Yritystä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans vauvakuume tuppaa olemaan päällä.. Tuntuu jotenkin et tulee vähän kausittain ihan järjetön vauvakuume kun taas hetkittäin aattelee että esikoisessakin on tarpeeks :joyful:
Mulla olis kaks viikkoo pillereitä vielä jäljellä tällä liuskalla ja haaveilin vähän et jos lopettais jo sen jälkeen ne, mutta sit kun syyskuun alkupuolellakin olis vielä vähän menoo missä toivon että en vielä sillon olis raskaana.. Hyvä tuuri pitäis tietty olla et jos niin äkkii tärppäis, mut kun ei sitä ikinä tiedä :wink

Meillä esikoisen unikoulu on tuottanu niin hyvin tulosta että enää viime yönäkään annoin kerran tutin suuhun. Muuten nukutaan koko yö heräämättä, jee! :hello2
Oon varmaan ihan hirveä kun haaveilen jo esikoisen siirtymistä omaan huoneeseen nukkumaan .. Jotenkin tuntuu että sitten pystyis ite nukkumaan vihdoin rauhassa ettei tarvii pelätä et toinen herää jos kääntää kylkeä..:smiley-ashamed008

Sanpe, et oo. Meillä esikoinen siirty 4kk ikäsenä omaan huoneeseen ja kuopus oli 6kk ku meni sen seuraksi sinne. Meillä ei oo koskaa harrastettu perhepetiä eikä tulla harrastamaan, ihan meidän mielenterveyden takia. Pojat ei osaa edelleenkää nukkua meidän vieres ku joskus kipeänä yritetty eikä se haittaakkaa, meille meidän makkarin on meidän paikka ja meidän sänky on pyhitetty meille ja parisuhteelle.
Meillä ei auttanu huoneeseen siirto uniin, tai ei kyllä ihan joka inahdukseen havahtunu mutta edes mies sai sitte nukkua paremmin.

Meillä taas ei ole kuin yksi makkari. Yläkertaan saa ainakin kaksi lisää, mut siihen tarvitaan iiiso remontti ensin. Ja mies kattoo olohuoneessa telkkaria ym eli metelöi illalla, niin meillä on vaan yksi nukkumishuone. Joka ilta laitan lapsen omaan sänkyyn ja joka yö tulee viereen. Nukkuu tosi hyvin vieressä, omassa sängyssä heräilee itkemään. Eli minulle on ihan sama missä nukkuu, kohan minäkin saan nukuttua eikä tarvitse koko yötä tapella. Mies nukkuu olohuoneessa joka tapauksessa, kun ollaan lapsen kanssa tosi herkkäunisia ja mies kuorsaa ja piippaa herätyskelloa tunnin aamulla. Ja menee nukkumaan ja herää ihan eri aikaan kuin me. Yritin siis ekan kuukauden lasta opettaa nukkumaan pinnasängyssä yksin, kunnes neuvolan täti sanoi, että oisko parempi luovuttaa ja nukkua.

Se nukkumisasia minua mietityttää toisen lapsen kannalta, mutta on kai muutkin selvinny jollain järjestelyllä. Kyllä näin jälkeenpäin harmittaa, ettei ole mahdollista ostaa remonttivapaata taloa. Olis niiiin paljon helpompaa, jos meilläkin yläkertaan pääsis asumaan yms. elämää helpottavaa "pikkuseikkaa". .

Täällä näyttää nyt tältä, katotaan pysyykö kyydissä , tosi aikaset viikot vielä :oops:

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille hirveesti!! :)

Liitteet

• 1532263876515.jpg
    1532263876515.jpg
    81.1 KB · Katsottu: 219
Oi, ihanaa AnnaS! <3 Onnea ja tarrasukkia!

Me ollaan mökkeilemässä ja täällä on käynyt myös tuttu jolla on vauva. Nostaa taas vauvakuumetta kun on sellainen söpöläinen. :happy:

Nispunen, Täälläkin aivan järjetön kuume kolmosesta! Ja meilläkin menisi vähintään se 1,5-2 vuotta ennenkö edes olisi ajankohtaista aloittaa yritys. Eipä auta asiaa paljon mies joka tuumii että no joko me tehdään se. :grin Hänelläkin siis kova kuume kolmannesta ja ei malttaisi odotella. Oispa helpompaa jos edes toinen toppuuttelis, ettei ite tartteis olla vielä se toppuuttelijakin. :shifty:

AnnaS, Ihanaa, paljon onnea! :happy:

Meillä on vaan yks makkari ja nukutaan perhepedissä, eli kuopus vieressä ja esikoinen sivuvaunussa miehen vieressä. Mutta tää on sopinut meille ja näin me saadaan parhaiten kaikki nukuttua! :) Tosin nyt helteiden ajan mies on välillä siirtynyt yöksi sohvalle, jonne esikoinenkin jossain vaiheessa aamuyötä yleensä kömpii. Ollaan myös saatu peittoja heiluteltua kun ollaan oltu luovia. :shy:
Että ei oo haitannut siinäkään mielessä tämä järjestely.

Meidän seksielämällä oma huone on pakollinen :D pojat sais mielellään olla toises pääs asuntoa mutta nykyises asunnos se ei oo mahdollista :D

Meillä esikoinen ja keskimmäinen siirty omaan huoneeseen vasta 4.v ja 2.v. Eli just ennen kun kolmas syntyi. No kyllä noi aika usein kipittää jossain vaiheessa meidän sänkyyn et meitä on siellä usein viisi :D mä kyllä haluaisin pitää samassa huoneessa kaikki mut meidän makkariin ei mahdu viidelle sänkyjä. Hassua vaikka on monesti ahdasta niin mä nukun parhaiten kun noi on kaikki mun vieressä :)
Ja meille jää silti miehen kanssa aikaa toisillemme. <3

Onneks jokainen perhe löytää tässäkin asiassa oman parhaan tavan nukkua :)

Ai kamala, mies oli puhunut viikonloppuna ystävilleen että mekin suunnitellaan lapsia. Jokohan tästä sitten alkaisikin oikeasti, virallisesti yritys? Mähän en ole edes itse puhunut kenellekkään tutulle vauvahaaveista, ja sit tuo on mennyt lähimmille kavereilleen puhumaan :nailbiting:

loora84, Niimpä! Allekirjoitan täysin tuon että nukkuu paremmin kun kaikki on samassa huoneessa ja lähellä :) Ja silti myös miehen kanssa sitä yhteistä aikaa. ;) Sitten jos se tosiaan alkais olla seksielämän tiellä niin saattaisi sitä jo harkitakin muita nukkumisjärjestelyjä, tai vaikuttaisi negatiivisesti omaan unenlaatuun.

hipshops, No kyllähän tuo nyt jo melkos positiiviselta kannalta vaikuttais miehen puolelta. ;)

Ei meillä ainakaan oo vaikuttanut seksiin, missä huoneessa kukakin nukkuu, ei kai sitä nukkuessa harrasteta. Eikä meillä ollut seksiä ennenkään, vaikka nukuttiin samassa huoneessa. Oon nyt 3 v ootellut, kun mies ihan nyt justiinsa ottaa itteään niskasta kiinni. Ja kaiken oon tehnyt niin ku hän on toivonu.

En ihan muista missä vaiheessa meidän poika siirtyi nukkumaan omaan huoneeseen (tai paremminkin me poistuttiin hänelle jääneestä makuuhuoneesta olohuoneeseen), mutta siinä vähän 1-vuotis synttäreiden jälkeen muistaakseni. Meillä se rauhoitti öitä. Sekä vauva että minä itse ei heräilty yhtään niin paljoa. Aamuyöstä sitten hain hänet usein rinnalle, kunnes sitten alkoi nukkua onnensa ohi ja oli jo aamu kun hän heräsi. Sitä en muista miten se vaikutti seksielämään, kun vauva-ajasta on jo aikaa. Siinä mielessä varmaan jossain määrin että sitä harrastetaan usein (tai no harvoin) lapsen nukkuessa.

Kuinka voi olla ilonen jo pelkästään siitä et tilasin netistä kasan raskaustestejä ja ne tuli tänään postissa :joyful:
Vielä kun pääsis testailemaan! Tekis niin mieli jo tehä vaikka tietää ettei oo ees mahollista et olis raskaana :joyful:

Takaisin