Yritystä odottavat

Kiitos, Vargynja, en tiennytkään että täällä on sellainen osasto/ketju.

Se löytyy siis tuolta terveisin katkenneet ajatukset: http://forum.vau.fi/forums/enkeleiden-vanhemmat.136/ Tuolla näkyvällä puolella on varsin hiljaista vaikka kyllä sielläkin välillä viestitellään. Salainen ryhmä onkin paljon aktiivisempi.

Flikka, en tiedä miten virallisesti kuuluisi, mutta mä laskisin siitä kun vuotaa kunnolla.
 
Tänään me saatiin oikein kylpeä auringosta ja voi hurja sitä energian määrää. Kesä ei kuulu lempi vuodenaikoihini (tiedän, olen varmasti poikkeus!) mutta tää alkukevät ja kesän odotus kyllä. :happy:

Sama homma, tai siis kesä on ihan kiva siihen +25:een asti, sen jälkeen mun mielestä tuskaa :joyful:
 
Mä en tykkää kesästä myöskää, menee +22 lämpötilaan mutta ei enempää. Tää kevät on ihanaa aikaa:Heartred

Täälä on rv28+3 menos ja olo alkaa olla ku valaalla, yhtä iso maha on nyt ku esikoisesta rv38 :D että mihinkä tämä vielä kasvaaki.. Vointi on muuten hyvä ja kerranki oon pystyny nauttimaan raskaudesta, mitä en poikien aikaan pystyny tekemään. Väsyä vaan pukkaa, mutta tavoote on olla töis pääsiäiseen jos vaan olot antaa myöten :) äitiysloma alkaa 11.5 vasta.
 
Mä tykkään kaikista vuodenajoista, tai kaikista löytyy hyviä ja huonoja puoli kyllä, mutta kyllä tätä aurinkoa ja lämpöä on kaivattukin, ihanaa, että lapsille voi pukea kevyemmin ja alkaa tuntea jalkojen alla soran/asfaltin, heti paljon virkeämmän oloinenkin kun valoa enemmän!

Meneepä niemja jo pitkällä, äitiyslomakin tavallaan jo ihan nurkan takana!

Itse oon tässä kiertoa kartoittanut ja koettanut jaksaa päivät uhmaikäsen ja esiuhman kanssa rakennusprojektin keskellä, haettiin kyllä lapsille syksyks hoitopaikat ja ite alan ainakin keikkaa tekemään, että pääsee ees jokski aikaa pois kotoota ennen kolmosta!
 
Meillä esikoisella uhma vaan jatkuu kovana, vaikka ikää jo 4v. Tyhmänä kuvittelin, että se oli paha kaksi vuotta sitten :rolleyes:
Kuopus alkaa vasta nyt saada niitä kilareita. Huutaa vaan että * _tähän nimi_ tahtoo! TAHTOO!" Ja lyö nyrkkiä ilmaan. Esikoisella oli astetta rankemmat raivarit tuossakin iässä, joten en vaan voi ottaa poikaa vakavasti :hilarious:
Missä poika heristää nyrkkiä ja polkee jalkaa, tyttö huusi kurkku suorana, rimpuili ja kieri lattialla. Koskea ei saanut, mutta vieressä piti olla.

Täällä myös kevät ihminen! Eilen päästiin jo ekaa kertaa esikoisen polkupyörän kanssa liikkeelle :)
Tää kevät kyllä ollut jotenkin hirveen rankka, ei oo pahemmin jaksanut
 
Musta tuntuu että uhmat on vuosi vuodelta pahempia. Meillä 4-v uhma saattaa olla nyt vähän jäämässä taakse. Kaikki tosin vieläkin kiukuttaa, mutta se vastaan haraaminen on vähentynyt.

Mä tykkään eniten talvesta ja kesästä. Joten kun talvi nyt on jäänyt taakse odotan että päästäisi sinne kesään. Onhan se kyllä kiva kun linnut laulaa ja voi laittaa hiljalleen vähemmän vaatetta tai ainakin ohueampaa. Viikonloppuna olisi tarkoitus kaivaa pojan polkupyörä varastosta.
 
Mä tykkään eniten keväästä ja syksystä. Kesässä on ihanaa se ulkoilun helppous, kengät jalkaan ja menoksi!
Mutta saan helposti auringonpistoksia ja kirkas valo laukaisee migreenin :rolleyes:
 
Mä en tykkää kesästä myöskää, menee +22 lämpötilaan mutta ei enempää. Tää kevät on ihanaa aikaa:Heartred

Täälä on rv28+3 menos ja olo alkaa olla ku valaalla, yhtä iso maha on nyt ku esikoisesta rv38 :D että mihinkä tämä vielä kasvaaki.. Vointi on muuten hyvä ja kerranki oon pystyny nauttimaan raskaudesta, mitä en poikien aikaan pystyny tekemään. Väsyä vaan pukkaa, mutta tavoote on olla töis pääsiäiseen jos vaan olot antaa myöten :) äitiysloma alkaa 11.5 vasta.

Sori en yhtään muista onko ollut puhetta mutta tiedätkö kumpi sieltä on tulossa? :dummy::dummy1:
 
Me saatiin puhuttua miehen kanssa, ja lapsihaaveet saa jäädä jäähylle :sad001
Otin jotenkin paljon huonommin kuin odotin, mutta minkäs teet. Mä tahdon, mies ei, joten mä joustan.

Eikun siis etsimään uutta sisältöä elämään ja täyttämään pää muilla ajatuksilla!
 
Moi kaikille pitkästä aikaa! Monilla täällä raskaita asioita takana päin, toivottavasti kaikilla teillä on ihania asioita edessä päin :Heartred Uskon vakaasti niin.

Ihanaa niemja, sun raskaus onkin jo tosi pitkällä! :Heartred

Meillä on viikkoja kasassa nyt 21+0, ja rakenneultrassa on käyty. Oli niin huojentavaa, kun meidän pienellä pojalla oli kaikki hyvin :Heartblue
 
Voi, raskas päätös siellä flikka. :sad001 Tsemppiä! Kurjaa kun näissä asioissa joutuu toinen kärsimään. Toivottavasti kuitenkin vielä myöhemmin saisitte sen kolmannen.

Kiva kun käyt kertomassa kuulumisia Gemma. :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
 
Ei oo itekään tullu kirjoitettua tänne kyllä pitkään aikaan. On tosiaan aika monella ollu vaikeita asioita koettavana/päätettävänä, voimia ja tsemppiä:Heartred

Oon aika huono kirjoittelemaan, kun ei varsinaisesti ole itsellä mitään uutta asiaa. Edelleen yrityksen aloittamista odotellaan, mutta eiköhän sitten kesää kohti ala olla itselläkin enemmän intoa kirjoitella tänne, kun syksy lähenee:) Nyt nautin tästä ihanasta auringosta sekä valoisemmista päivistä ja illoista! Oon kyllä ihan kevät/kesäihminen:happy:
 
Jippijajei, täällä alkoi ekat menkat ajallaan! Yksi huoli ja odotus vähemmän, kun pelkäsin kauanko alkamiseen tulee menemään aikaa. Tosin kyllä ihan kamalaa samalla, vuoto on aivan tosi kovaa, ei mikään side riitä ja koko ajan juostava vessassa.. Ja jo 4 päivä menossa, eikä tahti hiljene yhtään. Kohta varmaan verenhukka :hilarious:
 
Jippijajei, täällä alkoi ekat menkat ajallaan! Yksi huoli ja odotus vähemmän, kun pelkäsin kauanko alkamiseen tulee menemään aikaa. Tosin kyllä ihan kamalaa samalla, vuoto on aivan tosi kovaa, ei mikään side riitä ja koko ajan juostava vessassa.. Ja jo 4 päivä menossa, eikä tahti hiljene yhtään. Kohta varmaan verenhukka :hilarious:

Oliko se niin et lopetit pillerit hiljattain? Mulla pillereiden lopettamisesta joku 2 kk menkat oli tosi runsaat ja sit tasottu :)
 
Oliko se niin et lopetit pillerit hiljattain? Mulla pillereiden lopettamisesta joku 2 kk menkat oli tosi runsaat ja sit tasottu :)


Ei ollut, lopetin ehkäisyn vuonna 2015. Ei ollut mitään oireita siitä, menkatkin oli ihan normaalit sen jälkeen.
 
Vargynja, Voi kun voisi sanoa samaa että uhma alkais hellittää lähemmäs 4v :nailbiting: Tuntuu että kovasti kyllä aaltoilee. Oli jo helpompi vaihe ja nyt tuntuu että kaikesta saa vääntää ja pienelle miehelle kaikki on yhtä kiukkua! Mutta ehkä meilläkin vielä näkyy valoa tunnelin päässä :grin

Onpa ihana niemja kun pidätte yllärinä kumpi sieltä tulee! :happy: Onko minkäänlaisia tuntemuksia, tai onko sulla aikaisemmin ollut selkeitä ajatuksia sukupuolesta?

flikka, Onpa siellä ollut raskas päätös :sad001 Mitä se teillä käytännössä tarkoittaa että jäähyllä, voisiko asiaa katsoa uudestaan ehkä hieman myöhemmin? Miehetkin tuntuu, ainenkin näissä lapsiasioissa olevan yksiä tuuliviirejä :smiley-angelic006

Kiva kuulla Gemma myös kuulumisia ja että saitte hyviä uutisia rakenneultrasta. :happy: Hirmu pitkälläkin jo olet, mihin tää aika oikein menee :eek:

Unisieppari, Ei onneksi enää pitkä aika ole odoteltavana siellä ja nyt voi tosiaan keskittyä tästä keväästä nauttimiseen, niin kohtahan se kesä jo onkin ja sitä myöten pian syksy. Tsemppiä siis odotteluun! :)

Enni, Hieno homma että ne menkat sieltä tulivat ajallaan, eikä kierto mennyt sen koomin sotkuun.

Musta tuntuu ettei normaaleja menkkoja enää km jälkeen ookka. Ihme tiputtelua ja tuhruttelua vaan. Kierto myös heittää joka kuukausi päivällä tai parilla. :shifty:
Täytyy varata gynelle aika. Ilmeisesti voisi liittyä jotenkin keltarauhaseen pikaisella googlauksella. :pompus: Ja ainenkin joissain tapauksissa kai voinut mennä se puoli vuottakin palautua.
 
Miitu älä pelottele!! :hilarious: Tuntuu, ettei normaaleja ole muutenkaan enää, ensin jälkivuoto, sitten synnytyksen jälkeen kun alkoi menkat, oli yli puoli vuotta ihan kauheeta ja nyt tää :grin
 
Takaisin
Top