Oottepas te olleet hurjan ahkeria täällä, heti kun on muutaman viikon taukoa!
No mutta yritin vastailla jokaiselle vähän erikseen jo, mutta tää kadotti ne tekstit, tympäsee
On kurja lukea miten monella tuntuu olevan törppö mies, jos voi sanoa.
Täytyisi muistaa tarpeeksi tuota omaa arvostaa kun hän hoitaa kodin 24/7 ja lapsetkin vie melkein päivittäin ulkoilemaan että saan itse tehdä omia juttuja. Osallistui myös töissä ollessaan paljon esikoisen hoitoon ja aina on kotiaskareet tehnyt. Häneltä saa kyllä arvostusta kotiäideille ja tuumi tuossa kun nyt tarjoutui tilanne että hän taitaa mennä töihin "lomalle" jos se mulle sopii
Tietää että työt tuntuu tän kotiarjen rinnalla kyllä paljon helpommalta.
Siksi mua surettaa ihan tosi paljon aina lukea näistä jotka ei tavallaan anna perheelleen mitään.. jo ihan lastenkin kannalta, saatika sitten äidin jaksamisen
Ihan kuin ne lapset ei olisi tasavertaisesti kummankin? En tarkoittanut mitenkään pahalla siis, ihmisiä on erilaisia.
Hyvä että edes jonkinlaisen kompromissin saitte aikaiseksi niemja, vaikka hyvin ymmärrän että jäi varmasti vähän p*ska maku.
Mun pitikin aiemmin tulla kirjoittelemaan siitä että mun miehelle todennäköisesti tarjoutui elämänsä tilaisuus (huomenna selviää enemmän) mikä tarkoittaisi sitä että hän olisi projektissaan hyvinkin kiinni vähintään seuraavat 1,5v, mikä tarkoittaisi myös meille muuttoa takaisin pääkaupunkiseudulle. (Kauas tukiverkosta, joka tosin meillä aika minimaalinen mutta kummiskii toimiva
)
Se taas tarkoittaisi yksinkertaisesti sitä että kolmosta saisia alkaa haaveilla aikaisintaan 2020. Ja voi että se tuntu pitkältä ajalta.
Ehdin jo hieman ajatella, että josko se meidän lapsiluku jää tähän kahteen sitten
Tilanne on se että nyt mulla on menkat aika reilustikin myöhässä ja oireita kyllä on.. Ajattelin että huomenna testaan vielä ja sitten soitan lääkärille. Imetys varmaan sotkee kiertoa pahemman kerran, mutta meidän täytyy nyt tosiaan olla varmoja asiasta, kun sen verran suuria elämänmuutoksia olisi edessä.
Vaan tuskinpa se kuumeilu siihen loppuu niin että mielelläni kyllä täällä taustailen ja jännäilen teidän muiden odotusta ja yritystä!