Yritystä odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä odotellaan vuoden varoajan täyttymistä sektiosta, tai edes riittävän lähelle pääsyä... Ehkä pientä varaslähtöä otetaan kesällä (kuopus syntynyt 10/2018), mutta ei nyt kevään aikana vielä uskalla. Minipillerit käytössä ja jäänee loppukesästä pois.
 
Tervetuloa mangustimamma! Tsemppiä varoajan kanssa odotteluun.

Mua alkaa jo vähän jännittää että pitääkö siirtyä odottajiin, vaikka kumi on ollut käytössä. Nyt on menossa jo kp 41, mutta testasin pari päivää sitten puhtaan negan. o_O Ehkä pitää ostaa tuoreita testejä. Tekemäni oli jäänyt vuodelta 2016, kun silloin yritettiin ja taitaa olla vanhentunut... Kyllä mun kierto on vähän keskimääräistä pidempi, mutta ei yleensä nyt ihan näin pitkä. Ilolla otetaan vauva kaiken kuumeilun jälkeen vastaan, jos nyt tulee, mutta hetki on kyllä huono. Olisi hyvä päästä toipumisessa pidemmälle. Ihan jo lapsen hiihtoloma sai aikaan uupumusta (siis tavallista arkea enemmän).

Mitä muille kuuluu?
 
Vargynja, apua onpas jänniä aikoja edessä ! Tuu heti sit ilmottamaan mitä uus testi näyttää, jos päädyt testailemaan.

Mulla alko viime viikolla menkat, oli kyllä aika pettymys. Jotenkin oli niin varmat fiilikset että olis voinu tärpätä. Mut ihmehän se olis ollu jos heti ekasta yrityskierrosta olis raskautunu.
Jos tästä kierrosta ei nyt tärppää ni sitten pidetään ainakin yks kuukausi tietoisesti väliä yrityksestä ettei tulis toista ihan loppu vuoden vauvaa :joyful:
 
Mulle iskee ahdistus, kun tajusin, että aika loppuu kesken, jos meinasin saada tahtomani alle 3v ikäeron. Kuopus on nimittäin syntynyt tammikuussa.
Ihan naurettavaa, kuinka paljon oikeasti täytyy tehdä työtä muuttaakseen tuota ajattelua :wideyed:
Se on vaan pinttynyt niin tiukasti kiinni se haavekuva :rolleyes:
 
Vielä en ole kauppaan ehtinyt uutta testiä hankkimaan ja muutenkin taitaa siirtyä testailu viikonloppuun. On nimittäin lähes mahdotonta käydä yksin vessassa lapsen hoitoaamuina. Hän kun pomppaa pystyyn viimeistään mun kellon soidessa ja haluaa kanssani yhdessä vessaan. Viikonloppuna voi onnistua harhauttamaan.

Toivottavasti Sanpe teillä tärppää eikä tarvi pitää taukoa. :)

Flikka, ymmärrän. Se on vaikea luopua haaveesta ja muuttaa se toisenlaiseksi.
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92, esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa

Unisieppari, ensimmäisen yritys alkaa alkusyksystä 2019

Siska, esikoinen 7/18, tjot 12/18 ja kierron palautumisen odottelua
 
Nostin listan ja nappasin itseni siltä nyt ainakin hetkeksi pois. Ajatukset on jotenkin sekavat aina näin kun kierto alkaa taas alusta, joten nyt täytyy hetki miettiä mitä tässä oikeasti loppupeleissä haluaa. Jään nyt ainakin hetkeksi keskustelusta sivuun, mutta toivon teille kaikille pikaista plussaa sitten kun kukin pääsette yritystä aloittamaan. :Heartred
 
Se on hyvä aina välillä pysähtyä miettimään mitä haluaa. Toivottavasti löydät selvyyden, Nuppunen. :)

Mun ei tarvinnutkaan hakea uutta testiä, kun vuoto alkoikin eilen. Pään kasaus ja kuumeilu siis jatkuu.
 
Vargynja, varmaan ristiriitaset fiilikset. Vaikka ei vauva vielä oliskaan ajankohtanen niin silti se pettymyksen tunne on hirveä!

Täällä lähipiirissä vauvauutisia, paras kaveri oli tehny positiivisen testin. Voi tätä kuumeen määrää! Niin toivon et itelläkin tärppäis äkkiä, olis ihan huippu juttu olla samaan aikaan raskaana. Kaverin esikoinen syntyi viimeks juuri ennen kun ite aloin odottamaan omaa lasta. Olis niin kiva jos nyt osuis odotusaika samaan aikaan :)
 
Pakko myöntää että oli se aikamoinen pettymys, kun vuoto alkoi. Helpompaahan se näin on ettei vauvaa tähän tilanteeseen tule, mutta kun sitä vauvaa silti niin kovin kaipaa. Toivottavasti sulla tärppää pian Sanpe ja pääset odottamaan yhdessä kaverin kanssa. :)
 
Ymmärrän tuon pettymyksen vaikka aika olisikin huono. Itsekin olin tammikuussa syönyt noita minipillereitä vähän miten sattuu ja pakko oli testi tehdä. Vaikka kuopus oli vasta 3 kk ja tiedän että raskaus olisi ollut hirveä riski, niin silti sitä tunsi pelkästään pettymystä kun testiin piirtyi vain yksi viiva. :sorry:
 
Mä neulon sairaalalle vauvan sukkia ja myssyjä. Voi apua sitä haikeuden määrää! :oops:
Miehelle niitä näyttelen, että kato! Kato miten pieni!!
Käytän mallina omien lasten saamia myssyjä, ja niitä mies aina välillä hypisteleekin. Että näin pieni tuo meidän kovapäinen lapsi joskus oli!
Jospa alkais lämmetä :wink
 
Tervetuloa mangustimamma!

Tullut nyt vähemmän seurattua tätä ketjua kun oma vauvakuume aika neutraali tällä hetkellä, miettiny jopa jos siirtäisi vauvahaaveita vaikka vuodella vielä..mutta vielä ainakin pysytty siinä loppuvuodessa, katsotaan mihin tilanne tässä kevään ja kesän aikana muovautuu! Yritän roikkua kuitenkin mukana ja pysyä ajantasalla muiden tilanteista :)

Toivotaan sanpelle pikaista tärppiä ja että flikan mies vielä lämpenisi uudelle vauvalle!
 
Täällä taas täti myöhässä, tosin luulen taas että kierto vain menee omia polkujaan, ollaan kuitenkin kumia käytetty o_O tilasin Raskauskeijulta pari testiä kun omat varastot on näköjään loppu.
 
Toivottavasti sun kierto pian tasaantuisi Niittipyssy. Ellei sitten ole tullut siittiöt kumista läpi. ;) Onhan se kyllä tosi epätodennäköistä. Ja turhauttavaa kun kierto heittelee.

Nyt taitaa meidän poikakin haluta pikkusisaruksen. Eilen kun hän leikki vauvaleikkiä kysyin olisiko kivaa jos meillä olisi vauva, hän vastasi myöntävästi. Harmi että hän joutuu sitä odottamaan pitkään. Ehkä hän lämpeni vauvoille, kun nähtiin hiljattain yksi alle 2kk ikäinen söpöliini. <3 Ei enää muistanutkaan että meidänkin poika on ollut joskus niin pieni. Eikä varmasti ainakaan laske vauvakuumetta, kun pitää sellaista sylissä. :D
 
Meillä tyttö jo viime jouluna toivoi pikkuveljeä ja hän puhuu siitä jatkuvasti,jopa päiväkodin työntekijät luuli,että oon raskaana,kun se puhuu et hänelle tulee :D
 
Sieltähän täti taas tuli viitisen päivää myöhässä, en taida enää ees yrittää ymmärtää mun kiertorytmiä :grin

Mulle tuli ihan hirvee vauvakuume kun selasin tuon esikoisen ensimmäisiä kuvia :p jospa kohta uskaltaisi jättää ehkäisyn pois...
 
Niittipyssy, toi on kyllä totta. Aina kun kattoo ihan ekoja vauvakuvia tulee ihan hirvee vauvakuume!

Ootteko käyttäny ovistikkuja? Ja millä tuloksilla?
Mulla tällä hetkellä kp 16/27-32. Oon tikutellu nyt viikon verran, välillä jopa kahesti päivässä. Mut en oo saanu plussaa ollenkaan. Ekoissa testeissä tuli haalea viiva tulosviivaan, eli siis pitäis olla negatiivinen. Mutta sit sekin jäi pois. Enkö vaan saa ovista kiinni vai voikohan olla vielä tulossa ? Täällä pyörii jo kauhukuvat päässä että mitä jos ei enää ovuloi ollenkaan :joyful:
 
Mä oon alkanu kattoo vauva ohjelmia ja alkanu jännittää tulevaa synnytystä(en siis vielä oo plussannu),kun noi näyttää niin hankalilta ja haluisin päästä yhtä vähällä,kun ekalla kerralla
 
Takaisin
Top