Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sekin miestä kuulemma ahdistaa, että miksei hänellä ole vauvakuumetta niin kuin minulla.
Jep, onneks raskausaika antaa aikaa totutella ajatukseen. Tosin mun mies pelkää sitäkin, joku kaverinsa on ilmeisesti kertonut kauhujuttuja siitä kuinka raskaana oleva nainen on kaulimen kanssa heiluva hullu. :D
näinpä! ja monet naiset tiedostaa tämän myytin ja on sitten ihanempia kuin koskaan itse olin ainakin myös niin onneni kukkuloilla etten kyl valittanu mistään. toinen voi olla sit vähän vaikeampi kun on jo tämä taapero täällä huollettavanaan ja ei pääse lepäilemään.Nää on näitä. Mulle mies sanoi ekaa odottaessa että saisin olla aina raskaana kun olin lauhkea kuin lammas. Tokan kohdalla en ihan niin lempeä ollut, mutta raskaudet oli muutenkin tosi erilaiset. Miehesi voi silti yllättyä positiivisesti, ei kannata kaikkia juttuja uskoa... :)
Ei niin ole kyllä ollut helppo tämä meidän alkuOnnea yritykseen Enni, tulehan välillä kertomaan kuulumisia kuitenkin. :)
Ei taida olla ihan helppo alku teidän vauvalla Heitsu. Ihanaa että pieni kuitenkin toipuu noin hienosti leikkauksesta. Lähetän sinne paljon voimia!
En muista onko tästä ollut puhetta aiemmin, mutta näettekö muut vauva/raskausaiheisia unia? Tuli mieleen, kun näin viime yönä unta, jossa olin raskaana. Olin jostain syystä sairaalassa ja siellä oli sängyssäni hiekkaa. Mulla taisi olla pica mielitekoja, kun söin sitä hiekkaa ja mietin samalla että pitäisikö sanoa hoitajille että siirtäisivät mut siistimpään huoneeseen.