Heippa, voisin liittyä joukkoonne jos passaa
meillä siis puolison kanssa esikoinen syntynyt 12/17 ja nyt toinen haaveissa.
Esikoinen sai alkunsa kevyillä lapsettomuushoidoilla, ja uskonpa että ihan omin avuin raskautumiseen on aika pienet mahdollisuudet. Mulla siis taustalla pcos. Ehkäisy on ollut tässä jo vuoden poissa ilman plussaa, joten lähete lapsettomuuspolille on varmaan seuraava etappi.
Esikoinen sai alkunsa kevyillä lapsettomuushoidoilla, ja uskonpa että ihan omin avuin raskautumiseen on aika pienet mahdollisuudet. Mulla siis taustalla pcos. Ehkäisy on ollut tässä jo vuoden poissa ilman plussaa, joten lähete lapsettomuuspolille on varmaan seuraava etappi.
vähän seuraillutkin sun matkaa, kun kirjoittelin raskaaksi 2017 ryhmässä. Eiköhän tää oo ihan sopiva paikka, oli se ratkaisu yrittämisestä tehty tai ei :) Ja varmasti tuommoisen tautan ja vauvan keskosuuden myötä tulee paljon mietittävääkin ja varmaan vielä palautumistakin on. Tsemppiä uuteen arkeen :)
nyt oon pistäny isompien tavaraa aika reilulla kädellä pois, ni välillä sitä havahtuu isommille vaatteita katellessa hypistelevönsä jotain minivaatteitaki mut saavat nyt viel pysytellä kaupassa
kierto on kyl ollu todella outo jos oikeasti tärpänny
tyyliin yks hedelmöittymismahdolisuus kun kumi karkas viikko ovulaatio-oireiden jälkeen kun ei olla oltu ovulaationtienoilla edes samalla paikkakunnalla
nyt täytyy viel ootella josko viiva tuosta vahvistuu, pitää hakea digi ja testailla joskus ensviikolla

Mutta onnea vauvasta jokatapauksessa