Tervetuloa mukaan! Kiva kuulla, että mies olisi heti valmis kun sinä olet:)Mä taidan liittyä kans teidän seuraan tänne turisemaan. Meillä on ennestään yksi lapsi (1/19) ja nyt mä olen alkanut kuumeilemaan TODELLA kovasti toista. Vauvakuume on välillä nostanut aikaisemminkin päätään, mutta raskas ja väsyttävä vauvavuosi on hillinnyt sitä. Lisäksi ristiriidat parisuhteessa ovat myös lieventäneet, mutta niitä on nyt saatu puitua urakalla ja asiat rullaa taas mukavasti. Mies olisi varmasti ihan mukana sitten, kun mä vaan näytän vihreää valoa. Itse keksin koko ajan vaan syitä miksi ei vielä. Toisaalta mietin, että miten sen alun jaksaa uudestaan. Elämä on nyt niin leppoisaa, kun kaikki nukkuu melko hyvin ja mahavaivat ei vaivaa.
Lisäksi kuvittelen välillä olevani raskaana vaikka mulla on kuparikierukka. Epäilen välillä, että se ei ole ihan paikoillaan. En tosin viimeksikään tullut raskaaksi vaikka oli jo luiskahtanut kohdunkaulaan. Tuttujen lisääntyminen ympärillä ei yhtään auta tätä tilannetta. Kahdeksan tuttua tai puolituttua on nyt raskaana.
Onko täällä kohtalotovereita?
Mulla ei taida nyt itseasiassa olla yhtään tuttua tai puolituttua raskaana.. Kaikki on kerennyt jo syntyä tässä alkuvuoden aikana