Oo onpa tänne tullut viestejä, pää jo meni sekaisin mihin kaikkeen olis pitänyt laittaa vastausta
Noh, ehkä mä nyt vaan vastaan uusimpiin. Pahoittelut negoista ja plussia ei vissiin ollut sitten oman edellisen viestin jälkeen tullutkaan..
Mä oon ollut semmonen pöpi, et olin jo vuosia haalinut pieniä vauvanvaatteita jemmaan ennen esikoista. Osin hoidin vauvakuumetta sillä. Annoin niitä sit lahjoiksi vauvoja saaneille. Sit itseasiassa päätin luopua lopuista jonkun aikaa ennen plussaa, kun ne jotenkin alkoi kummittelemaan kun ei vauvaa kuulunut yrittämisestä huolimatta. Jätin vaan ihan ekana hankitut 2 bodya ja yhden newbien maailman söpöimmän bodyn. Täytyy myöntää et itku tuli kun sain ne sit omalle pukea lopulta päälle. Nää on ollut mun semmonen pieni salaisuus jotka oon aina tunkenut muutoissa johkin ettei kukaan vahingossakaan löydä niitä
Nyt en oo onneks tytön syntymän jälkeen ostanut mitään hänelle jo pientä vaik kuinka söpöjä olisi. Osittain sen takia, että kellarissa on ihan tarpeeksi pieniä vaatteita pois pakattuna.
Ja sit tohon mun miehen venkoomiseen taas tuli muutos ja kaipa taas tjottaillaan. Hänelle vaan iski
taas joku hetkellinen stressi asiasta. Tavallaan ymmärrän, kun kyllä itteäkin sillain hirvittää (kuten oliks se miitu viestissään laittoi), et mites kun noita onkin kaksi.. Noh, mä en nyt viitti ottaa puheeksi vaan antaa nyt mennä omalla painollaan. Saatiin kyl tossa yks päivä puhuttua joitain semmosia juttuja esikoisen raskausajalta ja yritytsajalta, et mieskin tuntui ymmärtävän mikä mua niissä jutuissa vaivasi. Olishan se toisaalta toki kiva, että osan mun kuumeilusta vaikka siirtyisi hänelle, mut eipä sitä kaikkea voi saada, voishan hän olla täysin koko juttua vastaankin
Mä en oikein tiiä mitä mä laittaisin tohon listaukseen, kun tavallaan koen että tjottailu ei oo ihan täysillä yrittämistä, mut on se kuitenkin yrittämistä. Siks kai vielä pyörin täällä yritystä odottavissa. Varsinkaan kun kk kiertokaan oo alkanut. En meinaan saa sillain mitään irti esim raskaaksi 2019 ryhmästä, kun ei ole yrityskiertoja, kuukautiskiertoja tai muutakaan ja se on aika suuri keskittymiskohta.