Yritystä odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon alkanu kattoo vauva ohjelmia ja alkanu jännittää tulevaa synnytystä(en siis vielä oo plussannu),kun noi näyttää niin hankalilta ja haluisin päästä yhtä vähällä,kun ekalla kerralla

Mä taas toivon ihan superpaljon että saisin tokan kanssa sen kuuluisan eheyttävän kokemuksen kun esikoisen kanssa meni niin moni asia pieleen :sorry: tuossa uhosinkin miehelle että lapsia pykätään niin monta että mä saan kokea normaalin synnytyksen :grin
 
Oon yrittäny vastailla tänne varmaan kaikille jo kymmeniä kertoja, mistä sais tunteja lisää vuorokauteen :banghead:

Vargynja, Ihanaa että teidän pieni osaa jotenkin jo kaivata sisarusta <3 Eikä varmasti hellitä vauvakuumeenkaan suhteen. Teillä on selkeästi jo pikku hiljaa ajatukset siirtyneet sinne suunnille. :)

Sanpe, Itse olen joskus tikutellut ihan mielenkiinnosta ja aina saanut oviksen kiinni raskauskeijun herkillä ovistesteillä. Pisimmän kierron kp 34 mukaan mun ovis on ollut kp 20, joten vielähän hyvin ehdit saada kiinni. :)

tiada, Mä taas toivoisin että kolmas olisi eheyttävä kokemus. Esikoisen synnytys oli upea ja voimaannuttava. Sitten tän kakkosen jättikin vähän syvemmät arvet, oon nimittäin alkanut saada paniikin pelkästään lääkärin vastaanotolla. :confused:

Mulla loppui menkat kuin seinään ja alkanut ihme pahoinvointi. Sain rfsu testiin haamun joka hävis testiajalla kuivuttuaan. :D No, sen jälkeen nega mut tää ällöolo vaan yltyy. Eilen näin yöllä unta että oksensin, koska mulla oli niin huono olo. Oon oottanu täs nyt päiviä et jos tää muuttus jokskuu masupöpöks. :yuck:
Tilasin kuitenkin nyt First Responsen testit postilaatikkoon ihan just in case. Olis tarkoitus tehdä soppari personal trainerin kanssa treenien suhteen ja ennenkö sitoutuu maksamaan satasia täytyy varmaan sulkea raskaus pois :pompus:

Muuten täällä ei enää podeta niin valtavaa vauvakuumetta tällä hetkellä. Vähän samoja fiiliksiä ollut ilmoilla kuin tiuhtimuksella että ollaan jopa mietitty jos siirrettäis vauvahaaveita.
Omatkin ajatukset on alkaneet siirtyä pikku hiljaa töiden ja opintojen pariin (kohti unelma-alaa) Mutta elämähän loppupeleissä päättää kuin käy. :p
 

Liitteet

  • IMG_20190307_154738__02.jpg
    IMG_20190307_154738__02.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 360
  • IMG_20190307_155236__01__01.jpg
    IMG_20190307_155236__01__01.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 361
Niin oliks toi Miitu se rfun testi tossa kuvassa vai first response? Että pitääkö onnitella, vai odottaa tokaa testiä :grin Ihan lupaavaltahan tuo näyttää, mut on mullakin kyllä pari kertaa haamulaisia noihin herkkiin testeihin tullu, jotka sit ei ookkaan olleet mitään..

Täälläkin vauvakuume taas vähän rauhallisemmassa vaiheessa. Mut mihinkäs se kokonaan läksis, kun siitä on kärsinyt melkeen koko ikänsä :rolleyes:
 
Miitu, mäkin näen tossa himmeän viivan. Enkä mä yleensä näe viivoja siellä missä niitä ei ole. ;) Jospa siihen seuraavaan testiin tulisi ihan selkeä viiva.

Mäkin toivon seuraavasta synnytyksestä eheyttävää kokemusta. Vielä neljän ja puolen vuoden jälkeenkin vaivaa, kun jouduttiin kesken ponnistamisen sektioon. Toivottavasti me kaikki saadaan se eheyttävä synnytys.

Sanpe, mä en ole testaillut itse, mutta jos sulla on nyt pitkä kierto ovis saattaa hyvinkin olla vasta tulossa. Onnea sen metsästykseen. :)
 
Toi on rfsu ja siis näissähän oli just syksyllä tätä että antoi aika näyttäviäkin haamuja, jotka todellisuussa oli vaan viallisia. Meiän lähikaupassa ei ollu muita. :banghead:
Oottelen siis FR!

Toivottavasti Vargynja sielläkin seuraava kokemus olisi se eheyttävä! :Heartred

Synnytyskokemus on niin tärkeä. Huomasin itse sen että uskon tuon kokemuksen jättäneen syvemmät jäljet muhun kuin ajattelinkaan ja että mulla oli jopa jonkunlaista masennusta tuosta johtuen. :sad001
 
Oon samaa mieltä synnytyksestä, mä koen itteni nii epäonnistuneeksi ku kaks epäonnistunutta synnytystä takana. Nyt toivon sitä hyvää synnytystä, mikä korjais ittetunnon sen suhteen.
 
Oon samaa mieltä synnytyksestä, mä koen itteni nii epäonnistuneeksi ku kaks epäonnistunutta synnytystä takana. Nyt toivon sitä hyvää synnytystä, mikä korjais ittetunnon sen suhteen.

Voi niemja... Toivon sulle ihan todella paljon hyvää kokemusta! :Heartpink Tää voi olla se eheyttävä.
 
Laskin jollain netin raskauslaskurilla, että vielä ensi kuussa voisi olla mahdollista saada lapsi alulle että ikäero olisi alle 3v. Riippuu tietysti, jos ovis tuleekin myöhemmin :rolleyes:
Meinasin mä miehelle sanoa, että mitä jos kokeillaan..

Ihan tuntuu pahalta, miten tärkeäksi asiaksi noinkin pieni asia on muodostunut :sad001
Kaikki ei saa lapsia vaikka kuinka yrittävät, ja mä lasken tommosia.
Vaikka eihän kyse todellisuudessa taida edes olla tuosta ikäerosta. En vaan jaksaisi enää tätä jahkailua, tätä "ehkä mies vielä joskus... ehkä se kohta..."
Jos en sitä lasta saa, niin pakkohan tässä on oman mielenterveyden kannalta päästää siitä haaveesta irti ja keksiä joku muu tarkoitus elämälleen. Ilman tätä hemmetin jossittelua :wink
 
Flikka tuttu tunne. Mä kans vihaan eniten sitä, että jotain asiaa ei saada päätökseen, vaan just tuo et no katotaan ny. Se on joko lupaus että se tehdään tai sitte ei.
Meillä on tuon 4 suhteen ollu nyt vähä semmosta jahkailua, mut on se onneks jo 80% varmaa että se tehdään, ja se tehdään taas heti tämän 3 perään.. Ainakaa mies ei enää tyrmää mitää mun puheita siitä :D
 
Täällä seuraillaan miten tämä kk-kierto lähtee tästä menemään. Mulla on ollu viime ja tällä viikolla mahakipuja. Parina päivänä aika koviakin. Jätin macan pois jos se auttaisi. Toivottavasti ei joka kuukausi oo tällasia oviskipuja :confused004
 
Laskin jollain netin raskauslaskurilla, että vielä ensi kuussa voisi olla mahdollista saada lapsi alulle että ikäero olisi alle 3v. Riippuu tietysti, jos ovis tuleekin myöhemmin :rolleyes:
Meinasin mä miehelle sanoa, että mitä jos kokeillaan..

Ihan tuntuu pahalta, miten tärkeäksi asiaksi noinkin pieni asia on muodostunut :sad001
Kaikki ei saa lapsia vaikka kuinka yrittävät, ja mä lasken tommosia.
Vaikka eihän kyse todellisuudessa taida edes olla tuosta ikäerosta. En vaan jaksaisi enää tätä jahkailua, tätä "ehkä mies vielä joskus... ehkä se kohta..."
Jos en sitä lasta saa, niin pakkohan tässä on oman mielenterveyden kannalta päästää siitä haaveesta irti ja keksiä joku muu tarkoitus elämälleen. Ilman tätä hemmetin jossittelua :wink


Mullakin on 3v ikäero"raja", ihan siitä syystä että saisin sillon käyttää samoja vuosituloja ku esikoisesta :angelic: Meillä siirty yrityksen alku kesän yli, jotenkin tuntuu että mä tarviin vielä hetken palautumiseen ja siihen et oon taas sinut kroppani kanssa :rolleyes:
 
Voi Enni apua, oon niin pahoillani, mitä on käynyt? :sad001

Vähän kuulumisia täältä suunnalta. Eli tosiaan yritin viikon verran tikutella sitä ovista ja kun ei kuulunut niin lopetin. Noh, maanantaina sit katoin et nyt saattais olla semmosta vuotoa et koitin tehdä ovistestin, ja tadaa, plussaa näytti. Ristiriitasissa fiiliksissä sit miehelle kerroin et yritetäänkö tästä kierrosta kun laskettu menis sit sinne joulukuun puolelle jos tärppäis. Ja kun mä en tosiaan sitä toista joulukuista olis halunnu :joyful:
Mies sit "onneks" sattu olemaan sen verran kipeä, ettei sitä sit huvittanu touhuilla. Noh, kuitenkin plussatestin molemmin puolin ollaan harrastettu seksiä, eli mahdollisuus raskauteen on kuitenkin :) Nyt sit jännityksellä täytyis oottaa viikkon verran että alkaako ne menkat vai ei. Raskaus on kyllä toivottu ja oon ilonen jos tärppää,vaikka sit syntyiskin joulukuussa :joyful:
 
Onpas siellä jännät paikat Sanpe, pidämme peukkuja jotta plussa pärähtäis! :happy:

niemja, Mies ei varmaan tuossa kohin uskalla enää sanoa mitään. :grin 4 on hyvä luku! :wink

flikka, Onpas kinkkinen tilanne ja varmasti raskaskin. :sad001 Jahkailu on ehkä pahinta ja saa halkomaan hiuksia. Toivottavasti syntyisi päätös suuntaan tai toiseen. Mun mielestä sun ainenkin kannattaa mainita miehelle asiasta, että mitäs jos... aina voi yllättyä :shy:

Omaa napaa sen verran, että huonot olot on menneet ja First Responsessakin oli jokin viivanpaikka vain. Mietin josko oli jotain yritystä.. (Apteekin ultrassakin oli meinaan aiemmin silmin nähtävä haamu.) Vai oisko sitten toinen ovis kiertoon tms.
Mitä nyt ikinä onkaan. Kroppa on niin sekasin etten ota tästä enää mitään tolkkua. Tympäsee kun mulla oli vuoden verran säännölliset kierrot :meh:
 
Sain keskenmenon ja nyt odotellaan että pääsee yrittämään uudelleen. Ei sitten saadakaan sitä alle 3-v ikäeroa, mikä oli toive. Mutta jos nyt vielä uusi vauva saataisiin joskus.
 
Takaisin
Top