Yritystä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä pojat on mummolas ja ollaan huolella taas sekstailtu ja oon yrittäny miestä saada unohtamaan ehkäsyn mutta kyllä se hyvin muistaa joka hemmetin kerta. Ärsyttää jo, en jaksais vielä kuukautta odottaa :D

Meillä pojat on mummolas ja ollaan huolella taas sekstailtu ja oon yrittäny miestä saada unohtamaan ehkäsyn mutta kyllä se hyvin muistaa joka hemmetin kerta. Ärsyttää jo, en jaksais vielä kuukautta odottaa :D

Voisko toi sun mies tota ehkäsyintoa levittää tännekkin päin, kun meillä on sama homma mutta mies ei välittäis ehkäistä :mad: kun "voishan sitä kolmattakin tehtailla".

Eikä ymmärrä että mä en ehkä kestäis sitä että ois vielä kolmas nyt meidän ruuhkautuvassa tulevaisuudessa tiedossa. (Vaikka kyllä me varmasti selvittäis ja toisaalta oispa ihanaa kun menis nää hullut vuodet samaan syssyyn :grin)

Mut ihanaa että teillä on lapsivapaata <3 :happy:

Meilläkin oli laps ekaa kertaa mummolla yökylässä! Olipa jännää, äidillä varmaan enemmän :nailbiting: Hyvin oli kuulemma mennyt, ja minäkin pärjäsin paljon paremmin kuin etukäteen luulin. Oli kyllä erikoista, en ole kertaakaan lapsen syntymän jälkeen ollut yksin kotona:)

Voi että, ihanaa Enni! :)
Voin kuvitella että se on hieman outoa, osaako sitä sitten lainkaan rentoutua x)

Miitu lähetän mielihyvin sinne sen innon! :D

Ihana kuulla Enni että kaikki meni hyvin! <3

Enni, kiva kuulla että sait omaa aikaa ja yökylässä oli mennyt hyvin!

Meiltäki vois luovuttaa sitä ehkäsyintoa :hilarious: Mua jännittää ihan sikana alkaa puhua miehelle enemmänki siitä toisesta lapsesta. Aiemmin se on ollu lähinnä jutustelua kaukasesta tulevaisuudesta, mutta itestä tuntuu, että nyt siihen alkais olla oikeasti valmis. Mitä sitte jos mies tyrmää koko asian? Ja mitä jos ei?

Jeilei meillä mies jahkas paljo eestaas, ja aloin jo luopua ajatuksesta kunnes sitte sovittiin keväällä että syksyllä alkaa yritys. Kesäsulun takia kävin poistaas kierukan jo kesäkuun lopus, joten nyt sitte ootellaan että mies haluaa jättää ehkäsyn pois. Kerkiääpä tulla parit menkat ja yks kunnon luomukierto ennen yritystä, katotaan bongaanko oviksen oireiden perusteella ku en testaile!
Ensviikolla pitäis flon mukaan olla ovis ja kaikkeni oon tehny että mies unohtais ehkästä, meillon ollu 3krt/pv seksiäki mutta ei auta :hilarious: No, pääsykokeiden ja töiden takia parempi olis ootella.

Nispunen, ollaan sitte samanlaisessa tilanteessa :D Pitkä suhde takana, mutta silti se keskustelun avaaminen jännittää. Kai se on sitä, kun on kyse niin isoista asioista ja pelkää sitä tyrmäystä. Mutta tosiaan kun ei toisen ajatuksia muuten saa tietää kuin puhumalla, niin pitäis vaan rohkaistua. Päivä kyllä kannattaa valita tarkkaan, että ollaan kaikki nukuttu hyvin eikä mitään suurempaa uhmaa ole päivän aikana ollu :D

Minulla ei ole nyt mitään apuja teille, anteeksi! Tuntuu tosi hassulta lukea teidän juttuja, kun ei meillä oo yhtään tollasta :grin Minä puhun niin paljon ajatuksia ettei mies ees jaksa eikä halua kuunnella. Eikä mies halua ehkäistä, ei kyllä oo vahinkoja päässy käymään silti :grin Sain sen kahdesti seksiin oviksen aikoihin, en siis testaillut, oireiden perusteella vaan. Vaihdoin taktiikkaa, en kysynyt seksiä vaan vauvan yritystä.

Oi, ihanaa Enni kun sait vähän omaa aikaa ja meni hyvin. :) Ja kiva että sait miehen vauvantekopuuhiin!

Tsemppiä Nipsunen ja jeilei miehelle puhumiseen! Kyllähän niistä isoista asioista puhuminen luonnollisesti voi vähän jännittää.

No jopas täällä on miehillä väärinpäin ajatukset ehkäsystä..

Ihanaa kuulla Enni et sait omaa aikaa ja kaikki meni hyvin :)

Meillä viime yönä kun touhuttiin niin mies ei laittanut kortsua vaikka käskin et ehkäsynä toimi vaan ei sisälle laukeaminen. Ei ehkä turvallisin ehkäsy..ja siis en vielä halua neljättä ..Lupa on sitten kun asutaan omakotitalossa. En kyllä oo vielä pahemmin puhunu miehelle et saa nähdä miten käy..
Mies sanoi kyllä joku kerta ruokapöydässä esikoiselle joka toivoi meille lisää vauvoja niin et sit vois harkita jos olis isompi asunto ja enemmän rahaa et ehkä mulla on toivoa.. :)

Me puhuttiin eilen taas kolmosesta, aloin miettiä asiaa vähän marttyyrinlaisesti että onko kannattavaa ku tukiverkko on kaukana ja kummeja ei olisi, niin mieshän heti meinas että joo siirretään tekoa ku pitäis asunto ja autoki vaihtaa. Totesin vaan että jos sitä siirtää yhtää enempää niin sitte tehdään myös neljäs että muuten tulee nii iso ikäero ja haluan sille kaverin. Että joko se tehdään nyt tai ei ollenkaa jos ei neloseen suostu. En tiedä mikä lopputulema nyt sitte tuli..

Niemja. Voi kunpa te pääsisitte samaan ajatukseen. :) on se sitten heti yksi tai myöhemmin kaksi.

Niimpä, taitaa molempia vähä jännittää ja vuoron perään mietitään asiaa.

Niemja, Kunpa pääsisitte molempia miellyttävään tulokseen. Toivottavasti vaihtoehdot on vain joko nyt yksi tai myöhemmin kaksi eikä muita :)

Me ollaan nyt lapsen kanssa mummolla, mies saa huutaa ja tiuskia ihan itsekseen, katotaan alkaako kiinnostaa. Siis en ymmärrä miten hänen mielestä kaikki voi olla hyvin, ja onks hänen mielestä hyvä parisuhde tällänen?! Ilmeisesti kun ei mitään asioille tapahdu. Tekis mieli pakata kamat lopullisesti.

Toivotaan!

Enni voi ei miestä :( kumpa se oliski helppoa lähteä.

loora, kuulostaa siltä että siellä on miehelläkin vauvakuumetta. :D

Niemja, toivottavasti pääsette molempia miellyttävään lopputulokseen. :) Luonnollistahan se kai on vähän peruakin, kun jännittää...

Voimia Enni! <3 Toivottavasti mies nyt havahtuisi kun olette poissa. On sillä kyllä outo käsitys toimivasta parisuhteesta. :(

Tsemppiä Enni <3 Toivottavasti mies tulis järkiinsä .

Vargynja toivottavasti olisit oikeassa :)

Takaisin