Yritystä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompas inhottava tilanne sulla ollut huomio:nailbiting:Toivottavasti lääkäri tosiaan kirjoittaa kuurin:smiley-angelic001

Nyt kävi itseäni oikein naurattamaan kun minua on ärsyttänyt tän kierukan kanssa, että on lyhyt kierto ja pitkä vuoto, niukka kylläkin. Mut joo eipä tässä mitäään valittamista jos vertaa tuohon 3 kk:n vuotoon:facepalm:

Minullakin ehti tosiaan olla melkein vuosi kokonaan vuodotonta aikaa tuossa välissä mutta kuinkas sitten kävikään :rolleyes: eilen piti varta vasten lähteä hakemaan siteitä kaupasta kun ne loppui, alkoi aivan yllättäen ke-aamuna taas vuotamaan. Eikä tosiaan voi kuvitellakaan että mitään muuta kuin siteitä käyttäis (ois ollu jotain varmaan mini-imutehon tampooneja) kun vuotaa aivan härän kurkusta :arghh:

Minullakin ehti tosiaan olla melkein vuosi kokonaan vuodotonta aikaa tuossa välissä mutta kuinkas sitten kävikään :rolleyes: eilen piti varta vasten lähteä hakemaan siteitä kaupasta kun ne loppui, alkoi aivan yllättäen ke-aamuna taas vuotamaan. Eikä tosiaan voi kuvitellakaan että mitään muuta kuin siteitä käyttäis (ois ollu jotain varmaan mini-imutehon tampooneja) kun vuotaa aivan härän kurkusta :arghh:
Ihana melkein vuosi :happy: mullahan taisi alkaa menkat 6vko synnytyksen jälkeen:banghead:
Siis toi on kyllä aikamoisen kuuloista :nailbiting: Koska sulla olikaan se lääkäri?

Ihana melkein vuosi :happy: mullahan taisi alkaa menkat 6vko synnytyksen jälkeen:banghead:
Siis toi on kyllä aikamoisen kuuloista :nailbiting: Koska sulla olikaan se lääkäri?

Tiistaina! Ja sitä ennen ma perusverenkuva kun epäilyttää että käy varmaan tällainen vuotaminen jo rautavarastojen päälle että pitäisikö alkaa rautavalmistetta ottaa. Toki jos hemppa on hyvä niin eihän ne varmaan ferritiiniä silloin edes katso :rolleyes: saa nähdä pitääkö käydä yksityisellä tsekkaamassa se sitten kun oon muutenkin miettinyt sen tilannetta kun esikoista odottaessa laski hemoglobiini mutta en silloin tiennyt koko ferritiinistä mitään :shifty:

Mulla tosiaan laitettiin kapseli heti synnärillä niin jälkivuodon jälkeen tuli ehkä menkat ja sitten katosivat iloisesti siihen asti kunnes imetys loppui ja alkoi ensin tiputella kk joka tosiaan eskaloitui sellaisiin kahden viikon mittaisiin jättimenkkoihin ja sitten oonkin nyt alle viikon tauolla vuotanut kuin seula jo kahdesti :meh:

Mutta toisaalta on tuntunut että aineenvaihduntakin on jotenkin jumittanut tämän menkattoman ajan kun paino jumitti, sitten vaan nousi ja sitten taas jumitti:shifty::finger: Sen jälkeen kun vuoto alkoi tuntuisi silläkin saralla tapahtuneen jotain. Tai sitten vaan vuodan kuiviin :hilarious:

Mutta toisaalta on tuntunut että aineenvaihduntakin on jotenkin jumittanut tämän menkattoman ajan kun paino jumitti, sitten vaan nousi ja sitten taas jumitti:shifty::finger: Sen jälkeen kun vuoto alkoi tuntuisi silläkin saralla tapahtuneen jotain. Tai sitten vaan vuodan kuiviin :hilarious:
Jotain positiivistakin siis vuotelusta:hilarious:

Tsemppiä huomio vuotojen kanssa. Ei ihme jos alkaa jo ottaa päähän tuo. Toivottavasti saat tiistaina jotain apua tuohon.

Juteltiin eilen miehen kanssa kolmosesta ekaa kertaa. Aika tiukka EI tuli alkuun, mutta loppuen lopuksi ei enää asiaa kieltänyt, mutta ei kyllä myöskään puoltanut:rolleyes:
Joten siis täälläkin on vihdoin asia otettu puheeksi ja miehen lämmittelyt asian suhteen aloitettu:grin:joyful:

Hei hyvää äitienpäivää kaikille! :Heartred

Sindy: kyllä se siitä nyt pikkuhiljaa, pidä aihetta yllä mutta älä tuputa. Voi vauhdittaa puoltamista kun mies ei tunne itseään painostetuksi :happy:

Mulla on enää 5 pilleriä jäljellä ja eilen iski vähän semmosia menkkajomotuksia (jonkinmoiset menkat viimeksi heinäkuussa, sitä aiemmat ties milloin) katotaan alkaako menkat ennen lopetusta tai heti lopettamisen jälkeen. Vai oliko eilinen nyt sitten vaan satunnainen tuntemus :happy3 noh, joka tapauksessa mä alan pikkuhiljaa siirtymään tuonne yrityspuolelle, koska se pääsee alkamaan ihan just:happy:

Sindy: kyllä se siitä nyt pikkuhiljaa, pidä aihetta yllä mutta älä tuputa. Voi vauhdittaa puoltamista kun mies ei tunne itseään painostetuksi :happy:

Mulla on enää 5 pilleriä jäljellä ja eilen iski vähän semmosia menkkajomotuksia (jonkinmoiset menkat viimeksi heinäkuussa, sitä aiemmat ties milloin) katotaan alkaako menkat ennen lopetusta tai heti lopettamisen jälkeen. Vai oliko eilinen nyt sitten vaan satunnainen tuntemus :happy3 noh, joka tapauksessa mä alan pikkuhiljaa siirtymään tuonne yrityspuolelle, koska se pääsee alkamaan ihan just:happy:
Juuri tällänen ajatus olikin, kun itse olin ajatellut, että yrityksen voisi aloittaa vuoden 2021 aikana, niin kyllä tässä kerkeää vielä tasaiseen tahtiin asian ottaa puheeksi :)

Toivottavasti menkat sieltä pian alkavat ja plussatuulia :Heartred

Juteltiin eilen miehen kanssa kolmosesta ekaa kertaa. Aika tiukka EI tuli alkuun, mutta loppuen lopuksi ei enää asiaa kieltänyt, mutta ei kyllä myöskään puoltanut:rolleyes:
Joten siis täälläkin on vihdoin asia otettu puheeksi ja miehen lämmittelyt asian suhteen aloitettu:grin:joyful:

Hei hyvää äitienpäivää kaikille! :Heartred
Mahtavaa! Siitä se tosiaan pikkuhiljaa sitten ;)

Meillä on edellisen viestin jälkeen keskusteltu asiasta, ja todettu että kolmonen saa tulla! :rolleyes:
Täällä nyt odottelen vielä kierron alkua. Vahvasti tuntuu jotain kehossa tapahtuvan, eli eiköhän pian päästä virallisesti "hommiin" :hilarious:

Mahtavaa! Siitä se tosiaan pikkuhiljaa sitten :wink

Meillä on edellisen viestin jälkeen keskusteltu asiasta, ja todettu että kolmonen saa tulla! :rolleyes:
Täällä nyt odottelen vielä kierron alkua. Vahvasti tuntuu jotain kehossa tapahtuvan, eli eiköhän pian päästä virallisesti "hommiin" :hilarious:
No mutta ihan mahtava uutinen! Toivottavasti kierto starttaa pian käyntiin :happy:

Sehän oli nopeasti pehmitelty! :grin Onnea ja toivottavasti kierto alkaisi rullata mahdollisimman pian niin pääsisitte jännäilemään :p vaikka olisimme varmaan pitempäänkin pitäneet sinut täällä keskustelemassa! :joyful:

Juuri tällänen ajatus olikin, kun itse olin ajatellut, että yrityksen voisi aloittaa vuoden 2021 aikana, niin kyllä tässä kerkeää vielä tasaiseen tahtiin asian ottaa puheeksi :)

Toivottavasti menkat sieltä pian alkavat ja plussatuulia :Heartred

Meillä on Sindyn kanssa sama aikataulu ja taktiikka :rolleyes: vaikka onhan tämä hankalaa kun oon nyt yksin ollessani lasten mentyä nukkumaan illat istunu miettimässä sitä miten haluaisin vielä vauvan :shifty:

Sehän ois kaikkein mahtavinta jos mies vaikka omaehtoisesti ottaisi itse aiheen puheeksi mutta sitähän se ei ihan varmaan tee :arghh:

Käväisin siellä verikokeessa ja hemppa oli sen verran hyvä että ei varmaan tartte haaveilla saavansa ferritiinimittauksia julkisella. Täytynee pyörähtää yksityisellä. Huomenna lääkäriin, vuotokin loppui taas neljän päivän holvaamisen jälkeen niin kuin seinään.

Sehän oli nopeasti pehmitelty! :grin Onnea ja toivottavasti kierto alkaisi rullata mahdollisimman pian niin pääsisitte jännäilemään :p vaikka olisimme varmaan pitempäänkin pitäneet sinut täällä keskustelemassa! :joyful:
No kieltämättä oli nopeaa toimintaa :grin
Todellisuudessa ei vissiin jaksanut, kun aina kun näki minut, aloin laulamaan "I wanna have your babies" :hilarious:
Edelleen miehellä (No myös minulla) hieman pelkoa, että sekoittaako kolmas koko pakan. Tämä tosin lienee ihan yleistä :shy:
Oltiin molemmat samalla sivulla siinä asiassa, että me emme halua saada iltatähteä lasten ollessa vanhempia, joten kolmas koitetaan saada tähän putkeen.

Muokattu viimeksi:
Todellisuudessa ei vissiin jaksanut, kun aina kun näki minut, aloin laulamaan "I wanna have your babies" :hilarious:
Edelleen miehellä (No myös minulla) hieman pelkoa, että sekoittaako kolmas koko pakan. Tämä tosin lienee ihan yleistä :shy:
Oltiin molemmat samalla sivulla siinä asiassa, että me emme halua saada iltatähteä lasten ollessa vanhempia, joten kolmas koitetaan saada tähän putkeen.

Jep, itsekin (vaikka ei olisi tätä miehen ikäongelmaa) haluaisin lapset suht putkeen, iltatähti ei olis minun (eikä meidän juttu).

Mutta sitten ei kun vaan plussaa kohti! :happy:

Meillä on Sindyn kanssa sama aikataulu ja taktiikka :rolleyes: vaikka onhan tämä hankalaa kun oon nyt yksin ollessani lasten mentyä nukkumaan illat istunu miettimässä sitä miten haluaisin vielä vauvan :shifty:

Sehän ois kaikkein mahtavinta jos mies vaikka omaehtoisesti ottaisi itse aiheen puheeksi mutta sitähän se ei ihan varmaan tee :arghh:

Käväisin siellä verikokeessa ja hemppa oli sen verran hyvä että ei varmaan tartte haaveilla saavansa ferritiinimittauksia julkisella. Täytynee pyörähtää yksityisellä. Huomenna lääkäriin, vuotokin loppui taas neljän päivän holvaamisen jälkeen niin kuin seinään.
Oon täällä jo alkanu suunnittelemaan, koska kierukan otattaisi pois:hilarious: milloin kannattaisi yritys aloittaa kun ikää on jo taas lisää (huomenna 31) ja en ihan jaksa uskoa, että tällä kertaa tärppää ihan ekasta kierrosta niin kuin tästä kakkosesta. Esikoinen tärppäsi yk 9.

Joo ei täälläkään pelkoa, että mies ottaisi itse asiaa puheeksi. Tänään mies istui molemmat pojat sylissään ja totesin, että "tohon vielä yksi pieni mahtuisi."Niin mies totesi, että "ei mahdu, tää on hyvä näin" :shifty: Vastasin kyllä, että en hyväksy kieltävää vastausta :hilarious: Ompahan tossa sitten työmaata, että saa pään kääntymään:hungover:

Hahaa, ihana laulelu, pitää vissiin itsekkin koittaa:hilarious:
Itsellä myös vähän mietityttänyt toi menisikö pakka sekaisin:nailbiting: Itse haluaisin myös kohtuu pienellä ikäerolla kaikki:)

Ainakin täällä samat fiilikset tuon kanssa, että sekoittaako kolmonen kaiken. Eniten on mietitty tän kolmannen hankkimista kuin ekaa tai tokaa yhteensä. Mutta varmaan monellakin ihan samat mietinnät. Jotenkin mietittiin kuitenkin, että yksi elämä täällä elettävänä ja jos ei edes yritettäisi, niin saattaisi jäädä kaduttamaan.

Samoja mietteitä täällä. Miten kolmas istuisi kuvioihin, sisarusten joukkoon, mahtuisi taloon ja autoon jne jne. Mutta tietenkin jos kolmannen saisi, asiat kyllä järjestyisivät. Jotenkin kiva lukea kuinka muutkin täällä pähkii tätä yrityksen aloittamista ja etenkin kolmannen yrittämistä. Miehet tuntuu monella olevan samalla linjalla, eli hieman vähemmän innokkaita.

Jotenkin ahdistaa kun pitkään mietin että joo viimeistään toukokuusta sitten yritetään, mutta lopulta suunnitelmat muuttui. Ei tulekaan alkuvuoden vauvaa, tuleekohan ollenkaan? Mulla on seuraava tavoite että saataisiin kesävauva 2021, kivasti sinne toukokuisen ja syyskuisen väliin, ja tulisi alle 3v ikäero nuorimpaan. Eli että syksyllä panis yrittäen. Vielä on aikaa saada omat työkuviot selväksi ja tietty kääntää miehen pää...

Vaiana sä oot ensimmäinen nimi jonka muistan palstalta! Plussasit muistaakseni aika pian sen jälkeen kun olin itse alkanut kirjoittelemaan tänne. Toivotaan et pian taas onnistaa :)

Mulla tulee kuun lopussa 6kk sektiosta, eli puolivälissä ollaan.. tosin jostain luin että jossain suositus on vaan 9kk eikä 12kk. Toisaalta kun oli se vakava raskausmyrkytys niin ehkä olisi fiksumpi odottaa rauhassa. Mutta kun ei malttaisi!

Yhdet menkat on tullut, mutta siitäkin on jo ainakin kaks kuukautta. :sour: Turha vissiin haaveilla säännöllisestä kierrosta.

Takaisin