Yritystä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nipsunen. Onnittelut opiskelu paikasta :) joo ei todellakaan oo korkee ikä parin vuoden päästä :)

Ääh. Mies haluaa lykätä alottamista. :( nyt pitäis saada pettymys kuriin.

Vaativa ala, ittestä ei sille alalle olis :D onnea opintoihin!

Ei kertonu, huomenna keskustellaan asiasta. Itte aiemmin puhuin että odotetaan yhdet menkat poiston jälkeen mutta sitte en halunnukkaa ja mies jäi tähän uskoon että odotetaan joten tuli epäselvyyksiä asian suhteen, katotaan mitä tehdään.

Ai että, kyllä piinasi tikuttaa niin selvä ovis eikä saatu ”virallisesti” sitä hyödynnettyä. :shifty:

Toki nyt on muutamia asioita jotka aiheuttavat ihan kamalaa stressiä, että ehkä se ei olisi napannut kuitenkaan. Miehen kanssakin ollaan riidelty viimeaikoina, mistä muustakaan kuin rahan käytöstä. :shifty::shifty:

No joo. Anteeksi näin negatiivinen postaus :shy: eiköhän asiat saada hallintaan.

Tsempitykset niemja! Ehkä tuossa tosiaan oli väärinkäsityksestä kyse!

Hipshops tsemppiä sinne! Riitely on aina raskasta, toivottavasti saatte kaikki sovittua!
Mä en oo kummankaa pojan aikana ollu oviksen aikaan liikkeellä ja silti ne sai alkunsa :D

Tervetuloa Enni! Onnea miehen käännyttämiseen. :) Voisin kyllä veikata että jos mies ei nyt auta yhtään se ei toisen lapsen tullessa muutu mihinkään. :( No, toivottavasti olen väärässä. Ja voihan hän ruveta touhuamaan lasten kanssa kun lapset kasvaa.

Onnea opiskelupaikasta Nipsunen!

Voi hitsi niemja, oletteko saaneet jo puhuttua asiasta? Toivottavasti ei ainakaan kauas lykkäänny. :/

Tsemppiä hipshops, toivottavasti saatte pian riidat sovittua. Ja toivottavasti silti tärppäisi vaikka ei ihan ovispäivän tienoilla pääsisi yrittämään.

Mua ei sinällään mietitytä että riittääkö rakkaus. Mutta enemmänkin että riittääkö aika ja huomio. Varsinkin kun esikoinen on kovin huomionkipeä ja haluaa olla paljon sylissä jne.

Vargynja, Juurikin sitä tarkotin, totta kai rakastaa kaikkia lapsia yhtä paljon:) meillä myös pitää saada olla ihan iholla koko ajan ja vain äiti käy. Mies on siis sitä mieltä, että lapsi saa tulla heti kun minusta tuntuu että jaksan. Ongelma on ennemminkin se, miten hänet saadaan suostuteltua tekemään sitä vauvaa. Sehän on se koko projektin inhottavin vaihe. Hän kyllä kuulemma ymmärtää asian, mutta hänellä yleensä teot ja puheet hyvin kaukana toisistaan,että en usko kuitenkaan.

Hipshops tsemppiä sinne! Riitely on aina raskasta, toivottavasti saatte kaikki sovittua!
Mä en oo kummankaa pojan aikana ollu oviksen aikaan liikkeellä ja silti ne sai alkunsa :D

Ei kai se sitten ole niin justiinsa.. toivon :angelic: että jospa tää pari päivää myöhässäkin olisi riittänyt.

Kun siis.. meillähän on ollut nyt se keskeytetty yhdyntä ”ehkäisymenetelmänä”, vähän niin ja näin miten tehokasta tuo on ollut.. Tänään se ei sitten enää pätenytkään, ja mies vielä sanoi että onkos sillä enää väliä, kun eihän sitä tiedä jos vaikka olisinkin jo raskaana. No enhän mä ole, mies intti että mistä muka tiedät. :angelic::bookworm:

Testailut pysyköön vielä salaisuutena :smug:

Mullahan on muutama koira jotka ovat kuin lapsia mulle. Tätä ei toki moni ymmärrä että miten ne voi muka olla kuin lapsia, jotkut eläimet. Mua tavallaan huolestuttaa juurikin se, että syrjäyttääkö se lapsi sitten ne koirat arvoasteikossa alemmaksi. Varmasti kyllä. Että onko mulla samalla tavalla koirille aikaa sitten, mun mussukoille.

Pelkään kyllä myös että mahdollinen lapsi perisi mun allergiat ja koirista tulisi luopua. Mä kyllä kestän tätä allergista ärsytystä ja oireilua, mutta eihän samaa voi lapselta vaatia.

Hipshops meillä oli kans koira ennen lapsia ja vaikka kuvittelin että kyllä koira pysyy samanlaisena ja aikaa on nii valitettavasti se jäi huomattavasti vähemmälle lasten jälkeen silti.

Eilen koitettiin miehen kans puhua ja ehkäisy käytös mutta en tiedä kauanko. Ei vastannu ku kysyin. Kysyin myös että onko nii kauan käytös että kannattaa jo hakia uus kierukka nii totes vaan että miks menin poistamaan vanhan.. Ai että ku kilahti. Se peruu ny kaikki vauvajutut tai siltä vaikuttaa.

Enni, ai niin kun siellä oli haluton mies. Onnea siis sen sänkyyn kellistämisen kanssa!

Hipshops, on siinä kyllä varsinainen tuuliviiri. Jos nyt ei tärpännyt niin toivottavasti ensi kierrossa ei olisi oviksen aikaan keskeytettyä yhdyntää vaan pääsisitte oikeasti vauvantekopuuhiin. Toivotaan että allergiat ei periydy. Ehkä se että on koira syntymästä asti paikalla vähän suojaisi allergisoitumiselta.

Nipsunen, voi. Lähellä olevat vauvat kyllä nostattaa ikävästi vauvakuumetta. :/ Aika monessa koulussa voi opiskelut keskeyttää ja jatkaa siitä mihin jäi, jos vaikka tuleekin vauva. ;) Vaikka olisihan se varmasti mukavampi saada opiskelut kerralla loppuun.

Voi että siellä on kanssa ärsyttävä tuuliviiri niemja. :meh: Inhaa tommonen kun rupee perääntymään. Toivottavasti pääsisitte kuitenkin pian ehkäisystä eroon!

Musta välillä tuntuu että olisin jo valmis tekemään sitä vauvaa, mutta eihän tää tilanne ole oikeasti paljoa vielä parantunut. :D Juuri eilen turhautti ihan kunnolla, kun mies nukkui suurimman osan päivää.

Nispunen, ihan totta, vauvoja kaikkialla.

niemja, jospa miestä jännittää kun asiasta tulikin ”todellista”? On kyllä ärsyttävää, uskon, samantyyppistä kokeneena itse. Mitä noihin koiriin tulee, niin onneksi ei ole vain yhtä koiraa. On seuraa toisistaan, ja kyllähän mulla on ainakin tarkoituksena jatkaa harrastuksia niiden kanssa ihan samaan tapaan kuin aiemmin.

Vargynja, joo. Meillä tää on ollut vähän juupas - eipäs meininkiä koko vuoden nyt. Tuntuu että pillereiden lopettamisen jälkeen on molemmat olleet paljon seesteisempiä. Juurikin se että kumpikin tiedostaa ”riskit” ja ehkä se sopiikin just meille. Ettei tarvi päättää että NYT aloitetaan se yritys ja TEHDÄÄN se vauva. :confused: Vaan tulee jos niin on tarkotus.
Kieltämättä itsellenikin aiheuttaisi varmaan ramppikuumetta ja tekis vaan mieli perääntyä koko hommasta, jos yrityksestä tulisi virallista ja ns tosissaan tehtyä.

Toki väitän, että jos sitä lasta ei ala näkyä vuoden sisään, voi mielipide yrityksestä ja sen vakavuudesta muuttua:shy:

Vargynja voihan sitä vauvaa alkaa jo tekemään, meneehän siinä aikaa yrityksen ja odotukses ja tilanne kerkiää parantua :)

Hipshops se voi olla, vaikka mäki haluaasin että mentäis ihan normaalia elämää että tulee ku tulee meiningillä, mutta mies ei tajua vissihin vaan se luulee että se on täysillä yrittämistä. Yritin perustella mutta ei kuuntele ja ärsyttää ku ei kerro syitä mulle miks ja kauanko ehkäsee. Koska mullekki iskee paniikki jos tulis pakkohommaa tekemisestä, vaikka esikoisen aikaan sen yli vuoden jälkeen aloin jo ovista kyttäilemäänki :D

Sen takia minäkin ajattelin, että kannattais varmaan aloittaa jo, jos taas kestää ennen kuin tärppää. Onhan tää esikoinen vielä tosi pieni ja syliä kaipaava, mutta vuoden päästäkin jo ihan eri tilanne. Lähemmäs 2,5-3 v ikäero olis toiveissa, mutta pääasia että toinen terve lapsi saataisiin :) Minulla ilmeisesti on endo, joten meillä ei voida tjottailla yhtään :sad001 Käytiin tänään esikoisen kanssa hypistelemässä pieniä vauvan vaatteita :p Jäivät häneltä kokonaan käyttämättä aikanaan, sitäkin kivempaa ois saada ne käyttöön :rolleyes: Ja kaikki tavarat melkein olis valmiina muutenkin, sitteri ja toinen sänky ja esikoiselle jotkut rattaat vaan puuttuis..

niemja, no se on kyllä jossain mielessä totta. Toisaalta jos nyt heti tärppäisi (mitä kyllä ei todennäköisesti tule tapahtumaan) en usko että jaksaisin vielä raskautta. Ja kun miehen syöpähoidot loppui helmikuussa ei sen puolesta suositella vielä vauvan tekoa. Suositus on että sytostaattien jälkeen olisi puoli vuotta väliä. Eli elokuun puolivälin jälkeen saisi sen puolesta. Voi hitsi, eihän tässä nyt tiedä mitä tekee ensi kuussa. :woot: Ehkä pitää vähän varovasti alkaa jutella miehelle asiasta.

Vargynja aivan, se on esteenä vielä. Toisaalta siihen on enää reipas kuukausi! Pikkuhiljaa :)

Voi vitutuksen multihuipentuma. Mies esitteli tänään ilosena miten hienon kortsusetin oli tilannu ja ihmetteli ku en oikeen innostunu. Sain myös maanantain töistä vapaaksi ku teen tänään vuoron nii sanoin miehelle, sehän innostu ku lapsetki on hoidos isovanhemmilla, mutta totesin samaan syssyyn että tuskin saa jos meinaa kortsujaan käyttää :D että katotaan miten käy, nyt se lähti reissuun ja tulee sunnuntaina.

Niemja. Voi hitsi tota sun miestäs :inpain: toivottavasti olis vaan jotain jännitystä kun tilanne tulee todelliseksi..Jospa se ei niitä enää maanantaina ottais esiin.. Tsemppiä

Vargynja. Mä oon niin täpinöissäni että teilläkin vois pian yritys alkaa.. Jessss :)

Mä täällä toivon et saatas nää asunto jutut pian vireille niin voisin alottaa ton miehen lämmitelyn..:)

Mistä sen tietää millon on sopiva aika aloittaa yritys :grin Ma asti aikaa päättää jatkanko pillereitä vai en. Kaks liuskaa olis vielä kaapissa jäljellä.. Mietin lähinnä sitä, onko esikoinen liian pieni vielä. Mutta sit taas ei tiedä yhtään kauanko yritykseen menee.. En tiedä miten tekisin. Mies ei sano mitään muuta, kuin miltä sinusta tuntuu, jaksatko.

Enni. Niinpä, ei oo helppo päättää kun yrikseenkin voi upota aikaa... Kerkeehän pikkunen vielä kasvamaan ennen uutta..mutta vaikee se on sanoo miten jaksat 10 kk päästä.. Liikaa järkeilemälläkään siitä ei kyllä tuu mitään.. :D

Takaisin