten kokemusten jälkeen pelkkä paikka itsessään herättää epämukavia muistoja :sad001 itsekin mietin että mahtaako synnytyspelko iskeä tajuntaan sitten raskaushormonien myötä, olen tässä viime aikoina tuntenut vuorotellen ahdistusta siitä mitä synnytyksessä olisi voinut tapahtua ja kiitollisuutta siitä että esikoisen ahdinko huomattiin ajoissa ja selvisimme rajusta alusta säikähdyksellä. :Heartred

Vargynjan lapsukaiselle pikaista toipumista! Lapset on onneksi melko joustavia ja nopeasti paranevia :angelic:
 
Heitsu,Ei varmasti kovin hyviä muistoja liity ko. paikkaan. :sad001 Mua helpotti kun Naistenklinikkaa rempattiin, on jotenkin viihtyisämpi tätä nykyä ja ramppasin siis siellä esikoisen aikaan 2015. Paljon voimia Heitsu!
Ehkä tulevaisuudessa sinne voisi liittää myös parempia muistoja jos saatte vauvaprojektia etenemään toivotulla tavalla. :rolleyes:

Miten Vargynjan pieni jakselee? :happy:

Täällä on tänään kp 6.
Me nyt pohditaan aloitetaanko yritys tästä kierrosta ja kuin merkiksi sainkin kasan ovistestejä kulutettavaksi. Tässä olisi peräti hyvällä tsäkällä 3 kiertoa aikaa, jos siihen päätettäisiin ryhtyä. :woot:
 
Heitsu, ei ihme jos siellä käynti tuntuu pahalta kaiken jälkeen. Toivottavasti saatte siellä vielä parempia kokemuksia. :Heartred

Miitu, ehkä teidän on tarkoitus aloittaa nyt. :wink Tsemppiä asian pohdintaan, iso päätöshän se on.

Pojalla on taas vauhti päällä. Ei tunnu paljoa kipsi hidastavan ja välillä saa toppuutella ettei teloisi kättä ennen kun se ehtii parantua. Parin viikon päästä pitäisi saada kipsi pois.
 
Mietinkin juuri että varmasti melko haastava yhdistelmä, menevä muksu ja kipsi. Onneksi jo häämöttää poistokin.

Meilläkin pojat nyt flunssassa ja kivahan se on että jaksavat riekkua ja riehua, mutta itse kauhistelee että mahtaako tauti talttuakkaan tuollaisella menolla. :D
 
Joo, ei ole ihan helpoin yhdistelmä. Se onni että poika on luonteeltaan rauhallinen. Mutta lapsi on lapsi ja lapset haluaa juosta, hyppiä ja pyöriä. Pari kertaa on jo ehtinyt kaatua pyöriessään, onneksi ei kummallakaan kerralla käynyt pahemmin. Vaikuttaisi siltä että kipsi vaikuttaa tasapainoon ja sitten kaatuu herkemmin. Pikaista paranemista Miitun perheen nuhanenille.
 
Kiitos :love7 oon aivan ällikällä lyöty kun en olis uskonut että heti tärppää, ja kun ei ole oireita.. nyt tosiaan kyllä vasta dpo 9, mutta tuollaisella herkällä testillä tuli selvä punainen haamu. Odotan vielä siihen, kunnes kuukautisten pitäis alkaa ja sitten uskaltaa ehkä kunnolla iloita.
 
Ei sitä aina niitä kuuluisia oireita ookkaan. Mulla ei ollut esikoisesta mitään raskausoireita. Joskus se oireettomuuskin siis on oire. :wink (Kun yleensä aina yhtä sun toista oireen tynkää on joka kierrossa)
Tulethan kertomaan meillekkin sitten! :)
 
Kiitos :love7 oon aivan ällikällä lyöty kun en olis uskonut että heti tärppää, ja kun ei ole oireita.. nyt tosiaan kyllä vasta dpo 9, mutta tuollaisella herkällä testillä tuli selvä punainen haamu. Odotan vielä siihen, kunnes kuukautisten pitäis alkaa ja sitten uskaltaa ehkä kunnolla iloita.

onnea :angel1 toivon että pikkuisesi pysyy hyvin matkassa :dummy::dummy1:
 
Mitä olen täällä keskusteluja seurannut niin on ihan tavallista jos ei vielä niin pienillä viikolla ole oireita. Kyllähän se aina vähän vähintäänkin jännittää, mutta oireettomuus ei tarkoita varsinkaan tässä vaiheessa mitään. :)
 
Täytyy nyt kuitenkin vetää vähän jalkoja takas maahan, kun tänään alkoi rusehtava vuoto.. saa nähdä kuinka käy :sad001

ei se välttämättä tarkoita keskenmenoa. Kaverillaki tuli ja se oli ihan paniikissa että jos on keskenmeno. Nyt on terve poikavauva sylissä :dummy: tsemiä :angel1
 
Takaisin
Top