Yritystä odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tipsu, mä oon käyttäny macaa vain vähän enne yritystä ja yrityskierroissa, tiiä sitte häntä mutta kummatki tärpänny ekasta yk että onko voinu macalla olla vaikutusta johoki vaiko eikö..pahanhajuista ja makuista se ainakin on :p

Sanpe, meillä mies ei oo koskaan puhunu yrityksestä kellekään, raskausuutisiaki kertonu vasta turvallisilla viikoilla sit kun sattuu näkee lähipiiriään..ei oo sen tyylinen että hehkuttais asialla, perus suomalainen mies ko on :joyful: ehkä tää aihe on vaan miehelles tärkeä että haluaa jakaa sitä ja kokee että saa sitten tukeakin jos asiat meekkään niin kuin ajatellut..mutta ymmärrän kyllä sunkin ärsytyksen!
 
Menkat taas myöhässä ja tuntuu siltä et ne alkais saas nähä mulla on ollu lämmöt nyt 36,5-36,8 eikä missään kierrossa oo ollu tällästä :)
 
Tiuhtimus: Oho, onpa tärpännyt nopeasti! Minä ostin macaa kapseleina juuri sen takia kun luin, että se on tosi pahan makuista :grin Macasta lupaillaan "Hedelmällisyyttä, seksuaalista vireyttä ja suorituskykyä sekä hormoonitoimintaa tukevaa" Kuulostaa hyvältä :rolleyes::grin

Ei ole minun mies tietääkseni kertonut kenellekkään siitä, että ruetaan kohta yrittämään toista lasta. Itse olen kertonut läheisimmille ystäville. Kertoi kyllä silloin viime raskaudesta joillekin kavereilleen aika aikaisin.
 
Sanpe, mäkin veikkaisin, että aihe vaan on tärkeä ja ehkä hakee sillä tavalla sitä tukea, jos kaikki ei menekään helposti :)
Meillä mies kertoi esikoisen raskaudesta varmaan suurimmalle osalle kavereistaan jo alussa, ja mua se ärsytti. Mutta enpä voi valittaakaan, se oli miehen tapa iloita asiasta. Toisesta ei kertonut ennenkuin vasta nt-ultran jälkeen, ja osalle vasta kun törmättiin kaupassa kavereihin ja mun maha oli jo hirvittävän iso :grin
Oli ehkä toisen kohdalla tietoisempikin riskeistä. Esikoisen kohdalla oli ne hattaralasit silmillä.

Mä pyörin täällä ryhmässä joskus syksyllä/talvella, ja sitten laitoin koko foorumin kiinni hillitäkseni vauvakuumeitani :rolleyes:
Ei siis yritetä edelleenkään.
Muutaman kerran ollaan puuhailtu ilman ehkäisyä, että ei asia enää ole miehelle ihan nounou, kun tuollaisen riskin ottaa :p
Mutta sitten toisaalta taas sanoo, että toivottavasti en ole raskaana o_O Oon kyllä laskenut, että aaaaaaaika epätodennäköistä olisi raskautua niistä parista kerrasta. Vaikka mistä sitä tietää, jos kierto onkin päättänyt haistattaa pitkät ja hähää, täältäpä tulee :dummy:

Mä olen hakenut töitä ja kouluun, että ollaan sillä tavalla menossa nyt tästä pikkulapsiajasta eteenpäin. Tammikuussa kuopus täyttä kaksi, joten ehkäpä tässä joutuu vielä työkkärin listoillekin ennenkuin vauvaa tulee :bored:
 
Mikä tilanne nyt siellä tiada?

Toivottavasti kierto palautuu nopeasti Tipsu. :)

Me ei puhuttu ensimmäisen yrityksestä kuin yhdelle ystävälle, josta tuli sitten kummi. Toisen kuumeilusta olen itse puhunut "sitten joskus" hengessä. Varmaan Sanpe miehesi on tosiaan niin innoissaan siitä ja kaipaa ehkä tukea, mutta olisi kyllä mielestäni voinut puhua kanssasi asiasta ennen kuin alkaa puhua ulkopuolisille. Varsinkin kun vaikka se on miehenkin asia se vaikuttaa enemmän naiseen. Voisin itsekin kyllä tuollaisesta loukkaantua.

Kiva kun palasit kertomaan kuulumisia flikka. :) Ihmeellisiä tuuliviirejä nuo miehet kun tekee yhtä ja sanoo toista. Ei sitä ikinä tiedä jos vaikka tärppäisikin kun on vähän varomaton. ;) Meidänkin esikoisen la vaihtui ultrassa viikolla, kun ovulaatio olikin ollut viikon myöhässä.
 
Ohoh, mikäli plussa vahvistuu niin flikalle tuli juurikin se "hähää" :joyful: Siinäpä ois muuten hauska työnimi vauvalle :grin

Pahoittelut tiadalle menkoista :sorry:

Mua vaan ärsyttää kun mies "härnää". Ensin puhuu ehkäisyn poisjättämisestä ja heittelee tyyliin "tehtäiskö vauva" mutta sitten yhtäkkiä kaivaakin kumit laatikosta. Meinaa mennä vähän tunteisiin :meh:
 
Voi harmi kun menkat alkoi taas tiada. :(

Onpa ärsyttävää käytöstä mieheltäsi Niittipyssy. :\ Olisi puhumatta kokonaan, jos ei ole tosissaan. Jospa seuraavan kerran kun kaivelee kumeja huomautat että sähän just puhuit että jätetään pois ja tehdään vauva. ;)
 
Voi harmi kun menkat alkoi taas tiada. :sad001

Onpa ärsyttävää käytöstä mieheltäsi Niittipyssy. :meh: Olisi puhumatta kokonaan, jos ei ole tosissaan. Jospa seuraavan kerran kun kaivelee kumeja huomautat että sähän just puhuit että jätetään pois ja tehdään vauva. :wink

Vois tokaista "ei sitä vauvaa noilla taideta tehdä" :grin
 
Niittipyssy meillähän tämä kolmas raskaus alkoi, kun mies halus ehkästä sen kierron missä sain koulutulokset kuulla, ja kahdesti oli sitte ilman kumia seksiä ja eiköhän siitä kierrosta raskauduttu :D

Mä taidan olla aiva hullu mutta lukeudun tänne ryhmään edelleen, koska odotan jo koska päästään neljättä yrittämään :D se on jo 90% varmaa, että se tehdään, joten odottelen jo sitä. Aion tehdä sen putkeen kolmosen jälkeen, sitten käyn silmäleikkauksen ja sitte haen kouluun uudestaan. Nyt menossa rv23+4 :D
 
Eilen tuli vähän tuhruvuotoa, ja tänään testi näytti negaa. Kiinnittymisyritys?
Ja mies osti kaupasta kumeja, eli ei taida yritys alkaa vielä.
En oikein tiedä mitä ajatella. Ei se pahaa tarkottanu, päin vastoin. Mutta tilannetaju vois olla joskus kiva. Mä huolehdin, tuleeko mulle elämäni eka km, ja mies huolehtii kaupasta ehkäisyn :shifty:
 
Voi kurja flikka. Osan ottoni ja voimia! <3 En ihmettele jos tuntuu kurjata, kun miehesi juuri tuossa tilanteessa menee ostamaan kumeja.
 
Ei se haittaa,että tulivat ei me vielä kunnolla yritetä :) oon miettiny ku oon vuoden tässä kärsiny enemmä ja vähemmä virtsatien tulehduksesta niin vaikuttaako se lapsen saamiseen?
 
Eilen tuli vähän tuhruvuotoa, ja tänään testi näytti negaa. Kiinnittymisyritys?
Ja mies osti kaupasta kumeja, eli ei taida yritys alkaa vielä.
En oikein tiedä mitä ajatella. Ei se pahaa tarkottanu, päin vastoin. Mutta tilannetaju vois olla joskus kiva. Mä huolehdin, tuleeko mulle elämäni eka km, ja mies huolehtii kaupasta ehkäisyn :shifty:

Miehet ja niiden tilannetaju :facepalm:
 
Takaisin
Top