Yritystä odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92, esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa

Unisieppari, ensimmäisen yritys alkaa alkusyksystä 2019
 
Mä oon uskaltanu tehdä mitää hankintoja vasta rakenneultrien jälkeen, oon sen verran taikauskonen et pelkään sen tuovan huonoa onnea.
 
Mä oon jotain vastustamattomia pieniä vauvanvaatteita ostanut joskus säilöön vaikken just sillon ois ollutkaan raskaana..aatellu jossei itsellä pääse käyttöön ni aina voi laittaa eteenpäin kiertoon, lahjaksi tms.jos laput vielä paikoillaan.
 
Minäkin oon yleensä hankintoja tehnyt vasta ultrien jälkeen, mutta esimerkiksi nyt nappasin aivan supersuloiset pipon ja töppöset, ihan sillä mielellä että sitten joskus <3
Oon myös taikauskoinen kyllä ja pelkään usein että jinxaan jotenkin. :/
 
Siis vitsi että teki tänään kirppiksellä mieli kuumeilupäissään ostaa pari minikokosta bodya :joyful: Pyrin olemaan olematta taikauskoinen mutta just aamulla järkkäilin muksun kuteita ja mietin että jinxaanko meille toisen pojan jos säästän selkeesti enemmän "poikamaisia" vaatteita :dummy: meillä on kaukalokin sininen, tosin se sattuu myös olemaan meidän kummankin lempiväri :grin

Tajusin tuossa myös että huhti-toukokuu tulee yllättävän äkkiä, täytynee kaivaa foolihapot kaapista! Aamulla paistoi aurinko niin taitaa olla vähän kevättä rinnassa :angelic:
 
Mä kyllä ompelen vauvanvaatteita jemmaan mut se ei oo ostamista.. :D mut toki ne menee aina myös vauvalahjaksi jos on tarve. Oon ommellu sekä poikien että tyttöjen vaatteita pienistä jämistä.
 
Oo onpa tänne tullut viestejä, pää jo meni sekaisin mihin kaikkeen olis pitänyt laittaa vastausta :eek:

Noh, ehkä mä nyt vaan vastaan uusimpiin. Pahoittelut negoista ja plussia ei vissiin ollut sitten oman edellisen viestin jälkeen tullutkaan..

Mä oon ollut semmonen pöpi, et olin jo vuosia haalinut pieniä vauvanvaatteita jemmaan ennen esikoista. Osin hoidin vauvakuumetta sillä. Annoin niitä sit lahjoiksi vauvoja saaneille. Sit itseasiassa päätin luopua lopuista jonkun aikaa ennen plussaa, kun ne jotenkin alkoi kummittelemaan kun ei vauvaa kuulunut yrittämisestä huolimatta. Jätin vaan ihan ekana hankitut 2 bodya ja yhden newbien maailman söpöimmän bodyn. Täytyy myöntää et itku tuli kun sain ne sit omalle pukea lopulta päälle. Nää on ollut mun semmonen pieni salaisuus jotka oon aina tunkenut muutoissa johkin ettei kukaan vahingossakaan löydä niitä :grin

Nyt en oo onneks tytön syntymän jälkeen ostanut mitään hänelle jo pientä vaik kuinka söpöjä olisi. Osittain sen takia, että kellarissa on ihan tarpeeksi pieniä vaatteita pois pakattuna.

Ja sit tohon mun miehen venkoomiseen taas tuli muutos ja kaipa taas tjottaillaan. Hänelle vaan iski taas joku hetkellinen stressi asiasta. Tavallaan ymmärrän, kun kyllä itteäkin sillain hirvittää (kuten oliks se miitu viestissään laittoi), et mites kun noita onkin kaksi.. Noh, mä en nyt viitti ottaa puheeksi vaan antaa nyt mennä omalla painollaan. Saatiin kyl tossa yks päivä puhuttua joitain semmosia juttuja esikoisen raskausajalta ja yritytsajalta, et mieskin tuntui ymmärtävän mikä mua niissä jutuissa vaivasi. Olishan se toisaalta toki kiva, että osan mun kuumeilusta vaikka siirtyisi hänelle, mut eipä sitä kaikkea voi saada, voishan hän olla täysin koko juttua vastaankin :rolleyes:

Mä en oikein tiiä mitä mä laittaisin tohon listaukseen, kun tavallaan koen että tjottailu ei oo ihan täysillä yrittämistä, mut on se kuitenkin yrittämistä. Siks kai vielä pyörin täällä yritystä odottavissa. Varsinkaan kun kk kiertokaan oo alkanut. En meinaan saa sillain mitään irti esim raskaaksi 2019 ryhmästä, kun ei ole yrityskiertoja, kuukautiskiertoja tai muutakaan ja se on aika suuri keskittymiskohta.
 
Mä en oikein tiiä mitä mä laittaisin tohon listaukseen, kun tavallaan koen että tjottailu ei oo ihan täysillä yrittämistä, mut on se kuitenkin yrittämistä. Siks kai vielä pyörin täällä yritystä odottavissa. Varsinkaan kun kk kiertokaan oo alkanut. En meinaan saa sillain mitään irti esim raskaaksi 2019 ryhmästä, kun ei ole yrityskiertoja, kuukautiskiertoja tai muutakaan ja se on aika suuri keskittymiskohta.

Voit laittaa ihan mikä itselle tuntuu sillä hetkellä sopivimmalta, vaikkapa juuri tuota tjottailua:p

Kysyin eilen mieheltä et sopiiko jättää kumi pois kaksien seuraavien menkkojen jälkeen. Sanoi alustavasti kyllä, mutta katsotaan fiilikset vielä lähempänä ajankohtaa. Kelpaa mulle :happy: Ja edellinen kierto oli muuten taas sen normaali ~28 päivää, taisivat nuo loppuvuoden kierrot venähtää juurikin stressin takia :wideyed:
 
Siska, ihana kuulla, että en ole ainut, joka on ostellut jo jotain pientä esikoista varten tälleen etukäteen. En ole sen suhteen taikauskoinen, että ajattelisin sen vaikuttavan tärppäämiseen. Olen myös pohtinut sitä, että aina ne voi antaa muille lahjaksi, jos itselle ei valitettavasti tulisikaan käyttöä. Tämä pieni ostelu on helpottanut omaa vauvakuumetta, kun kaikki tuntuu konkreettisemmalta, vaikka tässä yrityksen alkuun vielä odotetaankin:angelic:
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92, esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa

Unisieppari, ensimmäisen yritys alkaa alkusyksystä 2019

Siska, esikoinen 7/18, tjot 12/18 ja kierron palautumisen odottelua
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92, esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa

Unisieppari, ensimmäisen yritys alkaa alkusyksystä 2019

Siska, esikoinen 7/18, tjot 12/18 ja kierron palautumisen odottelua

Nuppunen, 4 lasta ja viidennen yritys alkaa 8/19
 
Laitoin listaan nyt ton ya.n noin, vaikka taidetaan tässä jo varovaisesti tjottailla. :joyful:
Nyt on meinaan taas mahikset tälle kierolle, jos ovis tulee ja ajoissa. :rolleyes:
 
Ei nyt meinaa pysyä kärryillä, kun on kiirettä...

Nuppunen ja siska ainakin tjottaili. Toivottavasti pian tärppää. :) Ikävää kyllä tuo kun miehet on tuuliviirejä ja sanoo yhdessä hetkessä juu ja toisessa ei. :\

Ja Niittipyssykin pääsee kohta ehkäisystä eroon. :)
 
Ei nyt meinaa pysyä kärryillä, kun on kiirettä...

Nuppunen ja siska ainakin tjottaili. Toivottavasti pian tärppää. :) Ikävää kyllä tuo kun miehet on tuuliviirejä ja sanoo yhdessä hetkessä juu ja toisessa ei. :meh:

Ja Niittipyssykin pääsee kohta ehkäisystä eroon. :)

Tähän liittyen, mulla on tullut ihan hirveä ärsytys kondomeja kohtaan :meh: Ne on jotenkin aina huonosti/tuntuu inhottavalle vaikka olisi miten sopiva koko ja laatu muutenkin. Tokan jälkeen voisi sitten kaivaa kuvetta ja satsata siihen GyneFix-kuparikierukkaan :p
 
Kp1 ja aika tarkkaan 2vk siitä bongaamastani oviksesta, vaikuttaa siis vielä ainakin ihan lupaavalta ettei kierrot rupee ihan häränpyllyä heittään ton kapselin jälkeen! Enne raskauksia kierrot ollu 26-31pv et katellaan meneekö tää kierto johoki siihe väliin, toivottavasti.
 
Tähän liittyen, mulla on tullut ihan hirveä ärsytys kondomeja kohtaan :meh: Ne on jotenkin aina huonosti/tuntuu inhottavalle vaikka olisi miten sopiva koko ja laatu muutenkin. Tokan jälkeen voisi sitten kaivaa kuvetta ja satsata siihen GyneFix-kuparikierukkaan :p
Meil on nyt käytössä joku miehen hankkima sekalainen kondomipussi, se on iha kiva kun erilaisia, eri merkkiä jokainen ni voi kokeilla jos löytyis joku vähän ees kumpaakin miellyttävä vaihtoehto :grin
 
Pitkästä aikaa kuulumisia.. Jätän ensi viikolla pillerit pois kun liuska loppuu ja rupean jo tasoittelemaan kiertoa :) Saahan nähä miten keho reagoi :wacky: Onko kukaan käyttänyt macaa tai kuullut siitä kokemuksia hormonitoiminnan tasoittamisessa? :)
 
Tipsu toivottavasti kierto tasaantuis nopeesti :) Aina niin jännää toi pillereiden lopetus kun ei ikinä tiedä miten se kroppa reagoi.

Puhuuko teidän miehet muille mahdollisen seuraavan lapsen yrittämisestä?
Meillä mies oli puhunut isälleen ja hänen vaimolleen että me aletaan yrittämään seuraavaa, lisäks oli vielä töissä puhunut tästä suunnitelmasta. Mua niin rupes ärsyttämään se, että tästä yrityksestä pitää puhua kaikille. Ensinnäkin jos tää toinen ei tuukkaan niin äkkiä kun esikoinen, tai pahimmassa tapauksessa jos ei vaan saataiskaan enää lapsia. Tai jos tärppääkin ja sattuis menemään kesken yms.
En tiiä suutuinko turhasta miehelle mutta itestä tuntuu että tulee "paineita" tästä seuraavasta lapsesta kun niin moni tietää.
Ite oon puhunu vaan hyvälle ystävälle joka on samalaisessa elämäntilanteessa, ja miehen siskot tietää, ollaan niin läheisiä muuten.
 
Takaisin
Top