Yritystä odottavat

Tjottailu tuotti yllättävän nopeasti tulosta. Hipsin siis helmikuisiin. :Heartred :happy: Kyllä tänne varmasti vielä kurkin muiden kuulumisia.
Onnea! Yhestä ketjusta jo katoinkin olit plussanut :) Eihän tänne kohta ketään tuttuja jää kaikki jo raskaana tai yrittää.
 
Onnea! Yhestä ketjusta jo katoinkin olit plussanut :) Eihän tänne kohta ketään tuttuja jää kaikki jo raskaana tai yrittää.

Mä olen ainakin täällä vielä pitkälle syksyyn, ehkä kauemminkin. Pitäisi varmaan aktivoitua kirjoittelemaan eikä vain tyytyä lukemaan kuulumisia...

Vargynjalle onnea!
 
Sovittiin miehen kanssa, että heti seuraavasta kierrosta alkaa yritys. Noh, nyt on kuukautiset pari päivää myöhässä. En nyt yhtään käsitä mistä tää johtuu. Kaksi kertaa elämässäni on kuukautiset olleet myöhässä. Eka kerta oli, kun mun mummu kuoli ja toinen, kun olinkin raskaana esikoisesta. Kierukkaa (kupari) poistaessa hoitaja näki, että ovulaatio oli lähellä, mutta mahdollisuus, että olisikin raskaana on kyllä pieni. Viisi päivää ennen kierukan poistoa pitäisi käyttää kondomia, meillä toi varoaika oli 4 päivää. :rolleyes: Tein jo hädissäni rfsun testinkin, mutta nega oli. Taidan varmuudeksi hakea vielä herkän huomenna. Kevyitä menkkajomoja kuitenkin on. :dontknow Ihan luulin, että alkaa. Samanlaista oli esikoisesta, kun plussasin. Toisaalta, jos ovulaatio olisikin just tässä kierrossa ollut myöhässä, niin eikö silloin kuukautisetkin alkaisi myöhässä? Äh, stressaavaa tälläinen, kun keho toimii normaalisti tosi säännöllisesti. :meh:
 
Mä olen ainakin täällä vielä pitkälle syksyyn, ehkä kauemminkin. Pitäisi varmaan aktivoitua kirjoittelemaan eikä vain tyytyä lukemaan kuulumisia...

Vargynjalle onnea!
Hyvä, hyvä jos joku vanha löytyy kaveriksi :Heartred sama täällä täytyisi ennemmän kirjoitella eikä,tyytyä vain lukemaan ja tykkäilemään.
 
Minäkin liityin uskomattomasti yk1 mukaan plussa-aaltoon. Jospa tästä meidän kolmas saapuisi syliin:smiley-angelic001
Pitänee hipsiä maaliskuisten ryhmään :)

Tsemppiä teille vielä yritystä odottaville!
 
Minäkin liityin uskomattomasti yk1 mukaan plussa-aaltoon. Jospa tästä meidän kolmas saapuisi syliin:smiley-angelic001
Pitänee hipsiä maaliskuisten ryhmään :)

Tsemppiä teille vielä yritystä odottaville!
Onnea! Taisin jo onnittella jossain muussa ketjussa jo.
 
Täällä aiemmin kirjoittelin tästä aiheesta.Eilen oli meillä lääkärin käynti ja kysyin tätä päiväkoti asiaa. Jos poika EHKÄ menisi aikaisintaan 8/21 päiväkotiin, kun kalenteri-ikä on 2v5kk onko estettä sieltä sanoivat ei ole vaikka heti jos ei voi olla kotona lapsen kanssa, kun poika on sen verran sosiaalinen, sopeutuu uusiin tilanteisiin ja uusiin ihmisiin hyvin. Jos päädytään laittamaan päiväkotiin poika 2v5kk ja minä jatkamaan opintoja IVF hoitoon voidaan pyytää lähete 12/21-1/22 aikoihin.
 
Tjottailu tuotti yllättävän nopeasti tulosta. Hipsin siis helmikuisiin. :Heartred :happy: Kyllä tänne varmasti vielä kurkin muiden kuulumisia.

Aivan ihania uutisia Vargynja, onnea! :love017
Mun täytyi ihan tulla tuolta toisesta ryhmästä tänne onnitteluja hihkumaan. :):Heartred
 
Minäkin liityin uskomattomasti yk1 mukaan plussa-aaltoon. Jospa tästä meidän kolmas saapuisi syliin:smiley-angelic001
Pitänee hipsiä maaliskuisten ryhmään :)

Tsemppiä teille vielä yritystä odottaville!

Vaiana myös onnittelut! :Heartred

Kunnon plussa aalto meneillään kesän kunniaksi, ihania uutisia! :)
 
Tjottailu tuotti yllättävän nopeasti tulosta. Hipsin siis helmikuisiin. :Heartred :happy: Kyllä tänne varmasti vielä kurkin muiden kuulumisia.

Paljon onnea :Heartbigred ootkin täällä niin pitkään kirjotellut ja yritystä odottanut, että ihan oikeaan osoitteeseen meni nopeasti tjottaillen raskaaksi :thumleft
 
Minäkin liityin uskomattomasti yk1 mukaan plussa-aaltoon. Jospa tästä meidän kolmas saapuisi syliin:smiley-angelic001
Pitänee hipsiä maaliskuisten ryhmään :)

Tsemppiä teille vielä yritystä odottaville!

Onnea plussasta :Heartbigred tämä oli sinulta kaiken kaikkiaan melko pikainen prosessi :biggrin mutta vitsit ihanaa että tärppäsi noin pian :love7

Itsellä ajoittain melkein laantuu tämä vauvakuume, kunnes sitten pamahtaa taas tappiin :confused2:binkybaby:laughing001
 
Onnea plussasta :Heartbigred tämä oli sinulta kaiken kaikkiaan melko pikainen prosessi :biggrin mutta vitsit ihanaa että tärppäsi noin pian :love7

Itsellä ajoittain melkein laantuu tämä vauvakuume, kunnes sitten pamahtaa taas tappiin :confused2:binkybaby:laughing001

Kiitos tuhannesti :love017
Oli tämä niin pikainen prosessi kyllä, ettei meinaa ihan ajatus pysyä mukana :laughing001
Mutta toki, olen niiin iloinen, että tällä kertaa ei tarvinnut melkein vuotta yrittää!:smiley-angelic001
Nyt vain positiivisin mielin eteenpäin. Toivoen kaiken sujuvan hyvin!

Kaikkea hyvää teille kaikille! Käyn täällä kyllä kuulumisia kurkkimassa :)
 
Kiitos tuhannesti :love017
Oli tämä kyllä niin pikainen prosessi kyllä, ettei meinaa ihan ajatus pysyä mukana :laughing001
Mutta toki, olen niiin iloinen, että tällä kertaa ei tarvinnut melkein vuotta yrittää!:smiley-angelic001
Nyt vain positiivisin mielin eteenpäin. Toivoen kaiken sujuvan hyvin!

Kaikkea hyvää teille kaikille! Käyn täällä kyllä kuulumisia kurkkimassa :)

Todellakin pidetään peukut pystyssä täällä että kaikki sujuu hyvin loppuun asti :Heartred

Mulla on taas samanaikaisesti olo, että olispa ihanaa olla raskaana ja toisaalta ihan kamalaa :grin
 
Liitynpä minäkin mukaan ketjuun. Olemme yli 30vee pariskunta. Parisuhdetta reilu vuosi takana ja olemme puhuneet perheenlisäyksestä, mutta päätimme että odotamme vielä hetken.

Minua kuitenkin pelottaa etten voi tulla enää raskaaksi kun ikää jo 34... . Tiedän että turha näin etukäteen asiaa murehtia, mutta silti...
Elän suht terveellisesti, joskaan en urheilua harrasta. Vuorotyötä teen joten energiajuomaa tullut juotua päivittäin, voiko tämä vaikuttaa hedelmällisyyteeni? Jos nyt lopetan noiden litkimisen niin parantaakohan mahdollisuuksiani sitten kun alamme yrittää tosissaan.

Pillerit mulla loppui pari viikkoa sitten, koska olimme reissussa ja ne loppuivat kesken. Lisäksi labrakokeiden takia jouduin ne muutenkin laittaa tauolle, nyt sitten kumilla mennään tovi..
 
Takaisin
Top