Heipä hei kaikille!
Täältä seuraanne liittyy pian 33-vuotias nainen, jolla on 32-vuotias avomies ja kaksi koiraa. Asumme rivitalossa, joka kaikuu tyhjyyttään. Tarkoituksenamme on aloittaa ensimmäisen lapsemme yritys marraskuun kuukautisten jälkeen :) Olemme lähdössä kiertämään Aasiaa lokakuun lopulla, ja siksi aloitus on suunnattu juuri tuohon ajankohtaan.
Meillä on hieman eri tilanne kuin suurimmalla osalla täällä, olen itsekin alkanut kuumeilemaan vasta noin 6kk sitten esimmäistä kertaa elämässäni! Jotenkin ei koskaan alle 30-vuotiaana tullut mieleenkään, että olisin valmis äidiksi. Tähän menennessä olen käynyt kouluja, panostanut töihin, matkustanut hurjasti ja yhtäkkiä havahduin siihen, ettei sitä olekaan enää ihan nuori. Vaikka olo siltä kyllä tuntuu :D
Nyt miehelläni ja minulla on mukavapalkkaiset vakityöt ja Aasian kiertomatkan jälkeen olemme käyneet ne "pahimmat matkakuumeet" pois alta, ja on aika aloittaa perhe-elämä. Toivottavasti se meille suodaan
Sovimme mieheni kanssa jo melkein tapaamisemme jälkeen reilu 2 vuotta sitten, että yritys alkaa vuodenvaihteessa 2018-2019. Jännitti silti hurjasti ottaa lapsi oikeasti puheeksi, kun pari kuukautta sitten aloin toden teolla kuumeilemaan. Saimme onneksi sovittua hyvän kompromissin, että aloitus alkaa hieman aiemmin kuin mitä alun perin ajattelimme, eli marraskuun puoleen väliin :) En haluaisi reissulla ollakaan raskaana.
Tässä kierrossa meille kävi pieni vahinko, kun Ovia-sovellus sanoi eräänä päivänä hedelmällisyyteni olevan asteikolla 1-10 yksi, ja jätimme ehkäisyn pois. Ovulaatio tulikin vain noin 5 päivän päästä tästä. Tänään, kp. 29/30, tein kuitenkin niin puhtaan negatiivisen kun tehdä voi. Mutta niin ajattelinkin, olisi ollut todellakin uskomattoman hedelmällistä tulla ensimmäisestä vahingosta 5 päivää ennen ovulaatiota raskaaksi.
Tsemppiä kaikille palstalaisille jokaisen omassa tilanteessa
Toivotaan, että meille kaikille suodaan se, mitä eniten toivotaan