Muistaakseni kävin sielläkin joskus kommentoimasta. Toivottavasti sun seuraava synnytys menee paremmin!Onnea vaiana ja plussatuulia! :)
Voimia huomio! Varmaan tuo pohdinta erityisyydestä kannattaa ottaa esille neuvolassa. Te olette oman lapsenne asiantuntijoita. :)
Larra, olitkohan jo menossa mukana, kun oli aiemmin puhetta näistä kurjasti menneistä synnytyksistä... Yksi jos toinenkin, minä mukaan lukien toivottiin seuraavasta korjaavaa kokemusta. Meillä meni pieleen siinä mielessä että jouduin perätilan ja heikentyneiden sydänäänten takia kiireelliseen sektioon kesken ponnistusvaiheen. Nyt toivon että edes toisen onnistuisin synnyttämään. Toivottavasti sinäkin saat sen korjaavan kokemuksen.
Mä en ole ihan täysin vielä tyrmännyt ajatusta alatiesynnytyksestä vaikka viime vuonna vielä ajattelin, etten missään nimessä uskalla. Katsotaan nyt uudestaan sitten, kunhan päästän kakkosta yrittämään ja, ennen kaikkea, saadaan se plussa sinne tikkuun. :) Mulla on vähän paha tapa yrittää miettiä ja ennakoida kaikki asiat valmiiksi vaikka oikeasti olisi vain parempi antaa niiden mennä omalla painollaan ja nauttia kyydistä. Kiitos kannustavista viesteistä!