Yritystä odottavat

Mulla tuli myös kuopuksesta rusehtavaa vuotoa yhtenä päivänä, oisko ollut osapuilleen dpo 10-11. Seuraavana päivänä digissä raskaana 1-2. Ja muita vuotoja ei sitten enää tullutkaan. Vaan kyllä jännitti! Tsemppiä sinne, toivottavasti vain pureutuu tiukasti kiinni!
 
Tsemppiä riikkas! Toivottavasti pieni on siellä lujasti kiinni :happy::Heartred

Meillä yritys loppui melkein ennen kuin ehti alkaakaan, mies jänisti :sorry: pyysi kahta kuukautta lisäaikaa mutta ei osannut selittää miten tilanne/fiilikset muuttuvat juuri tuossa ajassa. Aiheesta kyllä puhuttiin jo kaksi kuukautta sitten että en jaksa uskoa että kahden kuukauden päästäkään on tilanne eri.

Tuntuu todella kurjalta, mutta minkäs teet... Kaksi kertaa ehdittiin touhuta ilman ehkäisyä mutta en usko tärppäämiseen. Nyt siis vaan ajatukset johonkin muuhun ja mm. kaukalo myyntiin jotta se ehtii jollekin käyttöön ennen kuin käyttöikä menee umpeen.

Saatan siis hiljentyä täälläkin hetkeksi mutta käyn lukemassa muiden kuulumisia yms koska täällä ketjussa on todella ihana meininki :happy:
 
Voi eii, Niittipyssy :sad001 Ymmärrän kyllä tuon jänistämisen. Siinä mielessä että itsekkin tein niin juuri miehelle kun oli h-hetki.
Jos miehesi osaisi kertoa fiiliksiään, mikä siinä mietityttää tai pelottaa, niin jos voisitte yhdessä puida asioita ja jos vaikka keskustelu saisikin ne möröt kaikkoamaan?
Ainenkin itsellä tuli paljon parempi mieli ja vakaampi olo kun juteltiin pidemmän kaavan kautta miksi jänistin.
Yleensä ollaan avoimia ihan kaikilla elämän osa-alueilla, mutta tuo oli itsellekin jotenkin haastava ja vaikea aihe. Joka tapauksessa tsemppiä! :Heartred

Mikä RiikkaS siellä tilanne? :)
 
Kiitos kaikkille tsempeistä :) kuulin, että miehen sisko joka asuu USA:ssa oli saanu km, samasta syystä mihin meidän tytär menehtyi vatsaan.Tuli jotenkin haikea olo raskautta ja olo, että haluaa ainakin yrittää ja toivoa lisää lapsia. Yks päivä vain mieltä ahdisti taloudellinen tilanne kärsiikö talous liikaa jos lisää lapsi/lapsia tällä hetkellä tulisi, kun ei ole mitkään suuret tulot vähimmäis kelan etuuksilla elellen :sad001 vai parempiko miettiä lisää lapsia noin 3-4v päästä kun on palannut kouluun ja valmistunut ammattiin.
 
Voi kauhia Heitsu :sad001 Varmaan omatkin haavat siinä aukesi samalla tuommoisista uutisista. Voimia :Heartred

Meillä on samat pohdinnat, elellään aika minimituloilla. Mies on radio/media-alalla jossa muutenkin palkat vähän elää tilanteen mukaan ja opiskelee samalla. Itse tosiaan olen kotiäiti, jonka töihin paluu ei ainenkaan meidän taloudellista tilannetta juurikaan parantaisi.
Tuskin kolmas vauva/lapsi taloutta täysin kaatais, mutta eri asia sitten vuosien päästä kun talo täynnä teini-ikäisiä kolleja. :hilarious: Onneksi siihen mennessä on varmasti munkin opinnot ja työt edenneet, jotta ei ihan kädestä suuhun tarvi elellä.
 
Voi kauhia Heitsu :sad001 Varmaan omatkin haavat siinä aukesi samalla tuommoisista uutisista. Voimia :Heartred

Meillä on samat pohdinnat, elellään aika minimituloilla. Mies on radio/media-alalla jossa muutenkin palkat vähän elää tilanteen mukaan ja opiskelee samalla. Itse tosiaan olen kotiäiti, jonka töihin paluu ei ainenkaan meidän taloudellista tilannetta juurikaan parantaisi.
Tuskin kolmas vauva/lapsi taloutta täysin kaatais, mutta eri asia sitten vuosien päästä kun talo täynnä teini-ikäisiä kolleja. :hilarious: Onneksi siihen mennessä on varmasti munkin opinnot ja työt edenneet, jotta ei ihan kädestä suuhun tarvi elellä.
Kiitos :Heartred tota oon miettinyt kans, että entä sitten teini-ikäisenä miten menee silloin talous asian suhteen, mutta kun miettii niin siihen on aikaa ja silloin on opinnot takana ja työ historiaa takana toivon mukaan säästöjä jo ja talous vakaampi.
 
Tsemppiä Riikkas! Monilla on tuhrua ja raskaus jatkuu ongelmitta. Säikäyttäähän se silti, mutta toivottavasti kaikki on hyvin.

Voi ei, voimia Niittipyssy. Ikävää, kun mies noin jänistää. :meh: Toivottavasti ei nyt yritä aina vaan lykätä.

Heitsulle myös voimia. :Heartred Varmaan tuo nosti teidän omankin menetyksen pintaan.

Meilläkään ei taloudellinen tilanne ole niitä parhaimpia, mutta luotan silti että pärjätään jos saadaan toinen.
 
Miitu, tänään tein testin taas, oli tosi paljon vahvistunut taas. Eilisen iltapäivän jälkeen ei ole tullut kuin ihan vähän vaaleanruskea tuhru vuotoa. Toivon kovasti että se on harmitonta. Kipuja ei ole :)

Ihana kuulla! Ja sitähän sanotaankin että ruskea tuhru (etenkin oletettujen menkkojen aikaan) voi olla ihan normaalia alkuraskaudessa. Paljon tarrasukkia! :happy:
 
Kiitos kaikille symppaamisesta :Heartred mieli on edelleen aika matalalla, miehestä ja hänen fiilikaistään ei saa oikein muuta irti kuin "emmätiä". Annan siis tilanteen rauhoittua hetken.

En edelleenkään jaksa uskoa parin kerran touhuilla tärppäämiseen mutta ihmetyttää kun koko ajan pissattaa, oon todella räjähdysaltis ja pari päivää olen itkenyt ties mille asioille :scratch Mahtaako mieli tehdä tepposet kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo :sorry:
 
Jos ne pari kertaa osui sopivaan aikaan on plussaaminen hyvinkin mahdollista. :wink Onko käsitystä oliko ne lähellä ovulaatiota? Toisaalta taitaa olla myös valitettavan tavallista kuvitella oireita. Tai jopa saada oikeita fyysisiä oireita, koska uskoo tai toivoo niin kovasti niitä. Pidän peukut pystyssä että saat kuitenkin plussan. :)
 
Kyllä sitä varmasti yhtä sun toista ilmenee kun kovasti toivoo. Ainenkin itselläni on ollut yhtä sun toista oiretta jatkuvasti! :grin
Silloin kun plussasin joulukuussa, olikin vain olo että oon raskaana. Sitä ei voinut edes selittää. Tiesin vain! Ja esim esikoista kun aloin odottamaan, niin juuri ne puuttuvat oireet olikin se oire!
Kun juuri normaalisti kehitteli kaikesta mahdollisesta raskausoireita joka kierrolle.

Minäkin toivon plussaa Niittipyssy! Eihän siihen tosiaan vaadita kuin se kerta oikealla ajoituksella.
Ehkä ihan hyväkin antaa myös pölyn laskeutua. Monesti "painostuksen" alaisena miehet tuntuu säikähtävän vielä enemmän. Toivon että miehesi mieli vielä muuttuu. :)
 
Jos laskennallinen ovulaatio (ja mun kropan merkit siitä) pitää paikkaansa niin kolme päivää sitä ennen touhuttiin. Sinänsä siis mahdollista mutta yritän kuitenkin pitää pään kylmänä siihen asti että voi testata :grin
 
Täällä mietitty tulevisuutta liittyen lapsiin. Ollaan oltu kumpanenkin kahden vaiheella koko ajan ihan myös taloudellisen puolen takia, mutta nyt fiilis käääntynyt siihen, että haluamme yrittää raskautta, kun se on mahdollista ja taloudellisen tilanteen puolesta myös vauva on mahdollinen. Milloin kolmannen raskauden yritys alkaisi on vähän mutkikas. Mies lähtee ens vuonna armeijaan ja on siellä 1v.Hoitoihin jonot on mitä on täällä pääkaupunkiseudulla viimeksi jonoissa meni 10kk. Hoidot täytyisi olla tehtynä 3kk siitä ajasta 3kk milloin 1v tulee täyteen synnytyksestä ennen armeijaan menoa. Tietenkin hoitopaikasta mielellään tarpeenvaatiessa tekisivät hoidot mahdollisimman peräkkäin eikä mitään pitkiä taukoja jos ekasta ei onnistu. Myös odotus aika voisi olla aika haastava, kun ennenaikaisuuden riski olemassa miten vuodelepo riski myös. Ainakin mietinnässä ois soitto vuodenalussa hoitopaikkaan ja tilanteen selvitystä varten tarjovatko hoitoja meille, kun meidän raskaus historia aika surullinen 1kohtukuolema 1keskonen 1kohtutulehdus ja 1 kohdunrepeäminen 1verenmyrkytys ja synnnytys hätäsektio mistä ennen pitkä lepo. Varmasti mebee näin: Mies pääsee armeijasta, kun poika 2v4kk oon 3v asti kotona 3v aikoihin palaan kouluun.Koulun aloituksen aikaan ilmoitaudutaan hoitoihin ja jonotuksen aikana valmistuisin lähihoitajaksi :Heartred
 
Niittipyssy, pidän siis peukut pystyssä että tärppäsi. Tsemppiä miehen kanssa joka tapauksessa!

Heitsu, hienoa että saitte pohdittua ja juteltua asian selväksi. :) Kuvittelisin että voi rauhallisemmin mielin odottaa hoitoja kun tietää mitä haluaa ja millä aikataululla. Tsemppiä tuohon odotukseen, että pääset hakeutumaan hoitoihin!
 
Vargynja,Kiitos kyllähän se tuntuu helpottavalta :) vaikkakin ei mies mitään suoraa kyllä vastausta sanonut vain sanoi, että onhan se mahdollista ne hoidot sitten kun tilanne sen sallii :)
 
Tälläinen tuli hyödynnetty miehen toimesta. :grin
Vaikkakin me ei edelleenkään hampaat irvessä yritetä.
Mutta päätimme ennemmin katsoa kuin katua, mitä nämä muutama kierto tuo tullessaan.
 

Liitteet

  • IMG_20191025_001234__02__01.jpg
    IMG_20191025_001234__02__01.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 132
Takaisin
Top