siska, Mutta musta tuntuu että miehet ei muutenkaan osaa oikein ajatella etukäteen, ennenkö asia konkretisoituu. Sitten tosiaan kun se plussatesti on kourassa, varmasti ihan eri tavalla meiningissä mukana.
Ymmärrettävää toki, me kun käydään kaikki fyysisestikin läpi niin helpompi sisäistää yritys ja odotus ja itse raskauskin.
Samaistun
tiuhtimuksen aatoksiin sillä tavalla että asiaa on ehkä tullut pohdittua ihan liikaa, ihan liian monesta kulmasta.
Eilen juuri viimeemmäksi puitiin mun nykyistä synnytyspelkoa ja sitä, että voisiko kolmosta sitten pohtia sektiolla jos samaan toimenpiteeseen laitettaisiin myös steri mulle. Ja mietittiin ettei parempaa ajankohtaakaan varmasti tule, kuin nyt.. Silti sitä empii.
Toipumisia sinne
heitsu! Onhan tuo varmasti ollut sitten hurja ylläri, vaikka tiedossa olikin että joskus tulee eteen. Onneksi kaikki meni hyvin.
Kaku, Miten multa on mennyt tuollainen muutos täysin ohitse
Eli käytännössä, jos äippäloma alkaisi ennen kuin kuopus on 3v saisin yhä samat rahat kuin molemmista lapsista, (palkkatulojen mukaan)
kun taas jos ehtii täyttä 3v tulot katsotaan edellisiltä 12kk jotka ovat olleet kotihoidontukea, vai miten?