Yritystä odottavat

Onnea plussista ja tervetuloa uusille :)

Kauankohan kierrolla mahtais kestää palautua jotenkin normaali uomiinsa.. tosin on se mulla aina ollut kovin epäsäännöllinen, joten en liikaa pistä siihen toiveita.. mut imetyksen loputtua tullut nyt kahdet menkat, välissä oli 52 päivää. Perjantaina saattoi olla ovis tuntemusten perusteella - talleteltiin edeltävästi ti-ke yönä, et ehkä turha toivoa. Ärsyttää muutenkin miehen telttareissu ja oviskin osui just siihen...

En tiiä pitäiskö siirtyä ihan yrittäviin, mut yritän edelleen mennä tjot linjalla. Plus vierastan vähän noita raskaaksi ketjuja, kun sielä ihmiset tuntuu raskautuvan nanosekunneissa :hilarious: ei sillä et esikoisen 1,5 vuoden yritys olis mitenkään erityisen pitkä, mut kyl se silti vähän on edelleen pelkona et tulee samanmoinen rupeama. Lisäksi ajatuksena oli et sit kun aletaan "yrittämällä yrittää" niin pitäs käydä ultraamassa mun munasarjat. Jälkitarkastuksen lausunnossa meinaan puhuttiin helminauhasta - mikä oman tutkailun jälkeen vois viitata pco:n suuntaan.
 
Onnea vauvasta niemja :) mulla ei toimi forumin appi ollenkaan jouduin sivujen kautta kirjautumaan ja tämä ei oikein toimi kunnolla :/
 
Mä tuun kans tänne päivittää, et vuosi siinä meni, ja nyt mies haluaa vielä neljännen. Tänään haettiin tuliterä auto johon mahtuu 7 ja mies on aivan liekeissä. Sanoi et meidän taloon mahtuu hyvin vielä tyttö :wink hän teki tästä aloitteen :Heartred mulla on pahasti opinnot kesken nyt mutta oon valmis tähän ihan sata nolla, ollu jo aikaa sit :Heartred
 
Mä tuun kans tänne päivittää, et vuosi siinä meni, ja nyt mies haluaa vielä neljännen. Tänään haettiin tuliterä auto johon mahtuu 7 ja mies on aivan liekeissä. Sanoi et meidän taloon mahtuu hyvin vielä tyttö :wink hän teki tästä aloitteen :Heartred mulla on pahasti opinnot kesken nyt mutta oon valmis tähän ihan sata nolla, ollu jo aikaa sit :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa twisted että mies vihdoin lämpeni neljännelle ja toivottavasti pian pieni jo ilmoittelee itestään :Heartpink

Meilläkin mies on ihan tytön teko -fiiliksissä, näiden kahden pojan jälkeen. :Heartblue:Heartblue
Mutta tietysti poikakin olisi tervetullut.

Hems, Tuohan on hyvä ajatus, kun vähän vihjaat että vois sen uuden auton sitten hankkia, ihan tarpeeseen. :wink
 
Onnea vauvasta niemja :) mulla ei toimi forumin appi ollenkaan jouduin sivujen kautta kirjautumaan ja tämä ei oikein toimi kunnolla :/
Hei! Valitettavasti Foorumin App on lopetettu. Toivottavasti selaimella lähtee rullaamaan:)

T. Bella Swan, mode
 
Kiitoksia kaikille! :) Kyllä toivotaan nopeaa raskautumista.
Hems, ei muuta kuin alat vaan puhuu enemmän ja enemmän vauvasta ja autosta :Heartred
 
Ei lapsi oikeesti niin paljon rahaa vie, ei ainakaan mun mielestä. Pienet ihmiset syö vähän ja tissillähän ne on pitkään. Vaatteet meillä ostetaan lähes 100% kierrätettynä ja mistään ei oo tarvinnu luopua. Saahan sitä lapsilisää sitten ja jos äiti on lapsen kanssa kotona, niin rahaa kuluu vähemmän kun se että käy töissä, liikkuu autolla ja syö ulkona. :) Koitat perustella sillä :P
 
Siis mun on pakko tähän myös todeta että vauvat ja pienet ihmiset ei vie paljon rahaa.
Me ollaan suht pienituloisia ja eleltiin jonkun aikaa miehen päivärahoilla + kotihoidontuella kitkuteltu useampi vuosi. Silti, meillä jää hyvin rahaa elämiseen, ei oo tarvinnut tinkiä mistään juurikaan, edes matkustelusta.
Ja lapsilla on kyllä kaikki tarpeellinen ja uudenveroista löydetty hurjasti suht edulliseen hintaan. :happy:
Vaipat on ehkä isoin menoerä jos miettii kuukausitasolla. o_O
Molemmat kun on poikia niin esikoiselta tietysti hyvin jäänyt tavaraa tälle nuorimmalle. Mutta me ei oo edes koskaan hirveästi hamstrattu vauvaa varten, vaan ostettu ihan tarpeeseen vain.
Hirveät listat tuli silloin esikoista odottaessa luettua mitä kaikkea pitäis olla, vaan eipä todellakaan tarvinnut kaikkea, ja onneksi ei etukäteen ehditty hankkiakkaan. :grin
 
Eilen, kun käytiin kirurgian polilla ja otettiin mansikkaluomista kuvia oli puhetta pojasta ja lapsista ja kuvaajalla oli useampi lapsi esikoinen jo lukiossa ja muuta pienempi lapsia. Hän kertoi, että ekan kanssa eka vuosi meni väsymyksen peitossa zombina, toista lasta ajatuksena ei koskaan niin vain toinen ja kolmas ilmoitti tulostaan ja yritys alkoi. Toisen kanssa kaikki oli helpompaa kuulema kaikkeen pieneen ei reagoinut ja tiesi miten toimia myös väsymys oli vähäisempi kokemuksen kautta ja toinen vauva ei ollut itkuinen niin koliikin ja mahavaivainen :Heartred tsemppasi yrittämään, kun se on mahdollista ja ajankohtaista.
 
Hetken on ettei ehdi katsoa niin johan tapahtuu. :D

Onnea plussasta Kaku15!

Tervetuloa Sininen kirahvi ja Heitsu1996! Tuossa on varmasti paljon pohtimista Heitsu, mutta ehkä ne asiat selkenee, kun aika kuluu.

Ihanaa että pääsette yrittämään twisted. Onnea yritykseen! :)

Ole vaan täällä siska ihan niin pitkään kun siltä tuntuu. :)

Ei vauva tosiaan ihan niin paljoa rahaa vie. Toki siihen voi saada kulumaan paljon jos ostaa kaiken uutena ja kalleinta laatua ja muutenkin kaiken mahdollisen. Mut paljon vähemmälläkin pärjää, halpismerkkiset vaunut on ihan hyvät ja tosi paljon saa käytettynä hyvälaatuista. :)
 
Mäkin oon sitä mieltä et lapsiin saa kulumaan sitä rahaa vain jos niin valitsee. Voi valita ostaako sitä gugguuta, molo kidsiä, jne uutena vai meneeks lahjoitetut, kirppikseltä ostetut, tai hm:t ja brändittömät. On toki asioita joihin kukin haluaa panostaa. Mulle ne oli esim kunnon rattaat - vaikka niissäkin päästiin jonkun toisen mielestä tosi halvalla. Ja sit on toki pakollisia menoeriä kuten turvakaukalo tai turvaistuin, mut onneks ne on kertaostoksia. Säästää voi sit muualta :)
 
Juuri näin siska!
Meilläkin oli rattaat ne joihin haluttiin panostaa, mutta nekin kuikuiltiin aleista jo hyvissä ajoin. :grin
 
Takaisin
Top