Yritystä odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea Enni ja Majalis! :love7

Olen aivan varma että ehdin tänne jo vastailla, vaan enpä tainnut sittenkään, outoa.. o_O

Meilläkin tosiaan kaksi syysvauvaa loka- ja marraskuu Miehen synttärit siinä vaihteessa ja syksy on ehdottomasti lempivuodenaika <3 Tältä pohjalta toivoisin syysvauvaa,
mutta toisaalta ollaan mietitty että kesävauva olisi ihana. (Aivan kuin näitä nyt vois ihan tässä määrin suunnitella) Joku joulukuu ja talvi olisi ehdoton EI EI.

Ihanaa Vargynja että olet saanut otettua asian puheeksi miehesi kanssa, siitä se lähtee varmasti pikku hiljaa! :happy:

siska, Voi olen pahoillani miehesi venkoilusta :sad001Voisiko olla jokin syy että mies meinaa jänistää? Ehkä suuri muutos pelottaa. Nimittäin itsekin aina tosi paikan tullen sitten miettii että "eii hitto.." :nailbiting:

Meillä mies kiikuttelis testejä tuon tuosta ja manailee mulle millon mitäkin raskausoireita ja vauvaturvotuksia :facepalm: Ja silti on niin varma että täytyis malttaa ensi syksyyn.. Kyllä luulen että vauvakuume tota miestä vie ja vahvasti :rolleyes:
No tänään saakin taas kiikutella testiä kun kp 30/28-34. Menkkajomoja eilen ja tänään eikä vuotoa näy. Ollaan ystävän kanssa suunniteltu että lähdetään kilistelemään synttäreideni kunniaksi. Kierto ja koko kroppa on ollut km jälkeen niin sekaisin, niin ei yhtään voi tietää. Parempi pelata varman päälle.
 
Täällä on jännät paikat käsillä, kun menkat on 3 pvä myöhässä. Pitäisi malttaa odottaa perjantaihin asti, että mies tulee työreissusta ja voitais tehdä testi yhdessä :woot: minä sitä vielä menin kysymään, että haluaako ja nyt täältä kärvistelen, kun ei malttaisi odottaa. Mahassa tuntuu semmosta muljuilua, mitä esikoisesta niin vahvasti aavistelen plussaa :) toivottavasti osuu oikeaan :smiley-bounce013
 
Täällä on jännät paikat käsillä, kun menkat on 3 pvä myöhässä. Pitäisi malttaa odottaa perjantaihin asti, että mies tulee työreissusta ja voitais tehdä testi yhdessä :woot: minä sitä vielä menin kysymään, että haluaako ja nyt täältä kärvistelen, kun ei malttaisi odottaa. Mahassa tuntuu semmosta muljuilua, mitä esikoisesta niin vahvasti aavistelen plussaa :) toivottavasti osuu oikeaan :smiley-bounce013


Joko on asiaan tullut selvyyttä? :wink
 
Meillä on kanssa ihan sama ongelma, että mistä ihmeestä keksitään seuraavalle kummit. Osa kummeista on puolisoiden kanssa pyydetty ja osa on ilman. Riippunut aina vähän siitä kuinka hyvin tunnetaan tää puoliso. Harmillisesti osa kummeista kyllä "unohtanut" kokonaan kummiutensa.

Hienoa Vargynja, että olet saanut keskustelut avattua miehesi kanssa vauva asioista!

Siska, mulla oli vähänaika sitten miehen kanssa ihan sama tilanne, että hän rupesi peruuttelemaan lupauksiaan vauvan yrityksen suhteen. Olin mieli maassa sen jälkeen, ja olin hetken puhumatta koko asiasta. Mutta onneksi lopulta avasin suuni ja kerroin miehelle kuinka paljon sitä seuraavaa haluan ja itkin kun syli tuntuu niin tyhjältä. Hetken mietittyään itekseen asioita sanoi, että kyllä me voidaan vielä se yksi tehdä, kun näköjään asia merkitsee mulle niin paljon. :Heartred
Ajankohdasta ei kyllä vielä puhuttu, mutta toivottavasti yrityksen alotus ei siirry alkuperäisestä suunitelmasta kovin pitkälle.

Miitu, aika mahtavaa, että miehes kiikuttaa sulle testejä! :) joko olet testannut?

Joko jahas on testannut?
 
Pahoittelut negasta jahas. :sad001 Mutta, eiväthän menkat oo vielä alkaneet?

Nuppunen, On kyllä kätevää innokas mies tässä asiassa. :grin Testasin kyllä ja pääsinkin lasillisille kun negaa näytti. Oli ihana nähdä ystävää pitkästä aikaa ja päästä hetkeksi irtautumaan tästä huushollista. :shy:

Tänään kp 33 ja toista päivää tuhruttaa (ruskeaa ja vaaleanpunaista) Ei mitään kunnon menkkoja siis, joten odottelen että hanat aukeais :grin Mulla ei tälläistä tuhruttelua yleensä oo, eli aivan uusi juttu nyt. Toivon niin että nää kierrot tästä tasaantuis ja tälläiset kummallisuudet jäis välistä.
 
Mulla oli kanssa edellisen kierron alussa kolme päivää ihmeellistä ruskeaa tuhruttelua pyyhkiessä. :confused005 Aikaseminkin on ollut joskus tiputtelua, mutta se on kyllä ollu ehkä enemmän normaaliin vuotoon viittaavaa ja vain päivän max kaksi, joten sentakia jäi vähän mietityttään, että mitähän ihmettä se oli. Kierrotkin on viimeaikoina lyhentyny useemmalla päivällä, aikasempaan normaaliin kiertoon verattuna.:confused004
 
Jee jee tiadan ja nuppusen yrityksen aloitus- päätöksille, se on kiva kun on jotain konkreettista mitä sitten odottaa! Onks täällä ryhmässä ollut muuten mitään listaa tms.missä olis jotai nippelitietoo missä mennää ja koska ajatuksissa aloittaa yritys?

Miitun illanvietto kuulosti hyvältä, toivotaan että siellä kans kierto alkais palautumaan..

Ja pahoittelut negasta jahas.

Itse oottelen koska alkaa ekat menkat kapselin jälkeen, ovis oli tossa tällä viikolla ja oli kyllä sellaset limat ja tuntemukset ettei voinut erehtyä. Melkein ois tehny mieli hyödyntää mut ootellaan nyt kiltisti sinne loppuvuoteen, kiva vaan jos kroppa alkais tästä pian heräileen :rolleyes:
 
Jee, kun teillä on tiedossa koska pääsette yrittämään tiada ja nuppunen. :)

Pahoittelut negasta Miitu ja jahas.

Tsemppiä vuodon/kierron kanssa kaikille joilla se temppuilee.

Ei ole ollut listaa, mutta se voisi olla kieltämättä hyvä ajatus. :) Onko muut samalla kannalla?
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019
 
tiuhtimus, Tsemppiä sinnekkin, tuo on ainenkin ihan huippu juttu että selkeästi oot oviksen bongannut! Mä en kyllä itsekään tiedä miten tässä pystyy kiltisti sinne loppuvuoteen odottelemaan :hilarious: Meidän täytyy nyt tsempata toisiamme ettei vallan vauvahuurut vie mennessään! :grin
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19
 
Kopioi viimeisin lista ja lisää itsesi listaan. :)

Niittipyssy
, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92 esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus,
lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee aikasintaan 10-11/19

Vargynja,
esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa
 
Last edited by a moderator:
Onko muuten kauheen väärin haalia nyt alesta äitiysvaatteita tai vauvan tavaroita? :D

Ei, mutta mä en tainnut uskaltaa hankkia ekaa yrittäessä ennen plussaa. Jos vaikka olisikin jäänyt käyttämättä. Toisaalta mulla on kaikki tallessa toista odottamassa, eikä sekään ole täysin taattua että toinen vielä saadaan. :D

ps. korjasin lihavoinnit tuolta yhdestä viestistä.
 
Takaisin
Top