tiada92
Sanavalmis juttuseppä
Hei tyhmä kysymys,mutta miten pääsen muihin keskusteluihin,kun vaan tähän?Hei! Valitettavasti Foorumin App on lopetettu. Toivottavasti selaimella lähtee rullaamaan:)
T. Bella Swan, mode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei tyhmä kysymys,mutta miten pääsen muihin keskusteluihin,kun vaan tähän?Hei! Valitettavasti Foorumin App on lopetettu. Toivottavasti selaimella lähtee rullaamaan:)
T. Bella Swan, mode
Hei tyhmä kysymys,mutta miten pääsen muihin keskusteluihin,kun vaan tähän?
https://forum.vau.fi/ täältä foorumin etusivulta pääset katsomaan, mitä kaikkea foorumilla on. Informaatio ja yhteystietoja, yleinen keskustelu, vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut sekä odottajien kuukausiryhmät. Näissä kaikissa on runsaasti erilaisia keskusteluketjuja :)Hei tyhmä kysymys,mutta miten pääsen muihin keskusteluihin,kun vaan tähän?
Tänään hoksasin, että apua! Maaliskuussa tulee 1v synnytyksestä ja saa silloin palata hoitoihin ja antavat hoitoja heidän tilanteen mukaan. Ei varmaan toisen lapsen yrittävät ihan numero ykkösenä jonossa samaan hoitoja. Hoksasin sen, että samana Vuonna heinäkuussa mies lähtee armeijaan ja jos ilmoitamme, että haluamme jatkaa hoitoja helmi-maalikuussa sairaalalle mieluummin ilmoitamme hieman jo aikaisemmin ja heti jos ei päästä hoitoa aloittamaan voi olla, että pahimmassa tapauksessa ei keretä ennen kesä sulkuja yhtään hoitoja tekemään. Viimeksi ainakin meni niin, että ivf jonoon laitettiin meidät 2017 helmikuussa päästiin vasta suunnittelu käynnille saman vuoden marraskuussa. Jos hyvin kävisi ennen miehen armeijan menoa ehkä yksi kokonainen ivf lyhyt kaavan hoito kerkeäisi tekemään.Viimeksi ensimmäisestä siirrosta tärppäisi voisin olla raskaana just miehen armeija ajan ja pojan ja uuden tulokkaan ikä ero tulisi noin 1v11kk olemaan. Jos kaikkea menee huonon suunnitelman mukaan niin ainakin ilmoitetaan sairaalaan, että kiinnostuneita hoidosta olisimme ennen heinäkuuta 2020, koska mies menee armeijan silloin hoitoihin tulisi 6kk-vuoden tauko ja budjettia tuskin on mennä yksityiselle sellaiselle, mikä oisi viikonloppuisin auki ajattelen miehen armeijan viikonloppu lomia No ainahan sitä voisi luomuna yrittää silloin kun on lupa yrittää siis sektiosta 1v ainakin jonkunsortin yrittäminen oisi vireillä ja viikonloppu kotiutus lomilla tehdä asioita plus ennen armeijaa yrittää kotona jos ei keretä saada hoitoja. Ajatukset kuitenkaan pyörivät, ettei me tuskin luomu ihmettä saada, kun kaikki raskaudet alkaneet hoitojen kautta ja en usko ihmeisiin. Yritys näillä näkymin alkaisi ensi vuode maaliskuussa.
Toivotaan :)Mulla ei itellä oo kokemusta mut uskoisin et se vaikuttais ees vähän siihen asioiden etenemiseen et mainitset miehes armejan.
Moi kaikki! Ajattelin hypätä tänne mukaan. Olen vauvakuumeillut nyt vuoden verran. Aluksi yritin olla puhumatta koko asiasta, kun en halunnut painostaa miestä, mutta kyllähän se pahalta tuntui, kun ei voinut tunteistaan kenellekään puhua. Nyt olen omaksi ja miehen onneksi vähän rauhoittunut. Mieskin on alkanut olemaan myöntyväisempi ja asiasta on nykyään helpompi keskustella. Olemme nyt tulleet siihen päätökseen, että esikoisen yritys aloitellaan vuoden 2020 alussa, kun viimeinen pilleriliuska on syöty. Toivoisin että mies olisi yhtä innoissaan ja höpöttelisi kanssani vauvajuttuja, mutta koska tuo kuulemma vasta henkisesti valmistautuu, niin ajattelin liittyä tänne "höpöttämään." :angelic: Miten teidän kumppanit? Ovatko lähteneet heti tai myöhemmin mukaan vauvahömppään?
Pahoittelen jos tätä on jo kysytty, mutta olisiko teillä vinkkejä noihin vitamiini-/foolihappovalmisteisiin? Mitä merkkiä kannattaa käyttää? Käytättekö useampaa valmistetta vaiko vain yhtä? Olen vähän monttu auki kaikkia noita ravintolisiä selaillessani.
Foolihappo kannattaa aloittaa 3kk ennen yritystä. Muuta en osaa sanoa
Moi kaikki! Ajattelin hypätä tänne mukaan. Olen vauvakuumeillut nyt vuoden verran. Aluksi yritin olla puhumatta koko asiasta, kun en halunnut painostaa miestä, mutta kyllähän se pahalta tuntui, kun ei voinut tunteistaan kenellekään puhua. Nyt olen omaksi ja miehen onneksi vähän rauhoittunut. Mieskin on alkanut olemaan myöntyväisempi ja asiasta on nykyään helpompi keskustella. Olemme nyt tulleet siihen päätökseen, että esikoisen yritys aloitellaan vuoden 2020 alussa, kun viimeinen pilleriliuska on syöty. Toivoisin että mies olisi yhtä innoissaan ja höpöttelisi kanssani vauvajuttuja, mutta koska tuo kuulemma vasta henkisesti valmistautuu, niin ajattelin liittyä tänne "höpöttämään." :angelic: Miten teidän kumppanit? Ovatko lähteneet heti tai myöhemmin mukaan vauvahömppään?
Pahoittelen jos tätä on jo kysytty, mutta olisiko teillä vinkkejä noihin vitamiini-/foolihappovalmisteisiin? Mitä merkkiä kannattaa käyttää? Käytättekö useampaa valmistetta vaiko vain yhtä? Olen vähän monttu auki kaikkia noita ravintolisiä selaillessani.